Коротке посилання легше сприйняти та запам’ятати. Ним простіше ділитися в соціальних мережах і воно не займе половину повідомлення в месенджері. Щоб зменшити посилання, можна скористатися спеціальними онлайн-сервісами.
Ми підібрали для вас 10 онлайн-сервісів, які скоротять довгі та незрозумілі посилання.
Як працюють укорочувачі посилань
Для початку давайте розберемося, як працюють скорочені посилання.
Загальний принцип роботи простий: сервіси обробляють і зберігають у себе в базі даних довге посилання. Довгому посиланню присвоюється ключ, який вписується в скорочену адресу після домену сервісу.
Наприклад, було «http: //www.amazon.com/Kindle-Wireless-Reading-Display-Globally/dp/B003FSUDM4/ref = … = B002Y27P3M», стало «http://tinyurl.com/KindleWireless».
Тут tinyurl.com — це домен сервісу, KindleWireless — ключ. При кліці на короткий URL користувач автоматично направляється на звичайне довге посилання.
Бонусом такі сервіси для укорочення посилань часто пропонують аналітику переходів за URL. Можна відстежити кількість кліків, ранжування по даті і часу, місця розташування і облаштування. Так ви зможете, наприклад, проаналізувати ефективність реклами свого товару без додаткових інструментів.
Також скорочувачі посилань можна використовувати, щоб приховати партнерські URL. Такі URL унікальні, бо в самому кінці посилання розміщується ідентифікатор партнера. Клієнти можуть ставитися до подібних адрес з недовірою або ж просто копіювати тільки частину посилання без вашого ідентифікатора. Тому багато хто воліє обрізати посилання, щоб сховати партнерський код.
Основна проблема використання онлайн-сервісів по скороченню посилань — ризик того, що вони припинять працювати, як це було з інструментом goo.gl:
🔗 Google припиняє роботу goo.gl: перевірте, чи це зачепить ваш сайт
В такому випадку скорочені посилання перестануть працювати після видалення бази сервісу.
Також такі інструменти можуть бути заблоковані деякими країнами. Наприклад, сервіс для скорочення посилань Bitly (bit.ly) був заблокований у Туреччині та Індонезії, тому що його використовують зловмисники, щоб поширювати шкідливі URL.
Вихід один — використовувати надійні сервіси для зменшення посилання з хорошими відгуками та перевіряти їх доступність у потрібних вам країнах.
Про такі сервіси і будемо говорити в цій статті.
10 кращих скорочувачів посилань
TinyURL
Укорочувач посилань TinyURL має англомовний, але інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Реєстрація на сайті не потрібна. Можна задавати значення ключа, наприклад, «https://tinyurl.com/make-site-hq».
В платних тарифах є аналітика переходів за посиланнями, можна використовувати власний домен.
Bitly
Сервіс скорочення посилань bit.ly використовують Disney, Nike, Amazon і The New York Times. Щоб вкоротити посилання, треба зареєструватися.
Є безкоштовні і платні тарифні плани. В платних тарифах є інструменти аналітики, також з ними сервіс дозволяє замінити «bit.ly» обраним доменним ім’ям, щоб ви підвищували впізнаваність свого бренду.
Є функція автобрендінга, за допомогою якої будь-яке посилання, скорочене в bit.ly третьою стороною, буде автоматично використовувати ваш фірмовий домен.
Якщо ви хочете скорочувати посилання для свого бізнесу, розгляньте купівлю власного домену під цю задачу 📌
Більшість сервісів для стиснення посилань підтримують і заохочують використання свого доменного імені, адже короткий УРЛ на власному домені виглядає професійніше і викликає більше довіри. Часто користувачі з обережністю ставляться до посилань на bit.ly чи tinyurl.com, тоді як ваш домен справлятиме надійніше враження.
Власний домен також підтримує послідовний брендинг у соцмережах, розсилках і повідомленнях.
Замовляйте домен у HOSTiQ.ua, щоб використовувати можливості сервісів для скорочення URL на повну: мати повний контроль над посиланнями та отримати доступ до аналітики.
Перевірте, чи вільне бажане імʼя 👇
u.to
Ця скорочувалка посилань має простий і виконаний в мінімалістичному дизайні сайт. Реєстрація в сервісі не обов’язкова, але для зареєстрованих користувачів доступна статистика переходів по посиланнях. Сервіс повністю безплатний.
is.gd
is.gd — простий і функціональний сервіс коротких посилань. Для його використання не потрібна реєстрація і він повністю безплатний. Можна ставити своє значення адреси після домену сервісу. Є простий лічильник переходів за скороченим посиланням. Крім того, сервіс можна інтегрувати зі своїм проєктом по API.
Стаття з теми:
BCVC
Цей інструмент не тільки дозволяє скоротити посилання онлайн, але й дає вам заробити. Користувач клацає на скорочене посилання і перед вашим контентом для нього відображається реклама. За кожен такий клік вам нараховуються бонусні кошти. Вивести їх можна на PayPal, починаючи з $10.
⚠️ Враховуйте, що реклама дратує, і якщо вам треба, щоб користувач таки дійшов до кінцевого URL, краще використовувати інші сервіси.
T2M
Це сервіс для скорочення посилань із розширеною аналітикою. Він відстежує кількість кліків, джерело трафіку та геолокацію користувачів. Окрім скорочення URL, T2M генерує QR-коди. Платформа підходить як для персонального використання, так і для бізнесу, пропонуючи API для інтеграції.
Для скорочення посилання треба зареєструватися. Найдешевший тарифний план коштує $5 одноразово, він має обмеження на 5 000 кліків за вашими посиланнями на місяць.
Rebrandly
Цей скорочувач посилань теж вимагає реєстрації. В безплатній версії сервісу можна зробити коротке посилання, відстежити кількість кліків і їх геолокацію. Також сервіс вміє пропонувати гарні скорочені ключі для посилання.
Можна створювати брендовані короткі посилання з використанням власного домену. Це допомагає посилити впізнаваність бренду та надає посиланням професійного вигляду.
Також скорочувач посилання Rebrandly можна інтегрувати з маркетинговими інструментами та CRM, щоб моніторити ефективність кампаній.
Short.io
Єдиний з цих сервісів має українськомовний інтерфейс. Щоб отримати скорочене посилання, треба мати свій домен, тому підійде для бізнесів і навряд сподобається звичайним користувачам.
Є безплатний тариф з обмеженою аналітикою. Платні тарифи починаються від €5 і пропонують більше функцій: переспрямування користувачів на кінцеві URL залежно від геолокації, захист паролем, встановлення терміну дії для посилання.
Стаття з теми:
Tiny.CC
Генератор коротких посилань Tiny.CC дозволяє скорочувати посилання без реєстрації, але для доступу до розширених функцій потрібен обліковий запис. Без реєстрації можна створювати короткі URL і переглядати базову статистику кліків: кількість, джерело, країну, бравзер, ОС.
Платні тарифи пропонують брендовані посилання, розширену аналітику та можливість масової обробки посилань. Вартість починається від $5 на місяць.
Введіть ім’я вашого сайту
та перевірте, у якій зоні домен вільний для реєстрації
Cuttly
Для Cutt.ly обовʼязкова реєстрація. У безплатній версії доступні базові функції скорочення посилань і перегляд аналітики, включаючи геолокацію та джерела трафіку.
Платні плани надають можливість використовувати власний домен, створювати QR-коди, а також отримати детальнішу аналітику. Ціни починаються від $25 на місяць.
Cutt.ly підходить для бізнесів і маркетологів, які потребують детального відстеження посилань.
Бонус: скорочувачі посилань в соцмережах
Приємний бонус на додаток до 10 популярних сервісів скорочення посилань: деякі соціальні мережі пропонують свої скорочувачі.
Зробити гарне посилання на YouTube-ролик можна, замінивши «youtube.com/watch?v=» на «youtu.be/». Наприклад, було «https://www.youtube.com/watch?v=GexdhXrbeSA», стало «https://youtu.be/GexdhXrbeSA».
Твіттер (Х) автоматично скорочує всі URL, що публікуються, використовуючи свій генератор посилань t.co.
А в Телеграмі є безліч ботів, які допоможуть зробити посилання коротшим, наприклад, @ShortUrlFreeBot чи @TinyUrlShorterBot.
Якщо ви знаєте інші зручні сервіси коротких посилань, про які ми не згадали в статті, напишіть нам в коментарях! Гарних і коротких посилань вам :)
Читайте також:
👉 26 SEO-інструментів, які можуть вам стати в нагоді
👉 13 сервісів для створення онлайн-опитувань на сайті
👉 6 плагінів WordPress для нанесення водяних знаків
👉 Як придумати надійний пароль і де зберігати складний пароль
👉 Підбірка корисних розширень для Google Chrome