Думаєте, що ви не великий письменник і не можете знайти час для блогу? Якщо до цього ви вже прочитали про те, чому блог має стати частиною вашого бізнесу, то зараз маєте розуміти, що якщо у вас є час на соцмережі, то у вас є час, щоб писати в блог щотижня.
Ваші пости можуть бути короткими. Невелика історія продукту, цікаве посилання або відео, кілька фотографій — все це вимагає лише кілька рядків тексту. І не щодня, а раз на тиждень, але обов’язково від душі та цікаво.
Ось пʼятнадцять прикладів того, про що ви можете написати:
- історія вашої установи: запуск, бачення, цілі, розвиток;
- ваші товари: як вони зроблені, кому стануть у пригоді, чим унікальні;
- інструкції щодо користування вашими товарами;
- анонси нових товарів і послуг;
- події, над якими ви працюєте та в яких берете участь;
- відповіді на часті питання, пов’язані з вашими товарами, послугами чи просто вашою діяльністю;
- новини, досягнення, незвичайні штуки в галузі;
- як клієнту заощадити на ваших товарах і послугах, і на чому заощаджувати не можна;
- міфи про ваш товар або послугу, які з них правдиві, а які — ні;
- чесні порівняння ваших товарів і послуг з аналогами;
- чесні (це правда важливо!) огляди ваших товарів і послуг клієнтами;
- добірки комплементарних до вашого товарів;
- інтерв’ю з членами вашої команди, один день з їхнього робочого процесу;
- поради про те, як зберегти ваш товар у первозданному вигляді якомога довше, як його доглядати;
- ваші експертні коментарі до чужих статей, постів чи новин.
Не обмежуйте себе. Продаєте посуд — пишіть про ваші улюблені рецепти, які можна втілити тільки за допомогою цього чудового посуду. Продаєте смішні футболки — пишіть про свіжі меми, які можна використовувати для принтів. Пов’язані з мистецтвом — обговорюйте ваші улюблені картини. Продаєте велосипеди — пишіть про велосипедні події по всьому світу, влаштовуйте тест-драйви, фотографуйте пейзажі, які можна подивитися тільки завдяки двоколесному другові.
Обираючи теми для блогу, важливо враховувати інтереси вашої аудиторії. Щоб статті знайшли своїх читачів, використовуйте правильні ключові слова.
🔎 Ключові слова — це терміни або фрази, які люди вводять у пошукових системах, щоб знайти інформацію. Наприклад, якщо я шукаю правильну подушку, ймовірніше за все я буду вводити «як вибрати подушку», «вибрати ортопедичну подушку» тощо. Додаючи ключі в свої тексти, ви допомагаєте пошуковим системам зрозуміти зміст статті та показати її тим, хто шукає ці терміни.
Дізнайтеся більше про підбір ключових слів для статей і покращення їх видимості в нашій інструкції Як підібрати ключові слова для сайту. Вона допоможе вам зрозуміти, як працює SEO та як залучити більше читачів на ваш блог.
Тему не складно знайти, якщо ви добре знаєте свій продукт та тих, хто хоче його купити.
Для тих, хто хоче «копнути глибше», добірка зі 120 темами для блогу від Semrush. І не забувайте про ChatGPT — він чудово вміє генерувати ідеї для побудови контент-плану. Ми писали в нашій іншій статті, як ще можна використовувати ChatGPT та інші AI під час створення сайту.
При купівлі на рік — знижка 20%
Отже, прочитавши все це, сподіваємося, нам вдалося вас переконати, що блог допомагає отримувати більше клієнтів, продавати більше та збільшувати лояльність існуючих клієнтів.
Вважайте, що те, що ви напишіть зараз, буде жити для нащадків. Це довгострокове вкладення. Відразу до вас ніхто не прибіжить, але потім ви отримаєте тисячі переглядів і переходів. Хто не хотів би генерувати продажі на основі того, що було зроблено два роки тому?
Інші статті, які можуть стати в пригоді:
➔
10 способів зібрати велику базу для email-розсилки + бонус
➔
Розкрутка в Інстаграм 2023: безкоштовні та платні способи
➔
A/B-тестування: що це таке і чому вам варто його використовувати