
Зі статті ви дізнаєтеся:
- Навіщо потрібен сервіс email-розсилок
- Які бувають сервіси розсилок
- З чого почати вибір інструменту email-розсилки
- Сервіс розсилки листів SendPulse
- Сервіс email-розсилок MailChimp
- Сервіс для розсилок enKod
- Сервіс для розсилки листів Campaign Monitor
- Сервіс розсилок UniSender
- Сервіс email-розсилки GetResponse
- Сервіс email-розсилок eSputnik
- Сервіс для розсилки листів Zoho Campaigns
- Порівняння тарифів сервісів email-розсилок
Власникам вебсайтів потрібно постійно спілкуватися зі своїми клієнтами: розповісти про акції, повідомити про зміни в тарифах, а також не забути привітати з днем народження. Основним каналом спілкування з клієнтами все ще залишається відправка електронних листів, і ось чому:
- 4 мільярди людей користувалися поштовими сервісами в 2020 році — це половина населення Землі. До 2024 року вже 4,4 мільярда осіб будуть використовувати електронну пошту.
- 42% маркетологів вважають листи головним інструментом їх стратегії контент-маркетингу.
- Протягом першої години після відправлення користувачі відкривають 21% листів.
- Кожен вкладений $1 в відправку листів приносить $42 повернення інвестицій.
- Реклама за допомогою листів впливає на рішення 50,7% користувачів купити щось.
Залежно від кількості ваших клієнтів може знадобитися відправити сотні або тисячі листів. Використовувати email-акаунти для відправки листів кожному окремому клієнту — довго і складно. Крім того, часто хостингові провайдери обмежують кількість вихідних листів, особливо, якщо ваш домен розміщений на віртуальному хостингу. Тому зручний спосіб організувати розсилання листів клієнтам — використовувати сервіси email-розсилок.
Якщо ви раніше не стикалися з email-маркетингом, то може постати питання: навіщо використовувати якийсь сервіс, коли можна відправляти листи з особистої або корпоративної пошти.
Переваги сервісу розсилки в порівнянні з використанням особистої пошти:
- Сервіси для email-розсилок дозволяють аналізувати email-кампанії. Ви побачите статистику прочитання листів, переходів за посиланнями в листі та інші показники взаємодії з клієнтами.
- Листи з більшою ймовірністю потраплять в папку «Вхідні». Коли ви масово надсилаєте листи з особистого електронного ящика, вони часто падають в папку «Спам», тому що ваш email в принципі не призначений для розсилок.
- Є готові шаблони для листів. З ними можна додавати картки товарів, банери, кнопки — все це робить лист від компанії більш професійним.
Які бувають сервіси розсилок
Програми для розсилок листів діляться на три основні категорії:
- Маркетингові сервіси. Ви можете завантажити свою базу даних клієнтів і створити розсилку на її основі. За допомогою такого сервісу можна створити лист в простому редакторі, перетягуючи потрібні блоки в готовому шаблоні. Можна аналізувати статистику за листами та відписками, але не можна отримати доступ до інформації про замовлення та взаємодію з сайтом.
- Сервіси «маркетинг +» або «маркетинг CRM». Крім того, що дозволяє просто маркетинговий сервіс, вони збирають профіль кожного підписника з інформацією про замовлення та роботу з сайтом. Зазвичай ці дані включають історію відвідування сайту та авторизації, статуси замовлень, взаємодію з кошиком і категорією «Вибране». На основі цієї інформації можна виділити певний сегмент для розсилки, наприклад, вибрати користувачів, які додали товари в кошик, але не завершили покупку.
- Плагінові сервіси. Це скоріше не сервіс, а функціонал email-маркетингу, який вже вбудований в інший сервіс. Наприклад, модуль всередині CRM-системи або CMS-платформи. Їх складно назвати повноцінними сервісами розсилки: зазвичай їх функціонал дуже обмежений. Такі сервіси можуть не потягнути великомасштабні email-розсилки.
Всі інструменти, які ми розглядаємо в статті, належать до категорії «маркетинг +», покривають більшу частину завдань власників сайту і пропонують безкоштовні сервіси розсилки email.
Спробуйте якісний хостинг з рейтингом 9,7 з 10 балів
на основі 1900 відгуків клієнтів!

З чого почати вибір інструменту email-розсилки
Вибір сервісу email-розсилок можна зробити, використовуючи наш чек-лист:
Крок 1.Подумайте, що саме ви хочете отримати від розсилки, наприклад:
- з якою частотою будете відправляти листи;
- як хочете працювати з базою даної клієнтів: звідки експортувати контакти, яку інформацію про підписників збирати;
- які елементи листа потрібно налаштовувати, наприклад, таймер, карусель, каталог товарів;
- які завдання хотілося б автоматизувати.
Крок 2.Оцініть функціонал, який повинен бути у сервісу, щоб закривати ваші завдання. Прикиньте, який функціонал може знадобитися в майбутньому, якщо вебсайт почне розвиватися.
Крок 3.Визначте, які дані про користувачів вам потрібно отримувати, щоб аналізувати аудиторію та покращувати ефективність розсилки.
Крок 4.Порахуйте ваш бюджет на email-маркетинг.
Список варіантів великий, тому потрібен час, щоб зрозуміти, який сервіс розсилок вибрати. Але якби ми шукали інструмент для своєї email-розсилки, то вибирали б з популярних сервісів поштових розсилок: Sendpulse, MailChimp, Campaign Monitor, UniSender, GetResponse та eSputnik. Про ці сервіси ми детально розповідаємо далі.
Сервіс розсилки листів SendPulse

Особливість сервісу SendPulse — це можливість робити масову та автоматичну розсилку через різні канали зв’язку з клієнтами: email, web push, SMS-повідомлення, Viber. З його допомогою можна також надсилати повідомлення з транзакціями та створювати свого чат-бота в Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp.
Функціональність
Використовуючи SendPulse, можна побудувати весь процес email-маркетингу:
- зібрати базу клієнтів,
- створити лист для розсилки,
- відправити розсилку,
- отримати доступ до аналітики.
Сервіс дозволяє створювати автоматичні ланцюжки тригерних повідомлень: в залежності від того, що користувач робить на сайті, йому відправляється 2-3 листи, які ненав’язливо підштовхують його до прийняття рішення. У такий ланцюжок можна також включити SMS і web push повідомлення.
Якщо створити чат-бота, то можна знизити навантаження на службу підтримки клієнтів або відділ продажу.
Що ще є в SendPulse:
Блоковий конструктор листів
Створіть в редакторі лист в стилі вашого сайту за допомогою 130 готових шаблонів. Основні види шаблонів листів, які пропонує SendPulse:
- Базовий — готовий шаблон, який можна змінювати під ваші цілі.
- Новинний — вже заточений під новинні розсилки. Основний блок листа містить заголовок, опис, кнопку та картинку.
- Магазинний — включає блоки товарів, які відображаються за типом «плитки».
- Текстовий — простий варіант, який включає тільки текст. Можна використовувати для сервісних повідомлень, нагадувань про оплату або підтверджень дій користувача.
У будь-якому типі шаблону можна міняти блоки місцями, додавати YouTube-відео, кнопки заклику до дії та соціальних мереж. Можна зберігати в редакторі створені вами елементи, щоб використовувати їх в інших листах. Всі листи добре відображаються на ПК і мобільних пристроях користувачів. Можна подивитися готовий лист на різних пристроях до його відправлення.
Детальна інструкція: Як створити власний шаблон листа від SendPulse
Можна налаштувати параметри відправки для листа: час відправки, мова сторінки відписки, збір email-статистики. Окрема корисна фішка — можна повторно відправити лист через email або через web push повідомлення тим, хто його не читав. Це підвищить відкриття та конверсію ваших листів.

Конструктор форм підписки
У сервісі є конструктор, за допомогою якого легко створити форму підписки для збору email-адрес і розмістити її у себе на сайті.
Щоб створити форму, потрібно вибрати її вигляд:
- Вбудована форма — розміщується на сайті в зручному для вас місці.
- Pop-up вікно — з’являється на сайті тільки через якийсь час перебування користувача на сайті.
- Плаваюча форма — завжди знаходиться в полі зору користувача, але не заважає йому працювати з сайтом.
- Фіксована форма — форма закріплюється в нижній частині сайту і завжди видна користувачеві.
Обрану форму можна гнучко налаштовувати:
- Вставити потрібні поля: «Ім’я», «Телефон», «Адреса».
- Додати зображення, кнопку, чекбокс, налаштувати шрифт, колір, фон.
- Налаштувати умови показу: коли буде відображатися форма та на яких сторінках її показувати.
Щоб додати форму на сайт, скопіюйте її код і вставте у вихідний код вашого сайту.

Авторозсилки
Налаштуйте сервіс розсилки email по своїй базі на автоматичну відправку повідомлень за допомогою інструменту Automation 360: лист про кинутий кошик, підтвердження оплати, подяка за покупку, запит на відгук та навіть цілі ланцюжки листів.
Для цього потрібно налаштувати в інструменті події-тригери, заповнити змінні для кожної з них і розробити сценарій автоматичних повідомлень за допомогою спеціальних блоків «Email», «Push», «SMS» та інших. Так ви зможете прописати повідомлення для кожної дії підписника та автоматизувати відправку. А щоб не морочитися зі схемою сценарію, використовуйте готові шаблони автоматичних ланцюжків, які пропонує сервіс.
Наприклад, автоматична розсилка листів клієнтам може відбуватися за таким сценарієм:

A/B тестування
З цією функцією ви дізнаєтеся, який з варіантів одного і того ж листа виявився найуспішнішим. Надішліть кілька варіацій листа, змінивши один з параметрів, наприклад, час відправлення, заголовок або вміст. А потім проаналізуйте, який варіант користувачі відкривали частіше та що в ньому робили.
За допомогою цього тестування можна дізнатися, як впливає час відправки на відсоток відкриття листів, на листи з якими заголовками клікають частіше за все або в який день тижня користувачі більш лояльні до прочитання електронних листів.
Підтримка
На сайті в розділі «Підтримка 24/7» ви знайдете розділ з питаннями-відповідями, довідкові матеріали і відеоуроки. Цього достатньо, щоб самостійно налаштувати email-розсилку.
Якщо залишилися питання, можна звернутися до служби підтримки через контактну форму на сайті, онлайн-чат або за телефоном. Служба підтримки працює цілодобово без вихідних і доступна на 6 мовах, включаючи українську та російську.
Вартість
Є дві категорії тарифів: підписка та оплата за відправлення.
В обох випадках можна безкоштовно використовувати сервіс, якщо у вас до 500 підписників і вам потрібно відправити до 15 000 листів на місяць. На такому тарифі функціонал буде обмеженим. Наприклад, недоступна функція А/В тестування.
Платні тарифи по підписці стартують від 180 гривень на місяць за умови не більше 500 підписників. При цьому ви отримуєте ширший функціонал, ніж при безкоштовному використанні. При оплаті на 6 місяців можна заощадити 10%, а при оплаті на 1 рік — 20%.
Платні пакети з оплатою за відправлення стартують від 600 гривень за 10 000 листів, тобто 0,06 гривень за 1 лист, а також дають доступ до більш широкого функціоналу SendPulse.
Коротенько про SendPulse: плюси та мінуси
Сервіс SendPulse підійде тим, хто збирається відправляти свої перші email-розсилки. Безкоштовний тариф покриє завдання новачків. Інтерфейс зрозумілий та інтуїтивний. Присутні корисні функції для ведення email-маркетингу: багатоканальність, автоматизація, шаблони листів і форми підписки. Є навчальні матеріали, а цілодобова служба підтримки відповідає на українській мові. Мінусів у цьому сервісі ми не знайшли.
Сервіс email-розсилок MailChimp

MailChimp — один з найпопулярніших сервісів поштових розсилок. Це англомовний сервіс і українського перекладу у нього немає. Єдиний вихід для тих, хто з англійським інтерфейсом працювати ніяк не може — це перевести його за допомогою вбудованого в браузер перекладача, наприклад, Google Translate.
За допомогою MailChimp можна налаштувати кампанії, які допомагають:
- Налагодити спілкування з користувачами.
- Підштовхувати клієнтів до певних дій.
- Підвищити лояльність клієнтів.
- Повернути втрачених клієнтів.
Функціональність
За допомогою сервісу можна:
- створювати новинні розсилки;
- автоматизувати відправку листів;
- налаштувати інтеграцію контенту в соціальні мережі, наприклад, Facebook, Twitter;
- керувати базою контактів;
- аналізувати статистику email-кампаній;
- імпортувати дані в різні формати: Excel, Google Docs, .csv, .xml;
- налаштувати автоматичне оновлення даних, наприклад, при роботі з файлами на Google Диску;
- інтегрувати в email-кампанії 250+ додатків, наприклад, Google, Shopify, SurveyMonkey, популярні CMS і SaaS-платформи.
Редактор шаблонів
Створіть лист за допомогою функції Creative Assistant, яка аналізує дизайн вашого сайту та пропонує відповідні шаблони.

Вибирайте один з шаблонів і редагуйте його: міняйте заголовки та текст, додавайте картинки і гифки, вставляйте кнопки соціальних мереж. Розміщення блоків легко міняти за допомогою спеціальної функції «Shuffle Layout».
Крім того, можна просто вибрати один з 300+ готових шаблонів. Всі вони розбиті за тематиками, наприклад, e-commerce, event, holiday і newsletter.

A/B тестування розсилок
Можна використовувати функцію A/B тестування, щоб визначити, який з варіантів листа спрацював краще. У тесті потрібно порівнювати тільки один параметр — наприклад, тему листа, зображення або текст заклику до дії.
Конструктор форм підписки
У сервісі є чотири варіанти форм підписки:
- Вбудована форма — згенеруйте HTML-код для вставки блоку реєстрації на сайті.
- Pop-up форма — створіть вікно підписки, яке спливає на сайті через певний час.
- Форма зворотнього зв’язку — додайте на сайт контактну форму, яка дозволить користувачеві безпосередньо зв’язатися з вами.
- Інтегрована форма — створіть форму підписки на окремій сторінці сайту.

Автоматичні розсилки
Конструктор Customer Journey допомагає:
- продумати взаємодію користувача з сайтом;
- налаштувати автоматичну відправку листів, яка залежить від дії користувача.

Аналітика
Після кожної розсилки листів потрібно аналізувати їх ефективність. Для цього в MailChimp є зручний набір інструментів з простим і зрозумілим візуальним інтерфейсом. Ви отримаєте дані про кількість підписників, відсоток відкриття листів, кількість кліків за посиланнями. А якщо інтегрувати Google Analytics, що MailChimp дозволяє робити, то аналіз ефективності ваших email-розсилок буде ще докладніше. Так можна відстежити поведінку відвідувачів як в розсилці, так і на вашому сайті, на який вони будуть переходити з листів. Це дозволяє сегментувати базу клієнтів.
Підтримка
Є велика база знань, спільноти для розробників, агентств і фрілансерів, а ще чат-бот. Можна написати підтримці в онлайн-чаті і на email.
Вартість
Що стосується вартості email-розсилки, у сервісу є кілька тарифів на вибір, залежно від кількості ваших підписників. Якщо хочете зробити email-розсилку безкоштовно, то підключіть тариф «Free»:
- до 2 000 підписників в базі;
- до 10 000 листів на місяць;
- до 2 000 листів на день.
Платні тарифи:
- «Essentials» — до 50 000 підписників, вартість від 28 гривень на місяць.
- «Standard» — до 100 000 підписників, вартість від 417 гривень на місяць.
- «Premium» — до 200 000 підписників, вартість від 8312 гривень на місяць.
Крім того, в платних тарифах більш широкий функціонал сервісу.
Коротенько про MailChimp: плюси та мінуси
MailChimp — багатофункціональний сервіс, перевірений користувачами в усьому світі. У MailChimp багато можливостей, детальна аналітика та чимало варіантів створення свого дизайну листів і форм. Мінус сервісу — це відсутність української та російської мови. Розібратися в тому, як зробити розсилку електронних листів, дуже просто: інтерфейс хоч і англійською мовою, але досить інтуїтивний. А ось щоб використовувати чат-бот і базу знань, які теж англійською, вже треба володіти мовою хоча б на середньому рівні.
Сервіс для розсилок enKod

enKod — платформа, де в одному вікні зібрано всі необхідні інструменти для автоматизації маркетингу та комунікації з клієнтами. Тут можна збирати базу контактів і відправляти тригерні та масові розсилки за допомогою будь-яких каналів: email, web push, mobile push, SMS і месенджери. З enKod можна створювати спливаючі вікна, які не будуть дратувати користувачів, і налаштовувати товарні рекомендації на сайті, в email або додатку.
Ця платформа вирішує задачі будь-якого бізнесу:
- e-commerce,
- онлайн-освіти,
- b2b,
- нерухомості,
- фінансів.
Функціональність
enKod допоможе зробити розсилки ефективними та збільшити прибуток від email-каналу, навести порядок в комунікації з клієнтами та зміцнити їх лояльність до бренду.
У сервісі є:
- Зручний HTML-редактор з миттєвим переглядом повідомлення.
- Масові розсилки.
- Тригерні автоматичні ланцюжки.
- Персоналізація листів.
- Багатоканальні розсилки (email, web-push, mobile-push, sms).
- Попередній перегляд мобільних пуш-повідомлень.
- Інтеграція з двома великими сервісами SMS-розсилок: SMS Центр і SMS Traffic.
- Можливість зберігати великі обсяги інформації.
- SQL-шаблони, за допомогою яких можна швидко шукати потрібну інформацію в базах даних.

Збір бази контактів і робота з нею
Інструменти для збору бази підписників і роботи з нею:
- Налаштування спливаючих вікон.
- Шаблони попапів з персоналізацією дизайну.
- Глибока сегментація бази.
- Трекер для відстеження дій користувачів на сайті та в розсилках.
- Картки контактів

Товарні рекомендації
Налаштуйте товарні та поведінкові рекомендації в листах і на сайті. Запропонуйте схожі товари до тих, що клієнт вже замовляв, або розкажіть, як оформити замовлення, якщо він тільки додав товари до кошика.
Аналітика
Перевіряйте ефективність своїх розсилок за допомогою вбудованої аналітики. У ній:
- зрозумілі та зручні звіти;
- фільтри для статистики — можна вибирати показники, які потрібно відстежувати.

Підтримка
З кожним клієнтом працює персональний менеджер, який відповідає на питання щодо платформи, допомагає налаштувати інструменти під завдання бізнесу та вирішує будь-які проблеми. Можна поставити запитання на сайті в будь-який день тижня і фахівець відреагує на нього протягом 20 хвилин.
Вартість
Мінімальна ціна за користування платформою — близько 3 600 гривень на місяць. Але тарифікація може змінюватися, все залежить від потреб і запитів клієнта.
Коротенько про enKod: плюси та мінуси
enKod — молодий сервіс, який швидко розвивається та допрацьовується за запитами клієнтів. Постійно з’являються нові інструменти та функції. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, з ним буде просто працювати навіть новачкам.
З мінусів — вартість. Для малого бізнесу тарифи сервісу можуть виявитися дорогими.
Стаття з теми:
Сервіс для розсилки листів Campaign Monitor

За кордоном Campaign Monitor досить популярний: за інформацією з головної сторінки сервісу його використовують більше двох мільйонів маркетологів в 250 000 компаній. Але у нас він не так сильно поширений, тому що це англомовний сервіс для розсилки email. І це несправедливо, адже сервіс гідний і заслуговує на увагу.
Налаштувати розсилку листів за допомогою Campaign Monitor просто, для цього не потрібні глибокі технічні знання. Справитися можна навіть не маючи уявлення про те, що таке, наприклад, HTML. Все налаштовується за допомогою шаблонів і перетягування потрібних блоків. Сервіс можна підключити до 250+ готових додатків та інтеграцій: до CMS-движку, CRM або вебсайту, наприклад, Shopify, Google Analytics, WordPress, WooCommerce, Salesforce, GetFeedback, Zendesk.
Функціональність
Основні функції Campaign Monitor:
Редактор шаблонів
Виберіть один з 80 доступних шаблонів, які можна гнучко налаштовувати: додати текст, логотип, кнопки соціальних мереж, зображення та відеоматеріали.
Відредагований вами шаблон можна зберегти з усіма параметрами, щоб використовувати повторно.

За допомогою кнопки «Preview» можна побачити, як буде виглядати лист на комп’ютері або мобільному пристрої користувачів, ще перед тим, як зробити email-розсилку. Так ви будете впевнені, що ваші клієнти отримають все саме в тому вигляді, в якому ви задумали.

Якщо у вас є вже готовий лист, написаний в HTML-коді, його можна імпортувати в сервіс. Звичайний текстовий лист теж можна відправити, але сервіс не зможе відстежити по ньому кількість кліків і відкриттів.
Автоматизація
За допомогою сервісу можна створити цикл взаємодії клієнта з сайтом. На його основі можна налаштувати розсилку автоматичних листів користувачам. Це гарантує більш персональний підхід до кожного відвідувача сайту.
Можна оптимізувати доставку листів, відправляючи кожен електронний лист в один і той же місцевий час по всьому світу. Аналітика сервісу підкаже вам, коли краще відправити листи, щоб більше користувачів їх прочитали.
Конструктор форм підписки
Можна використовувати декілька варіантів форм підписки:
- Кнопка «Sign Up» — додайте на свій вебсайт фірмову кнопку, щоб підписати відвідувачів сайту на розсилку новин.
- Цільова сторінка — використовуйте простий конструктор форм Campaign Monitor, щоб створити цільову сторінку, яка буде відповідати бренду та збирати точні дані про вашу аудиторію.
- Вбудована форма — додайте вбудовану форму реєстрації на вебсайт та оформіть її відповідно до вашого дизайну.
Аналітика
У Campaign Monitor є повний пакет для аналітики, який дає уявлення про ефективність вашого email-маркетингу. Є зручне вбудоване А/B тестування. Крім того, ви отримаєте практичні поради про те, як поліпшити свою стратегію email-маркетингу.
Також можна інтегрувати сервіс з Google Analytics, щоб відстежувати успіхи маркетингових кампаній і коригувати їх.

Підтримка
На сайті можна знайти статті та відеоуроки по роботі з сервісом. Зв’язатися з підтримкою можна тільки через спеціальну форму на сайті, попередньо пройшовши ряд питань чат-бота. Альтернативних способів, наприклад, чату або Skype, поки немає. Але є підтримка за телефоном, яка доступна для власників найдорожчого тарифу «Premium».
Вартість
Якщо вам потрібен повністю безкоштовний сервіс email-розсилок, то Campaign Monitor вам не підійде, безкоштовного тарифу в ньому немає. Але є безкоштовна пробна версія: можна відправити листи 5 підписникам. Використовувати її безглуздо навіть для маленького бізнесу. Тому відразу дивіться платні тарифи, наприклад, для бази в 500 підписників:
- «Basic» — до 2 500 листів на місяць і базовий функціонал сервісу. Вартість — 250 гривень на місяць.
- «Unlimited» — без обмежень на відправку листів, розширений функціонал і пріоритетна підтримка поштою. Вартість — 806 гривень на місяць.
- «Premium» — без обмежень на відправку листів, найширший функціонал і пріоритетна підтримка за телефоном і поштою. Вартість — 4142 гривень на місяць.
Коротенько про Campaign Monitor: плюси та мінуси
Campaign Monitor не такий популярний на вітчизняному ринку, як MailChimp. Але сервіс теж непоганий, особливо для новачків: налаштовувати просто, а функцій сервісу досить для ефективної email-розсилки. Недоліками можна назвати англійський інтерфейс, не найдоступнішу підтримку і тарифи, які вище, ніж у конкурентів.
Сервіс розсилок UniSender

UniSender — популярний сервіс email-розсилки, в якому також можна відправляти SMS і Viber-повідомлення. Створюйте листи за допомогою готових шаблонів або самостійно. Є інструменти аналітики, які показують відсоток відкриття листів і переходів за посиланнями. Також можна протестувати будь-яку з частин листа і оцінити його ефективність. Не менш важливий момент — інтеграція з Google Analytics, CMS, CRM, платформами інтернет-магазинів, а також інтеграція по API.
Функціональність
За допомогою сервісу можна:
- Створити базу контактів.
- Налаштувати розсилку листів.
- Автоматизувати розсилку.
- Проаналізувати та поліпшити результати кампаній.
- Підключити додаткові канали продажів: SMS, Viber, соціальні мережі.
Крім того, UniSender пропонує:
- велику колекцію блоків;
- адаптивний дизайн;
- попередній перегляд створених листів;
- тестову розсилку, щоб запобігти потраплянню листів в папку «Спам»;
- безкоштовне сховище зображень;
- автоматичний контроль розміру листа;
- платні консультації фахівців з email-розсилок;
- розробку шаблону за додаткову вартість — від 1618 гривень;
- готові рішення email-розсилок для банків, інтернет-магазинів, турфірм, інфобізнесу, салонів краси, клінік і бізнесу з продажу квитків.
Конструктор шаблонів листів
У UniSender є три способи створення листа:
- За допомогою блочного редактора. Це конструктор листів, де за допомогою спливаючих підказок можна швидко створити простий лист. Просто натискайте на блоки листа або змінюйте їх, як вам потрібно: підберіть шрифт і кольори під корпоративний стиль, додайте картинки, кнопки, карусель, таймер, стікери або кнопки соціальних мереж.
- За допомогою шаблону листів. Використовуйте один зі ста готових шаблонів, які розділені по темам.
- За допомогою HTML-редактора. Створіть лист з вашим дизайном чи завантажте вже готовий лист з файлу або вебсторінки.

Автоматизація
У сервісі можна налаштувати відправку листів користувачам, як реакцію на певні дії на сайті. Таким чином створюється ланцюжок листів, який веде користувача від моменту знайомства з сайтом до завершення покупки. Також доступна аналітика, в якій видно, які саме листи викликають відгук у користувачів і в який час.
Можна підключити сервіс UniOne, який відправляє листи користувачам при кожній транзакції на сайті.

Додаткові інструменти
У UniSender можна налаштувати:
- Форми підписки — вбудуйте в сайт форму підписки користувачів.
- Pop-up форми — створіть спливаючу форму підписки, яка з’являється через якийсь час перебування користувача на сайті.
- Сторінки відписки — налаштуйте дизайн сторінки відписки від ваших розсилок.
- Посилання відписки — змініть посилання відписки від розсилки.

Тестування
В сервіс вбудований функціонал для A/B і спліт-тестування. Можна тестувати будь-яку частину листа і гнучко вибирати тестову групу, щоб точно налаштувати вашу кампанію.
Аналітика
У UniSender є вбудований сервіс аналітики, з яким можна дізнаватися відсоток відкриття ваших листів, відсоток переходів, дивитися карту кліків і місце розташування ваших клієнтів. Також можна підключитися до сервісів Google Analytics.
Підтримка
Є блог і база знань. Те, чого немає у всіх сервісів розсилок — школа email-маркетингу:
- «Email-маркетинг. Основи» — 12 уроків про те, як робити ефективні розсилки.
- «Email-маркетинг. Високий рівень» — збірник курсів з аналітики розсилок, акцій в розсилках, мультиканального, консалтингу в email-маркетингу, ведення соціальних мереж, email-верстки.
Також є підтримка в чаті і за телефоном.
Вартість
Безкоштовний тариф обмежений 100 підписниками і відправкою 1 500 листів на місяць.
Платні тарифи доступні в двох категоріях:
- За розміром бази підписників. Наприклад, вибравши 500 підписників, тариф «Лайт» — 195 гривень на місяць, тариф «Стандарт» — 230 гривень на місяць, «Преміум» — від 3125 гривень на місяць. При річній оплаті діє знижка 30%.
- За кількістю листів. Можна оплачувати оптом — 100 000 листів за 2790 гривень на місяць, а можна поштучно: 0.1395 гривень за 1 лист.
Щоб створити транзакційні розсилки UniOne або відправити розсилку по SMS і в Viber, потрібно заплатити окремо.
Коротенько про UniSender: плюси та мінуси
У UniSender конкурентоспроможні ціни, зрозуміла аналітика розсилок і багато варіантів інтеграції з іншими сервісами. Можна робити розсилки по SMS і в Viber, а не тільки розсилки поштою. З мінусів — деяка нав’язливість сервісу після реєстрації.
Купуйте хостинг у HOSTiQ за вигідною ціною
і з компетентною підтримкою 24/7

Сервіс email-розсилки GetResponse

GetResponse — це польський сервіс email-розсилки, який популярний в російськомовному та зарубіжному інтернеті. Платформа доступна на 26 мовах, включаючи російську. Українського інтерфейсу поки що нема. Крім послуг розсилки та її автоматизації, компанія пропонує автоматичний генератор воронок продажу і лендінги. Є інтеграція з соціальними мережами і по API, галерея безкоштовних зображень, автовідповідачі листів та опитування, що вбудовуються в листи. Компанію радять авторитетні інтернет-маркетологи, наприклад, аналітик і блогер Ніл Патель.
Функціональність
Інструменти, які пропонує сервіс:
- шаблони кампаній — готові воронки продажу та лідогенераціі;
- шаблони листів і лендінгів;
- web push повідомлення;
- живий чат для прямого спілкування та підтримки клієнтів;
- форми реєстрації;
- автовідповідач;
- аналітику;
- транзакційні листи,
- A/B тестування.
Конструктор шаблонів листів
Конструктор листів в GetResponse зручний і функціональний. У блочному редакторі виберіть один з 116 готових шаблонів і створіть лист, змінюючи комбінацію блоків і текст, додаючи кнопки, відео, зображення та блоки з товарами. Можна використовувати брендові кольори та шрифти.


Є кілька функцій тестування та попереднього перегляду створеного листа:
- попередній перегляд на комп’ютері та мобільному пристрої;
- попередній перегляд в папці «Вхідні»;
- відправка тестового листа;
- перевірка листа на спам.
Якщо ви вмієте працювати з HTML, то зможете створити будь-який лист з нуля, використовуючи HTML-редактор.
У сервісі є функція «Ідеальний час»: GetResponse проаналізує, в який час одержувачі читають ваші розсилки, і відправить листи тоді, коли їх найімовірніше відкриють. Для відправки розсилок з урахуванням місцевого часу одержувачів скористайтеся функцією «Часові пояси».
Автоматизація листів
Автоматизуйте розсилки з GetResponse — використовуйте готові сценарії відправки листів в залежності від того, що відвідувач робить на сайті. Налаштуйте ці процеси, як вам потрібно, простим перетягуванням блоків. Також можна відстежувати події і відправляти автоматичні листи тільки певним сегментам користувачів.

Конструктор форм
За допомогою конструктора можна створити форми для реєстрації, оформлення замовлення і завантаження з готових шаблонів. Також є форми, які залучують підписників та встановлюються як додаток, наприклад:
- Форма для реєстрації — збирає підписників, періодично з’являючись на сайті.
- Форма на виході — привертає увагу користувачів, перш ніж вони підуть з сайту.
- Форма зі скачуванням — пропонує скачати корисний контент.
Форми-додатки також можна налаштовувати.
Є редактор HTML-коду, якщо ви готові написати форму з нуля. Копіюйте та вставляйте HTML-код своїх форм, додавайте стилі CSS, а також використовуйте поля, що налаштовуються, з облікового запису GetResponse.

Аналітика
У GetResponse є вбудовані інструменти для аналітики розсилки. Можна відстежити рівень залученості підписників і що їм подобається. Ви дізнаєтеся, які листи генерують продаж, реєстрацію та трафік на сайті, а також побачите кліки, відкриття, помилки доставки та відписки. Є функціонал для порівняння кампаній та відстеження ефективності розсилки на комп’ютерах і смартфонах. Також можна підключити Google Analytics, щоб отримати розширені дані.
Підтримка
Клієнтська підтримка англійською мовою працює цілодобово. Російськомовна підтримка в чаті доступна з понеділка по п’ятницю з 10 до 17 за московським часом. Підтримка електронною поштою доступна на восьми мовах, включаючи російську.
На сайті компанії є розділ «Підтримка», де ви знайдете блог, звіти, статті та відео по роботі з сервісом.
Вартість
Цей сервіс розсилки можна використовувати безкоштовно протягом 30 днів з моменту реєстрації. Вартість платних пакетів залежить від розміру бази ваших підписників. Є чотири види платних підписок, які підтримують різний функціонал:
- «Basic» — ціна стартує від 437 гривень на місяць при базі до 1 000 підписників.
- «Plus» — ціна стартує від 1 513 гривень на місяць при базі до 1 000 підписників.
- «Professional» — ціна стартує від 2993 гривень на місяць при базі до 1 000 підписників.
- «Max» — індивідуальна ціна.
Якщо заплатити на один рік, то можна заощадити 18%. Оплачуючи на два роки, економія — 30%.
Коротенько про GetResponse: плюси та мінуси
GetResponse — популярний сервіс розсилки по email. У ньому широкі можливості дизайну, шаблонів і персоналізації листів. Тому можна зробити барвисті та незвичайні листи. Інтерфейс інтуїтивний, все зрозуміло навіть тому, хто ніколи не робив електронні розсилки листів. З мінусів — відсутність україномовного інтерфейсу та україномовної підтримки, обмежений час роботи російськомовної підтримки.
Сервіс email-розсилок eSputnik

eSputnik — це гнучкий та функціональний сервіс для комплексного email-маркетингу. Пропонує кілька каналів комунікації з клієнтами, за допомогою яких можна робити масові та тригерні розсилки: email, SMS, web push, mob push, Viber. У планах компанії додати можливість використовувати WhatsApp і Telegram. У eSputnik простий та зрозумілий інтерфейс на чотирьох мовах, включаючи українську. Сервіс пропонує рішення для маркетплейсов, туристичних порталів, знижкових сервісів, рітейлерів, шопінг-клубів, квиткових операторів та іншого електронного продажу. Є API-інтеграція.
Функціональність
Що пропонує eSputnik своїм клієнтам для малого бізнесу:
- розсилки: email, SMS, Viber, web і mobile push повідомлення;
- послуги маркетингового агентства.
Для великого бізнесу у сервісу є більш широкий функціонал:
- email та мобільний маркетинг;
- омніканальність — можливість поєднувати кілька каналів зв’язку в єдину систему;
- сегментацію аудиторії;
- мультимовне спілкування з клієнтами;
- збір даних в профіль клієнта;
- роботу з рекомендаціями на сайті під конкретного клієнта;
- можливість використовувати штучний інтелект для розвитку бізнесу.
Розібратися з інтерфейсом сервісу нескладно. На головній сторінці є підказки, щоб почати першу розсилку.

Конструктор шаблонів листів
Сервіс пропонує два типи редакторів:
- drag-and-drop редактор, за допомогою якого можна зібрати лист, перетягуючи потрібні блоки;
- HTML-редактор, для роботи з яким потрібно вміти кодувати.
У drag-and-drop редакторі є 300+ готових шаблонів для листів в 39 категоріях, наприклад, мода, подорожі, електроніка та консалтинг.

В редакторі можна додавати картинки та відео, соціальні мережі, карусель і акордеон, банери, меню. Можна використовувати інформаційні модулі з постами блога, картки товарів, форми опитування та багато іншого. Наприклад, створюйте картки товарів в листах за допомогою смарт-модулів. Для цього достатньо додати в модуль посилання на товар.

В редакторі можна подивитися, як лист буде виглядати на комп’ютері та мобільному пристрої. Щоб запустити розсилку, використовуйте кнопку «Створити розсилку». Після вибору групи контактів налаштуйте параметри відправки, наприклад, час доставки та рівень занепокоєння, щоб клієнт не отримував занадто багато листів.
Тестування
Можна відправити тестовий лист з різними темами. А після розсилки подивитися, яка з них спрацювала краще.
Персоналізований контент в листах
Якщо за допомогою сервісу відстежити, які товари цікавлять клієнта, можна створювати розсилки з ними, їх аналогами та супутніми аксесуарами. А якщо користувач кинув товар в кошику і не купив його, використовуйте рекомендаційні блоки, наприклад, «З цим також купують», «Вам також можуть сподобатися». Такі листи часто спонукають повернутися на сайт і завершити покупку.
Автоматизація
Створіть сценарій взаємодії користувача з сайтом для відправки автоматичних листів. Сервіс пропонує готові шаблони для автоматизації, які легко налаштувати так, як вам потрібно. Створіть тригерні ланцюжки, використовуючи в них не тільки email-листи, але і SMS, Viber, push повідомлення.

Підтримка Accelerated Mobile Pages
Accelerated Mobile Pages або скорочено AMP — це унікальна функція, за допомогою якої користувач може купити товар, забронювати готель, переглядати каталог сайту, залишити відгук або пройти опитування прямо в листі.
Аналітика
У сервісі можна отримати різні типи звітів, наприклад:
- статистику по базі контактів;
- звіт по email-розсилці;
- візуалізацію доходу від розсилок;
- звіт по AMP-розсилці.
У звітах є дані про відправлені листи та результати маркетингової кампанії з масових і тригерних розсилок. Система автоматично додає до кожного посилання в листі кілька UTM-міток, щоб аналізувати результати розсилок в Google Analytics.
На сайті сервісу є докладна стаття про аналітику, з якої варто ознайомитися, якщо ви виберете цей сервіс email-розсилок.
Підтримка
У сервісу велика база документації українською мовою, а також російськомовні відеоінструкції на YouTube-каналі. В них ви знайдете покрокове керівництво про те, як самому зробити email-розсилку вперше.
Зі службою підтримки можна зв’язатися за телефоном, замовивши зворотний дзвінок, поштою і в чаті. Є екскурсії по сервісу зі співробітником eSputnik, які потрібно планувати заздалегідь за запропонованим календарем.
Вартість
Якщо говорити тільки про email-розсилку, то є кілька варіантів тарифів:
- «Вільний» — вартість за відправку 1 email буде найвищою — 0,05 гривень. При цьому база контактів не обмежена.
- «Оптимальний» — сплачуєте підписку в залежності від кількості контактів. Наприклад, до 1 000 контактів — 180 гривень на місяць, до 5 000 контактів — 600 гривень на місяць, до 50 000 контактів — 3 600 гривень на місяць. Понад 500 000 контактів обмовляються за індивідуальним тарифом.
- «Для великого бізнесу» — щоб підключити весь комплекс email-маркетингу, потрібно зв’язуватися з підтримкою, замовивши зворотний дзвінок.
В рамках тарифу «Оптимальний» є можливість використовувати сервіс безкоштовно, якщо у вас до 500 контактів. У цьому випадку перші 2 500 листів email-розсилки безкоштовні. Якщо потрібно відправити SMS, то вони оплачуються окремо: 0,36 гривень за SMS. А ось web push повідомлення можна використовувати безкоштовно. Mob push і Viber на такому пакеті не підключені.
Коротенько про eSputnik: плюси та мінуси
eSputnik — це сервіс для відправки листів з доступними цінами, гнучкими налаштуваннями, багатоканальністю та хорошими інструментами аналітики. У сервісу широкий функціонал з упором на e-commerce сайти, зрозумілий інтерфейс з безліччю підказок для новачків, а також живий чат з підтримкою. Мінусів ми не знайшли.
Сервіс для розсилки листів Zoho Campaigns

Zoho Campaigns — це сервіс розсилки email від поштового сервісу Zoho. Незважаючи на те, що інтерфейс англійською мовою, він зрозумілий і зручний: є багато підказок про те, як зробити розсилку на пошту. Якщо ви не володієте англійською, сервіс можна перевести українською за допомогою вбудованого в браузер перекладача, наприклад, Google Translate. Є можливості персоналізації та автоматизації розсилок, форми підписок і авторизації. Це кращий сервіс розсилки листів для тих, хто використовує інші сервіси Zoho: можна інтегрувати, наприклад, СRM або Mail. Але за них потрібно платити окремо.
Функціональність
У Zoho Campaigns доступні:
- масова поштова розсилка;
- управління базою підписників;
- форми підписки;
- автоматична розсилка листів за заздалегідь продуманим сценарієм;
- А/В тестування;
- автовідповідачі;
- управління кампаніями;
- аналітика.
Конструктор шаблонів листів
У конструкторі можна вибрати один з 240+ адаптивних шаблонів і налаштувати його простим перетягуванням потрібних блоків.

Можна додати картинки, відео, таблиці, колонки, віджети соціальних мереж, кнопки, опитування, вкладення, динамічний контент. Відредаговані шаблони можна зберігати та використовувати в майбутніх розсилках.

Також є HTML-конструктор, в який можна імпортувати ваш код і доопрацювати його в редакторі Zoho.
Конструктор форм підписок
Використовуйте готові шаблони, щоб налаштувати свою форму підписки. За допомогою простого редактора типу drag-and-drop змінюйте поля, кольори, кнопки. Є вбудовані та спливаючі форми підписки, форми для роботи з користувачами в соціальних мережах.

Тестування
Як ми вже говорили, зміна теми листа або часу відправки може істотно відобразитися на реакції користувачів. За допомогою А/В тестування можна зрозуміти, які листи подобаються вашим підписникам більше та підвищують їх відгук.
Автоматизація
Автоматизація Zoho робить розсилку більш персональною для кожного користувача. Створіть сценарії взаємодії клієнта з сайтом. Продумайте, які листи відправляти, в залежності від того, що клієнт робить на сайті. Далі сервіс сам надсилатиме листи за заданим алгоритмом.

Аналітика
У Zoho Campaigns є інструменти для аналітики, де можна дізнатися:
- скільки користувачів відкрили листи, хто ці користувачі та на які посилання вони натискали;
- географічне розташування підписників;
- які пристрої, браузери та операційні системи використовують користувачі;
- які листи не були доставлені та чому;
- результати кампаній в соціальних мережах: лайки, репости, твіти, коментарі.
Є можливість інтегрувати Google Analytics в Zoho-аналітику.
Підтримка
Україномовної підтримки немає. Є цілодобова підтримка в будні дні за телефоном і поштою англійською мовою. Також сервіс пропонує широку базу знань: керівництво користувача, FAQ, інструкції, відеоуроки, вебінари. Є блог і спільнота користувачів.
Вартість
Є два типи планів:
- Залежно від кількості листів — від 135 гривень на місяць за 500 листів при 250 контактах.
- Залежно від кількості підписників — від 202 гривень на місяць для бази в 500 контактів.
При оплаті на рік ви економите до 25%.
Також є варіант оплати за так звані email-кредити — ви оплачуєте певну кількість листів і відправляєте їх, коли потрібно. Це варіант для тих, хто рідко робить розсилки і не хоче платити за постійну підписку.
Безкоштовна масова розсилка листів на електронну пошту можлива, якщо у вас не більше 5 контактів.
Коротенько про Zoho Campaigns: плюси та мінуси
Zoho Campaigns — це сервіс від популярного поштового сервісу Zoho, тому його зручно поєднувати з іншими послугами компанії. Є зручний редактор листів і форм підписки, можливість збирати інформацію про клієнтів і робити персоналізований контент, хороша аналітика з інтеграцією Google Analytics. З мінусів — англомовний інтерфейс і відсутність україномовної підтримки.
Порівняння тарифів сервісів email-розсилок
Завершуючи огляд сервісів email-розсилок, пропонуємо порівняння сервісів email-розсилок за вартістю послуг:
Сервіс | Безкоштовний тариф | Вартість за листи | Вартість за підписників |
SendPulse | 📌до 500 підписників 📌до 15 000 листів | до 10 000 листів від 600 гривень на місяць (0,06 гривень за 1 лист) | до 500 підписників від 180 гривень на місяць |
MailChimp | 📌до 2 000 підписників 📌до 10 000 листів на місяць (ліміт 2 000 листів в день) | — | 💰до 50 000 підписників від 28 гривень на місяць 💰до 100 000 підписників від 417 гривень на місяць 💰до 200 000 підписників 8312 гривень на місяць |
Campaign Monitor | до 5 підписників | — | до 500 підписників: 💰«Basic» до 2 500 листів — 250 гривень на місяць 💰«Unlimited» — 806 гривень на місяць 💰«Premium» — 4142 гривень на місяць |
UniSender | 📌до 100 підписників 📌до 1 500 листів на місяць | 100 000 листів за 2790 гривень в месяц. 0.1395 гривень за 1 лист. | до 500 підписників: 💰«Лайт» — 195 гривень на місяць 💰«Стандарт» — 230 гривень на місяць 💰«Преміум» від 3 125 гривень на місяць |
GetResponse | будь-який тариф безкоштовно протягом 30 днів | — | до 1 000 підписників: 💰«Basic» від 437 гривень на місяць 💰«Plus» від 1513 гривень на місяць 💰«Professional» від 2993 гривень на місяць 💰«Max» — індивідуальна ціна |
eSputnik | до 500 підписників | 0,05 гривень за 1 лист | 💰до 1 000 контактів — 180 гривень в месяц 💰до 5 000 контактів — 600 гривень в месяц 💰до 50 000 контактів — 3 600 гривень в месяц 💰свише 500 000 — індивідуальна ціна |
Zoho Campaigns | до 5 підписників | 500 листів при 250 контактах від 135 гривень на місяць | до 500 підписників — 202 гривень на місяць |
У таблиці наведено не повний перелік тарифів. Ціни переведені в гривню за курсом на квітень 2021 року. Для точної інформації переходьте за посиланнями в назвах компаній.
В кінці ще раз нагадаємо про те, які кроки необхідно потрібні перш, ніж зробити вибір сервісу розсилок:
- Визначте, що ви хочете отримати від розсилки: частоту відправки, роботу з базою контактів, автоматизацію завдань.
- Оцініть функціонал, який повинен бути у сервісу, щоб закривати ваші завдання.
- Визначте основний спосіб створення листів (шаблони, конструктори, HTML), а також додаткові канали комунікації, якщо вони потрібні.
- Подумайте над тим, чи потрібна вам аналітика, а якщо потрібна, то які дані ви хочете отримувати.
- Прикиньте ваш бюджет на email-маркетинг.
- Вивчіть і порівняйте популярні сервіси поштових розсилок.
- Виберіть той сервіс, який максимально підходить під ваші цілі і можливості.
Спробуйте швидкий хостинг на чистих SSD-дисках!
Наша тепла підтримка на зв’язку 24/7

Читайте також: