Угода про рівень обслуговування (SLA) для послуги хмарного віртуального хостингу
1. Терміни та визначення
Замовник — отримувач послуги, що надається Виконавцем.
Виконавець — HOSTiQ.ua.
Послуга — хмарний віртуальний хостинг.
Регламентні та профілактичні роботи — комплекс профілактичних робіт для підтримки справного стану обладнання, покрашення якості віртуального хмарного хостингу й оновлення інфраструктури, мережі, інженерних та інших систем.
Термінові роботи — комплекс позапланових робіт, які потрібно провести оперативно для усунення чи попередження аварійних ситуацій.
Розрахунковий період — термін, що дорівнює одному календарному місяцю з першого до останнього числа.
2. Предмет угоди
Ця угода визначає якість послуги, що надається виконавцем, і відповідальність за її недоступність.
3. Процедура надання базової технічної підтримки
Виконавець зобовязується надавати замовнику цілодобову базову технічну підтримку за допомогою тікетів. Максимально допустимий час реакції на запит замовника в тікетній системі — 4 години.
4. Регламентні та профілактичні роботи
Виконавець залишає за собою право на проведення регламентних і профілактичних робіт, які можуть призвести до переривання послуги. Виконавець повинен повідомити замовника за 72 години до початку регламентних і профілактичних робіт. Недоступність послуги внаслідок проведення такого роду робіт не може перевищувати 4 години за розрахунковий період. Якщо недоступність послуги внаслідок проведення такого роду робіт перевищила 4 години за розрахунковий період, Замовник має право на отримання компенсації відповідно до пункту 7.
5. Термінові роботи
Виконавець залишає за собою право на проведення термінових робіт.
У разі проведення термінових робіт Виконавець залишає за собою право повідомити замовника безпосередньо перед початком перерви. Недоступність послуги дорівнюватиме фактичному часу, необхідному для усунення / попередження критичної ситуації. Перерви в наданні послуги, що виникли внаслідок термінових робіт, не підлягають компенсації та не враховуються в розрахунок доступності послуги. Тривалість термінових робіт не може складати понад 20 годин за розрахунковий період. Усі термінові роботи обовязково підтверджуються посиланнями на критичні вразливості, що потребують оперативної реакції.
6. Відмова в компенсації
Перерви в наданні послуги не підлягають компенсації, якщо виникли внаслідок:
- зміни замовником налаштувань, які прямо або опосередковано вплинули на отримання чи надання послуги;
- затримок чи дефектів у роботі послуги, повязаних із програмним забезпеченням, установленим замовником;
- злому сайтів / програмного забезпечення замовника третіми особами;
- обставин непереборної сили.
7. Обовязки виконавця
Виконавець зобовязується докласти всіх розумних зусиль для забезпечення доступності послуги на рівні не менше 99,9 % упродовж розрахункового періоду, що відповідає сумарному періоду недоступності послуги не більше 3,5 годин упродовж одного розрахункового періоду.
У разі зниження показника доступності послуги нижче заявлених 99,9 % за розрахунковий період, замовник має право претендувати на компенсацію відповідно до таблиці.
Таблиця. Розмір компенсації замовнику за недоступність послуги
Доступність послуги | Відсоток компенсації |
---|---|
Від 100 % до 99,9 % | 0 % |
Від 99,9 % до 99 % | 10 % |
Від 99 % до 98 % | 20 % |
Від 98 % до 97 % | 40 % |
Від 97 % до 96 % | 60 % |
Від 96 % до 95 % | 80 % |
Нижче 95 % | 100 % |
Відсоток доступності послуги розраховується за такою формулою:
Компенсація надається замовнику у вигляді вирахування суми компенсації з вартості послуги за наступний розрахунковий період відповідно до таблиці. Під час розрахунку компенсації використовується середня сума витрат Замовника на послуги Виконавця за 3 попередні розрахункові періоди. Компенсація розраховується за формулою:
Якщо Замовник користується послугами Виконавця менше трьох періодів, середня сума витрат Замовника вважається рівноцінною сумі витрат за останній розрахунковий період.
Компенсація не може перевищувати 100 % від середньої вартості послуги за 3 попередні розрахункові періоди.
Під час тестового періоду компенсації за недоступність послуг Виконавця не нараховуються.