Працювати над оптимізацією, збільшенням конверсії та відвідуваності неможливо без вебаналітики. Напевно у кожного вебаналітика є свій улюблений інструмент або сервіс, яким він користується найчастіше. Але аналітика сайту стає набагато ефективнішою, якщо використовувати відразу кілька сервісів, щоб можна було порівнювати отримані дані та робити на їх основі більш точні висновки.
Ми склали список інструментів, які допоможуть вебмайстрам і тим, хто аналізує свій сайт самостійно:
- подивитися відвідуваність сайту;
- фіксувати поведінку користувачів та їх дії;
- перевірити трафік сайту та його джерела;
- знайти згадки про свій ресурс в мережі;
- відслідковувати конкурентів;
- складати теплові карти кліків;
- відслідковувати дзвінки з сайту;
- аналізувати контент;
- проводити моніторинг соцмереж.
Безкоштовні сервіси з найширшим функціоналом
1. Google Analytics
Традиційний інструмент вебаналітики, який використовується, мабуть, усіма. У ньому є безліч показників: статистика відвідувань сайту, статистика з конверсій, показники реклами, поведінкові фактори та ще багато всього. Зручно стежити за аналітикою сайту онлайн. Безкоштовний.
2. Hotjar
Цей сервіс аналітики допоможе спостерігати та аналізувати поведінку користувачів, а також покращувати конверсію на сайті.
Hotjar включає в себе інструменти зворотного зв’язку та аналізу. З ними ви зможете як перевірити відвідуваність сайту онлайн, так і побачити популярні елементи на сайті, середній час відвідування сторінок. Ще серед функцій сервісу є вбудована теплова карта, конверсійні воронки, записи відвідувачів.
Сервіс безкоштовний. Є розширені можливості в платних пакетах. Платні тарифи коштують від $39 на місяць.
3. Heap Analytics
Heap Analytics є аналогом Google Analytics в тому сенсі, що обидва ці інструменти призначені збирати, аналізувати та візуалізувати дані про користувачів сайтів. Обидва сервіси надають інформацію про відвідуваність, поведінку користувачів, конверсії та інші метрики, які допоможуть вам як вебмастерам та маркетологам зрозуміти ефективність ваших стратегій та дій.
Однак є деякі відмінності між ними. Наприклад, в той час як Google Analytics потребує встановлення тегів на сторінках вашого сайту для відстеження подій, Heap Analytics автоматично збирає дані про кожну дію користувача без необхідності вручного втручання. Крім того, Heap може бути більш інтуїтивно зрозумілим для тих, хто не має досвіду з веб-аналітикою, завдяки своєму простому інтерфейсу та можливості аналізувати дані в реальному часі.
У сервіса є безплатний тариф, який дає доступ до основних аналітичних діаграм з історією даних за 6 місяців. Він підійде, якщо ваш сайт має до 10 тисяч щомісячних сесій.
4. CheckStat
checkstat.net — це потужний інструмент для збору та аналізу статистики вебсайтів. Сервіс вирізняється своїми можливостями фільтрувати параметри та відображати статистику в режимі реального часу.
Розділ «Activity» дає змогу спостерігати за відвідувачами сайту в режимі реального часу. Доступні такі параметри:
- час, коли відвідувач зайшов на сайт;
- URL і заголовок відвідуваної сторінки;
- країна, область, місто відвідувача;
- активний час на сторінці, кліки, переміщення миші, натискання клавіш, дотик до сенсора, прокрутка;
- операційна система відвідувача;
- браузер;
- тип пристрою;
- роздільна здатність екрана;
- мова браузера;
- звідки прийшов відвідувач.
Для більшої зручності можна змінювати іконки відвідувачів і сортувати дані за будь-яким із параметрів. Є можливість фільтрувати «тільки активних» відвідувачів, що дає змогу відстежувати тих, хто взаємодіє з сайтом.
Основний розділ статистики надає деталізовані звіти за всіма параметрами за будь-який проміжок часу. Інформація відображається з урахуванням вашого часового поясу.
Ви можете фільтрувати дані за такими параметрами, як країна, регіон, місто, браузер, операційна система, джерело, сторінка, яку відвідують, useragent, роздільна здатність екрана, мова браузера і тип пристрою. Фільтри дають змогу вмикати або вимикати параметри, миттєво перебудовуючи відображену інформацію, графіки та кольори на карті. Це дозволяє аналізувати тільки потрібні дані і фокусуватися на конкретних аспектах відвідуваності.
checkstat.net — це універсальний інструмент для глибокого аналізу даних із сайту.
Крім гігантів вебаналітики на кшталт Google і Hotjar є ще й інші багатофункціональні сервіси, а є і для конкретних цілей. Всі вони теж можуть стати в пригоді.
Лічильники статистики сайту
5. AWStats
Безкоштовний лічильник відвідувань сайту. Проаналізує логи вебсервера та складе аналіз і звіти активності відвідувачів на сайті: кількість відвідувань, унікальних відвідувачів, активність на окремих сторінках. Є підрахунок ключових слів і аналіз кількості переглядів сайту пошуковими роботами.
6. StatCounter
Ще один популярний безкоштовний лічильник для сайту. Моніторьте кількість відвідувань сайту в режимі реального часу. У вебсервісі аналітики є:
- місце розташування користувача,
- IP-адреса,
- бравзер,
- системна статистика по сайту онлайн,
- статистика відвідування сайту.
StatCounter покаже потенційних клієнтів, постійних відвідувачів, шахраїв з кліками, настирливих відвідувачів і пошукових роботів. Лічильник на сайт безплатний з перевіркою до 500 сторінок на місяць. Для перевірки більшої кількості сторінок є платна підписка від $7 в місяць для 100 тисяч сторінок.
Чим швидше сайт, тим більше ви матимете клієнтів
Люди не готові чекати біля моніторів десятки секунд, поки на екрані з’явиться контент. Більш того, якщо сторінка вантажиться довше 10 секунд — це сигнал, що там проблема, і привід піти для потенційного клієнта.
Потурбуйтеся про швидкість свого сайту — виберіть хостинг на чистих SSD-дисках 🚀
Ми відмовилися від HDD-дисків на серверах і перейшли на SSD. На SSD-дисках сайти завантажуються в 5 разів швидше, ніж на HDD.
Також ми замінили вебсервер Apache на LiteSpeed, щоб збільшити швидкість роботи сайтів. За статистикою, на LiteSpeed файли відкриваються в 5 разів швидше. А якщо ваш сайт на WordPress, то ми пришвидшимо його ще більше з плагіном LSCache.
Наш хостинг можна безплатно тестувати протягом 30 днів. Переконаєтеся, що ваш сайт працює з нами швидше — і тоді вже прийматимете рішення щодо купівлі.
7. Easy Counter
Ще один стандартний лічильник відвідувань для сайту, видає статистику щодо трафіку, країн, пошукових систем, ключових слів. Безкоштовний.
8. AngelFish
Сервіс вебаналітики відобразить показники відвідуваності сайту. AngelFish використовує журнали вебсервера, щоб відстежити взаємодії відвідувачів з сайтом, і теги сторінок JavaScript для створення звітів. Переглядайте IP-адреси, імена користувачів, шляхи переходу, цільові маркетингові відповіді та багато іншого. Сервіс зберігає зібрану інформацію на локальному сервері, забезпечуючи тим самим безпеку даних.
Вартість сервісу на рік — від $1995.
Сервіси для аналізу контенту та соцмереж
9. BuzzSumo
Сервіс для аналізування ефективності контенту. Можна дізнатися, наскільки популярний та поширюємий контент з ваших ресурсів, а також подивитися статистику щодо конкурентів. Дається на 14 днів безкоштовно. Потім ціна від $119 на місяць.
10. ChartBeat
Сервіс для аналітики соціальних мереж. ChartBeat підходить для контент-маркетологів та інших фахівців, які хочуть моніторити взаємодію користувачів з контентом. Аналізує поведінку користувачів на рівні сторінок, також є статистика щодо згадок та лайків в соціальних мережах. Безкоштовно протестувати можна протягом 30 днів, платна версія коштує $7000 на рік.
11. Open Web Analytics
Для блогу можна відстежувати статистику хто і що читає на ресурсі, для інтернет-магазинів — конверсію та «воронку продажів». Для аналізу інших сайтів є базовий функціонал. Безкоштовний.
Інструменти для коллтрекінгу
12. Binotel
Складе звіт про те, з яких сайтів і скільки разів клієнти телефонували в вашу компанію. Є статистика з кількістю дзвінків з різних рекламних майданчиків, кампаній та пошукових запитів. Це допоможе в плануванні рекламного бюджету та визначенні вартості одного дзвінка.
Вартість обслуговування одного номера — від $1 до $2,7 на місяць залежно від типу номеру: міський, номер 0800 від Binotel або ж номер мобільного оператора.
13. Ringostat
Дозволяє зв’язувати телефонні дзвінки з джерелами реклами, визначати конверсію, записувати дзвінки операторів з клієнтами. Вартість сервісу — від $30. 14 днів можна потестувати безкоштовно.
Багатофункціональні сервіси
14. Adobe Analytics
Проводить глобальний аналіз сайту онлайн, з результатами якого можна працювати в чотирьох інтерфейсах програми. Reports & Analytics відобразить звіти та зведені таблиці. Java-інтерфейс Ad Hoc Analysis в пару кліків відобразить будь-який рівень деталізації даних статистики. Report Builder завантажить дані в таблиці Excel. Data Warehouse вивантажить дані в великі таблиці CSV-формату. Є демоверсія. Ціна договірна.
15. HubSpot
HubSpot — це CRM-система, в якій є всі необхідні інструменти аналітики сайту для залучення нових покупців, поліпшення продажу та оптимізації ресурсу.
Інструмент включає в себе:
- сервіс розсилки листів;
- конструктор форм і лендінгових сторінок;
- деталізовану звітність;
- управління блогами та соцмережі;
- відстеження лідів.
Є безкоштовна версія програми, додаткові можливості доступні в пакетах по ціні від $20 на місяць.
16. Lucky Orange
В Lucky Orange є теплова карта, лічильник відвідувачів сайту, конверсійні воронки та запис дій клієнта на сторінці. З цими інструментами зможете не тільки дізнатися відвідуваність сайту, але і проаналізувати сильні та слабкі сторони ресурсу.
З додаткових інструментів відзначимо можливість додати чат і опитування на сайт, щоб отримувати зворотний зв’язок від відвідувачів. Є пробна версія. Вартість сервісу на місяць — від $18 доларів. Ціна залежить від кількості та відвідуваності сайтів.
17. Plerdy
Багатофункціональна платформа для збільшення конверсій, поліпшення юзабіліті та SEO-показників сайту. Plerdy включає в себе теплові карти кліків, записи сеансів користувачів на сайті, розумні popup-форми та SEO Checker для SEO-аналізу сайту. Є безкоштовна версія з обмеженнями. Платні тарифи починаються від $18 на місяць.
18. Clicky
Надає простий лічильник відвідуваності, можливості аналізу дій відвідувачів, теплові карти, моніторинг конверсії, згадок бренду. Для аналізу одного сайту можна користуватися безкоштовно. Платні версії додають більше можливостей і коштують від $9,99 на місяць.
19. Matomo
Позіціонування Matomo — «альтернатива Google Analytics». Вміє відстежувати відвідування сайту, ключові слова, трафік, конверсію, географію відвідувачів та інше. Є безплатний тариф. Платні стартують від $20 на місяць.
20. MixPanel
Дає звіти по залученим користувачам та користувачам, що повернулися, групує відвідувачів за різними ознаками, надає статистику щодо поведінки користувачів на сайті. Для аналізу не більше 25 000 даних безкоштовний. Платні версії — від $20 на місяць.
При купівлі на рік — знижка 30%
21. Contentsquare
Цей інструмент старанно записує все, що роблять користувачі на вашому сайті — від першого і до останнього кліка. Корисний сервіс, що дозволяє дізнатися, на що саме звертають увагу відвідувачі на вашому сайті, а що ігнорують. Є демоверсія, вартість сервісу починається від $99 за користувача на місяць.
22. GoSquared
Багатофункціональний інструмент, оновлюваний в режимі реального часу. Багато в чому схожий на Google Analytics, тому що пропонує практично всі ті ж можливості. Є безкоштовна версія для 1 000 даних і 100 відвідувачів. У міру збільшення цих показників ціна варіюється від $11,5 на місяць.
23. Woopra
Дає аналітику відвідуваності сайту в реальному часі, також інформацію про поведінку користувачів на сайті, їх корисні дії, джерела трафіку. Є обмежена безкоштовна версія: не більше 500 000 дій користувачів на сайті на місяць. Платні пакети коштують від $999 на місяць.
24. Yahoo Web Analytics
Безкоштовна аналітика сайту, збирає інформацію за допомогою маяків і файлів cookie. З можливостей: звіти про відвідувачів в реальному часі, кастомізовані налаштування панелі, налаштування звітів з відображенням потрібних параметрів.
25. GoingUp!
Функціонал не такий широкий, тому для серйозного аналізу великих проєктів навряд чи підійде. Серед інструментів: статистика відвідувань, аналіз переходів і конверсії, Page Rank і Alexa Rank. Є ще і SEO-інструменти. Безкоштовний.
26. Amplitude
Цей сервіс для перевірки відвідуваності сайту складе звіт про активність користувачів на сайті та в мобільних додатках. Сервіс включає в себе сегментацію подій, воронки, ретеншн, когортний аналіз, профілі користувачів, гнучке формування сегментів і когорт, дашборди, відображення даних в режимі реального часу.
Є безкоштовний план сервісу, який дозволяє відстежити до 10 мільйонів подій на місяць. Події — це взаємодії користувача з контентом: завантаження, кліки за посиланнями, відправки форми та кількість переглядів відео. Якщо потрібно відстежувати більше взаємодій, то за $995 на місяць можна відстежити до 100 мільйонів подій.
Зареєструйте свій домен з HOSTiQ.ua: це вигідно та зручно 🔥
✔️ Ми фіксуємо вартість доменів у доларах і зберігаємо її для продовження доменів у більшості зон. Ми не міняємо ціну як нам заманеться.
✔️ Ми реєструємо домени більше ніж в 1200 доменних зонах: якщо бажане імʼя зайнято в поширених зонах на кшталт .com чи .net, ви точно знайдете влучний аналог.
✔️ Разом із реєстрацією домену ви можете отримати безплатний хостинг із конструктором сайтів на місяць.
Якщо ви вже маєте зареєстрований домен, ви можете перенести його до нас. У нас цілодобова розумна служба підтримки та зручне керування DNS-записами. Обіцяємо піклуватися про ваш домен, як про свій 🙂
Вузькоспеціалізовані інструменти
27. OWOX BI
Сервіс вебаналітики зі статистикою з рекламних кабінетів, CRM і Google Analytics. Проаналізує прогноз продажів і слабкі місця в маркетинговій компанії. Є безкоштовна версія, платна підписка коштує від $115 на місяць при оплаті одразу на рік.
28. Page Speed Insights
Сервіс від Google, що дозволяє відстежити швидкість завантаження сайту. Дає рекомендації щодо поліпшення всіх показників. Безкоштовний.
29. CrazyEgg
Аналіз поведінки відвідувачів на сайті. «Божевільне яйце» складає докладні теплові карти, а також формує для вас звіти за переходами та скролінгом. Ціна від $29 на місяць за умови оплати одразу на рік. Протягом 30 днів можна протестувати безкоштовно.
Сервіси для аналізу відвідуваності сайтів-конкурентів
30. SimilarWeb
Сервіс, з яким можна перевірити відвідуваність сайтів конкурентів, порівняти кілька сайтів. Є безкоштовна версія з фільтром по одній країні. Ціна на преміум-план договірна.
31. Alexa
Якщо треба провести аналіз трафіку та перевірити статистику сайту конкурента, можна використовувати і цей сервіс. Показує популярність сайтів. Чим більше відвідуваність сайту, тим менше показник Alexa Rank. Є демоверсія, ціна сервісу договірна.
32. SE Ranking
Можна перевірити сайт на відвідуваність, а також проаналізувати сайти конкурентів щодо SEO та PPC. Вартість від $39 на місяць. Ціна залежить від кількості переглядів доменів на день.
** всі зазначені ціни та тарифи бралися з офіційних сайтів і є актуальними на момент написання статті.
Якщо ви можете порадити інші інструменти, які допоможуть подивитися статистику сайту, напишіть про них у коментарях!
Працюючи з аналітикою свого сайту, не забудьте купити сертифікат для HTTPS 🔒
Корисні статті з теми: