Велика база email-адрес, тобто підписників — це реальний спосіб отримати лояльних клієнтів. І в той час як Facebook або Instagram — відмінні способи спілкування вашого бренду з клієнтами, email-розсилка допоможе вам завоювати довіру кожного з них особисто.
За даними EarthWeb, 4,2 мільярда людей у світі користуються електронною поштою, 99% із них перевіряють email хоча б раз на день. Отже, розсилка email — звичний для більшості людей спосіб онлайн-комунікації.
Що означають усі ці цифри для вашого бізнесу та компанії? Те, що email-маркетинг стає все більш значущим з кожним днем і не скористатися цим інструментом — означає втратити додаткове джерело трафіку та покупців.
У сьогоднішній статті ми покажемо вам кілька способів, як збільшити базу email-адрес для подальших розсилок.
Спливаюче вікно або pop-up ✅
Для інтернет-магазинів, контентних проєктів, блогів чудово підходять спливаючі вікна.
Створити pop-up для збору e-mail адрес можна за допомогою сервісів розсилок. Це найзручніший спосіб, тому що email-адреси для розсилки будуть збиратися відразу до списку в вашому обліковому записі, і ви зможете відстежувати поповнення цього списку, коли додаватиметься кожен новий підписник.
А ще зможете створювати автоматизовані розсилки, і при додаванні підписника йому одразу буде відправлятися серія листів. Ну і просто відправляти розсилки всьому списку, не переносячи його з якихось таблиць, зібраних плагінами або самописними інструментами.
Такі попапи можна зробити за допомогою сервіса HelpCrunch, а потім з нього ж відправляти email-розсилки. Це український багатофункціональний сервіс, який закриває всі базові потреби онлайн-бізнесу: спливні вікна, сервіс розсилок, чат на сайті, чат-бот і база знань.
Якщо у вас інтернет-магазин на WordPress або сайт іншої спрямованості на цій же CMS, то HelpCrunch можна встановити через їх WordPress-плагін.
Ось ще кілька плагінів, які існують окремо від сервісів розсилок, але теж допоможуть зробити попап:
- Popup Builder — легкий у налаштуванні плагін для новачків. Створити вікно можна у візуальному редакторі, що спрощує завдання.
- Popup Maker — тут багато налаштувань, безплатні теми, проте треба вміти працювати з CSS, щоб встановити таке віконце.
- Ninja Popups — також безплатний плагін, що не поступається по функціоналу.
🔗 Як встановити плагін на WordPress
Не забувайте також про зовнішній вигляд сайту загалом. Він впливає на враження користувачів про вас, відповідно і їх подальші дії. Тому вибирайте привабливі адаптивні теми для WordPress.
Форма підписки на сайт ✅
Форма підписки на розсилку — це зручний інструмент, який можна використовувати абсолютно скрізь — у блозі, на сайті та навіть у самому листі.
Їх краще встановлювати по кілька на сторінку, наприклад, вгорі або збоку на сторінці, а також одну форму або кнопку внизу.
Зробити форму або кнопку підписки можна за допомогою сервісів розсилок, нижче покажемо це на прикладі SendPulse.
Як створити форму підписки в SendPulse для WordPress-сайту
1️⃣ Зареєструйтеся на сайті SendPulse. Є безплатний тариф, якщо у вас до 500 підписників і до 15 000 листів на місяць.
2️⃣ Встановіть плагін SendPulse Email Marketing Newsletter в адмінпанелі WordPress.
3️⃣ В особистому кабінеті на сайті SendPulse перейдіть в розділ Форма підписки > Створити форму > Вбудована форма.
4️⃣ Виберіть список, куди мають зберігатися email-адреси з цієї форми, та переходьте до редагування.
5️⃣ Після редагування виду та функціоналу форми, підключіть ваш домен сайту в розділі Опції форми.
6️⃣ Натисніть Зберегти та скопіюйте запропонований код.
7️⃣ Перейдіть в адмінпанель сайту, праворуч в меню в розділі SendPulse виберіть Add Form. Вставте скопійований на попередньому кроці код форми. Збережіть.
8️⃣ Щоб розмістити форму підписки на сайті, скопіюйте шорткод (його видно на скріншоті вище в правій частині екрану) та вставте його на потрібній сторінці. Опублікуйте зміни.
9️⃣ Готово!
Де розмістити форму
Щоб знати, де краще вбудувати форму підписки, скористайтеся допомогою сайту Crazy Egg. Там ви зможете подивитися карту кліків і зрозуміти, де саме користувачі найчастіше зупиняються. У цьому місці і можна встановити форму.
При купівлі на рік — знижка 20%
Соціальний доказ ✅
Компанія Online Networking Guide, одного разу додавши у свою форму реєстрації кількість клієнтів, що підписалися, збільшила кількість підписок у 14 разів.
Ви також можете скористатися прикладом соціального доказу та оформити подібним чином свою підписку на email-розсилку.
Причина ✅
Люди повинні реєструватися навіщось, їм потрібна причина. Наприклад, у вас на сайті багато корисного контенту, безплатних книг чи брошур, чи, можливо, підписка допоможе їм не пропустити найголовніші події.
Багато компаній пропонують завантажити книгу, але для цього вам потрібно залишити свою email-адресу. Після того, як ви заповните форму, книга прийде на вашу пошту. Нескладно здогадатися, що приходитиме після неї :)
Також можна запропонувати ввести свій email в обмін на знижку.
Такий попап з лід-магнітом, знову ж таки, можна зробити за допомогою HelpCrunch.
Тільки ми наполегливо радимо попереджати підписників про майбутні розсилки. Якщо це буде для них сюрпризом, вони можуть помічати ваші листи як спам, що негативно впливатиме на репутацію вашого домену. В подальшому всі листи з доменів з поганою репутацією автоматично спрямовуватимуться до папки зі спамом.
Стаття з теми:
Коментарі ✅
За допомогою плагінів для WordPress можна зробити так, щоб людина, яка вперше прокоментувала запис, була перенаправлена на спеціальну сторінку, на якій можна залишити форму email-підписки або показати останні записи в блозі.
Які плагіни допоможуть це зробити:
Ще на такій сторінці можна залишити пропозицію про знижку, контакти або будь-яку іншу корисну для користувача інформацію.
Шапка сайту (хедер) ✅
Приверне увагу форма реєстрації в самому верху сторінки. Чудовий варіант для сайту.
Створити таку панель можна з плагінами для WordPress — myStickymenu та Sitewide Notice WP. А ось для звичайного сайту підходить безплатна панель — Hellobar. Після реєстрації, вам запропонують вибрати мету панелі: використовувати її, щоб збирати email-адреси або підписки в соціальних мережах. Далі ви зможете швидко зробити необхідні налаштування, зберегти саму панель та вибрати зручний для вас процес встановлення.
Конкурс ✅
Якщо специфіка вашого сайту дозволяє провести конкурс, сміливо можете організовувати його. Взяти участь можуть всі, відразу після того, як залишать свої email-адреси.
Створити конкурс та зібрати підписки вам допоможе сервіс SweepWidget. Після стандартної реєстрації ви потрапите на сторінку, де зможете створити спеціальну форму, в яку ваші відвідувачі будуть вводити свої адреси.
Сервісом можна користуватися безплатно, що взагалі ніяк не вплине на якість, або платно змінити тариф, якщо збираєтеся користуватися на постійній основі.
Вебінари ✅
Бажаєте навчити ваших відвідувачів чогось нового? Тоді вам варто провести вебінар, вхід на який буде тільки за адресами електронної пошти. Зазвичай сам захід відвідують не всі, хто підписався, але їх адреси все одно залишаться у вас.
Провести вебінар можна за допомогою сайту GoToWebinar.
Facebook ✅
Для поповнення бази підписників можна використовувати ще одну соціальну мережу — Facebook. Завдяки плагіну AWeber ви можете додати форму реєстрації прямо до своєї групи.
Іноді можна робити пост у групі з пропозицією підписатися на цікаву розсилку.
Якщо ви не бажаєте розбиратися із встановленням плагіна, то можете скористатися вбудованою функцією Facebook. Натиснувши на кнопку в групі «Створити заклик до дії», ви можете зробити так, що при натисканні кнопки «Зареєструватися» користувач потраплятиме на форму реєстрації на вашому сайті.
🔗 Як додати кнопку дії на Сторінку Facebook
Не забувайте про ще один спосіб впливати на поповнення вашої бази — рекламні пости у Facebook.
Передпродаж ✅
Якщо ви випускаєте нову корисну аналітичну статтю або курси, або, можливо, робите спеціальний випуск у своєму блозі, то передпродаж такого контенту може дати помітний приріст у базі підписників. Щоб зробити форму замовлення або підписки на такий матеріал, використовуйте перелічені вище плагіни та модулі.
Секретний інгредієнт! ⭐️
Для тих, хто дочитав статтю до кінця, ми ділимося одним секретним інгредієнтом бази підписників, що швидко росте, — шейри та репости. Сенс у тому, що чим більше людей діляться вашим матеріалом, тим більше відвідувачів ви отримуєте на свій сайт, а значить, і більше потенційних підписників.
Простим помічником для шерингу контенту є ShareThis. Це безплатний сервіс. Достатньо вибрати дизайн кнопок, який найбільше гармонійно буде виглядати на вашому сайті, та скопіювати код для вставки. На сторінці це може виглядати так:
І одне невелике, але важливе зауваження про те, з якої пошти краще розсилати листи.
Люди не довіряють листам, що прийшли з адрес виду info@, sales@, ad@, і найчастіше просто не звертають на них уваги. Також невдалою поштовою скринькою для розсилки буде адреса, яка починається з якихось незрозумілих символів, наприклад htyskpr32@. Навіть якщо ви реєстрували подібну скриньку з якимось своїм сенсом, підписникам буде це незрозуміло, і вони сприймуть такий лист як спам. Не рекомендується надсилати розсилки навіть з тих адрес, які містять лише назву вашої компанії, виду company@company.com.
Люди найбільше довірятимуть листам, які їм надіслала конкретна людина, яка працює в компанії. Наприклад, elena@company.com.
Ви можете легко створити корпоративну пошту з хостингом від HOSTiQ.ua. Читайте деталі в статті Як зробити корпоративну пошту на своєму домені
Зареєструйте свій домен для пошти чи сайту з HOSTiQ.ua: це вигідно та зручно 🔥
✔️ Ми фіксуємо вартість доменів у доларах і зберігаємо її для продовження доменів у більшості зон. Ми не міняємо ціну як нам заманеться.
✔️ Ми реєструємо домени більше ніж в 1200 доменних зонах: якщо бажане імʼя зайнято в поширених зонах на кшталт .com чи .net, ви точно знайдете влучний аналог.
✔️ Разом із реєстрацією домену ви отримаєте безплатний хостинг із конструктором сайтів на місяць.
Якщо ви вже маєте зареєстрований домен, ви можете перенести його до нас. У нас цілодобова розумна служба підтримки та зручне керування DNS-записами. Обіцяємо піклуватися про ваш домен, як про свій 🙂
Ось ті перевірені способи розширення бази підписників, які ви можете впровадити у свою електронну маркетингову стратегію вже сьогодні, оскільки вони практично не вимагають додаткових знань. Можливо, ми забули ще щось згадати? Поділіться своїми ідеями у коментарях нижче.