Дуже часто перед тим, як зробити покупку онлайн, ми хочемо поспілкуватися з живою людиною і з’ясувати всі нюанси товару, вартості або доставки. Писати на email магазина або телефонувати не завжди хочеться. Зручніше скористатися допомогою онлайн-консультанта на сайті. Для користувача такий сервіс буде виглядати як невелике віконце, де можна ввести своє питання і швидко отримати на нього відповідь. У вас вже є такий онлайн-чат? Якщо немає, задумайтеся про те, щоб його завести. І ось чому.
Онлайн-консультант для сайту здатний збільшити обсяг продажів, так як потенційні покупці зможуть в режимі реального часу дізнатися все, що їх цікавить про товар. Зараз майже всі інтернет-магазини і компанії, що надають послуги, мають на своїх сайтах таку підтримку онлайн. Встановіть і ви онлайн-чат на сайт, і побачите, як зміниться ставлення клієнтів до вашої компанії на кращий бік.Що вміють більшість чат-консультантів?
✅ Спілкуватися з клієнтами в режимі онлайн (за допомогою чат-ботів і живих консультантів).
✅ Збирати і аналізувати корисну інформацію про відвідувачів (де він знаходиться, як потрапив на сайт і т.д.).
✅ Оцінювати компетентність операторів: всі тексти діалогів автоматично зберігаються і в будь-який момент можна їх почитати.
✅ Оптимально розподіляти навантаження на всіх операторів, внаслідок чого жодне вхідне повідомлення не залишається без уваги.
Але і це ще не все. Кожен сервіс онлайн-консультування має свої особливості, тому я зібрала невеликий список подібних інструментів, щоб ви змогли наочно їх порівняти.
Деякі сервіси дозволяють встановити чат для сайту безкоштовно, але в більшості таких випадків буде обмежено кількість операторів або діалогів. Але навіть такий варіант — відмінний спосіб потестувати сервіс і зрозуміти, чи підходить він для ваших цілей. Згодом безкоштовний чат можна буде замінити платним або змінити тарифний план у міру потреби.
SendPulse
Українська платформа з інструментами для маркетингу та автоматизації продажів. Крім чату для сайту, у SendPulse є email-сервіс, безплатна CRM, конструктор лендінгів, платформа EDU для розробки та монетизації власних онлайн-курсів, SMS-розсилки, web push-повідомлення, чат-боти для Telegram, Instagram, Facebook Messenger, WhatsApp, Viber.
Вартість: ціна чату для сайту починається від 380 гривень на місяць, остаточна вартість залежить від кількості клієнтів, які приходять у чат за один місяць. Перші 500 активних користувачів — безкоштовно. При купівлі тарифу на рік діє знижка 20%.
Основні функції:
- можливість підключити штучний інтелект через інтеграцію з ChatGPT;
- створення угод прямо в чаті завдяки внутрішній CRM;
- збереження історій листування з клієнтами;
- адаптивний дизайн зовнішнього вигляду онлайн-чату;
- можливість підключити чат-бот, щоб автоматизувати спілкування з клієнтами;
- прийом оплат у чаті;
- можливість надсилати фото та файли;
- керування всіма чатами на одній сторінці;
- можливість підключити систему автоматичного розпізнавання голосу, щоб приймати та відповідати на голосові повідомлення.
Є цілодобова служба підтримки та велика база знань для всіх інструментів SendPulse.
Як за замовчуванням виглядає вікно чату:
LexxChat
Чат для сайту LexxChat є частиною платформи з розвитку інтернет-продажу Lexx.me. Lexx.me — це повноцінний сервіс для створення власного інтернет-магазина, з яким ви можете швидко завантажувати свої товари на Rozetka, Prom, Google Shopping, Facebook Shop тощо.
Вартість: є безплатний тариф з одним оператором, платні тарифи починаються від 12€ на місяць. За посиланням всі ціни на чат для сайту від Lexx.me.
Основні функції:
- можливість налаштування чату відповідно до кольорової гами сайту;
- інтеграція віджета з Telegram та Viber;
- три мовні версії: українська, російська, англійська;
- підтримка авторизації через Google;
- додання авторизованого користувача в клієнтську базу;
- пересилання файлів;
- вставка зображень з буфера обміну — зручно для пересилання скріншотів;
- звукове сповіщення про нове повідомлення;
- збереження історії листування без будь-яких обмежень;
- необмежена кількість операторів;
- сповіщення операторів на пошту та в Telegram;
- можливість передання чату між операторами;
- безпечне шифрування;
- агрегатор месенджерів — єдиний інтерфейс для обробки вхідних повідомлень з чату, Telegram та Viber, Rozetka та OLX;
- база знань для самообслуговування клієнтів, яка вбудована у вікно онлайн-чату.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
HelpCrunch
HelpCrunch закриває всі базові потреби бізнесу щодо спілкування з клієнтами: онлайн-чат на сайті, простий сервіс email-розсилок, спільна скринька для повідомлень з різних соцмереж і месенджерів. Встановити чат на сайт зможе навіть новачок, це займає лише кілька хвилин. Є детальні інструкції до кожної функції, навчальні відео і швидка служба підтримки.
Вартість: для українців ціну знижено — тариф «Базовий» коштує $9 на місяць, «Професійний» — $29 на місяць, «Безліміт» — $99 на місяць. За посиланням ви побачите звичайні тарифи сервісу. Також, якщо ви з України, ви можете протестувати сервіс безплатно протягом трьох місяців.
Основні функції:
- сучасний онлайн-чат, який можна адаптувати під стиль сайту;
- самообслуговування клієнтів через базу знань, вбудовану до віджета чату;
- єдиний інтерфейс для обробки вхідних повідомлень з чату та пошти, щоб відповідати клієнтам швидше;
- проактивні автоматичні повідомлення, які ініціюють спілкування з відвідувачами сайту;
- повноцінний email-сервіс, де ви можете відправляти розсилки, автоматизувати email-кампанії, створювати шаблони листів та підвищувати конверсії за допомогою фолоу-ап листів;
- редактор для спливаючих вікон для збільшення продажів та залучення більшої аудиторії.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
Gerabot
Український сервіс, який дозволяє підключити чат для сайту, а також є агрегатором популярних месенджерів, як-от Telegram, Viber, FB Messenger, з можливістю налаштовувати й автоматизувати всі дії користувачів. Онлайн-чат для сайту від Gerabot має просте встановлення та гнучкі налаштування зовнішнього вигляду.
Вартість:
Мінімальна вартість користування чатом для сайту починається від $18 на місяць.
На відміну від більшості інших сервісів вартість Gerabot не залежить від кількості операторів, які підключені до системи, тобто ви сплачуєте тільки за кількість реальних запитів користувачів. Також ви отримуєте знижку у 20% при оплаті підписки на рік.
Ви можете подивитися актуальну вартість тарифів на сайті сервісу в розділі «Ціни».
Основні функції:
- можливість налаштувати чат-бот, щоб автоматизувати спілкування;
- додавання посилань на соціальні мережі або чат-боти компанії;
- підключення форми лідогенерації у віджет;
- швидкий запуск сценаріїв бота з головного екрану віджета;
- додавання автоматичних закликів до дій;
- інтеграція бази знань у віджет.
Gerabot безплатно допомагають налаштувати віджет і пропонують постійну підтримку при оплаті підписки на 1 рік.
Як може виглядати віконце чату:
Zendesk
Вартість: від $19 до $99 за оператора на місяць. 14 днів — безплатний тестовий період.
Основні функції:
- можна налаштувати дизайн;
- підключення email розсилок;
- збереження історії листування;
- оцінка відвідувачами роботи операторів;
- відстеження даних про відвідувачів;
- візуалізація дій відвідувачів;
- відстеження маршруту відвідувача по сайту;
- угруповання операторів в відділи;
- відправка файлів у чаті;
- рейтинг консультантів.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
tawk.to
Вартість: безплатний онлайн-консультант для сайту. Можна «орендувати» оператора за $1 на годину.
Основні функції:
- відстеження дій клієнтів на сайті в режимі реального часу;
- оцінка відвідувачами роботи операторів;
- відстеження даних про відвідувачів;
- база знань;
- відео- та аудіочат;
- демонстрація екрана;
- прийом платежів у чаті;
- автоматичний переклад.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
Freshdesk
Вартість: є безплатний тарифний план. Платні коштують від $15 до $95 за агента на місяць. Є пробний 21-денний період.
Основні функції:
- чат-боти;
- оцінка відвідувачами роботи операторів;
- відстеження даних про відвідувачів;
- автоматичні повідомлення, що закликають відвідувачів сайту почати чат;
- база знань, яку можна вбудувати в онлайн-чат, щоб клієнти самостійно знаходили відповідь на свої питання;
- спільний інтерфейс для обробки повідомлень з чату на сайті, WhatsApp, Facebook Messenger, iMessage та інших месенджерів;
- інтеграція с соцмережами;
- звіти щодо задоволеності клієнтів обслуговуванням.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
Intercom
Вартість: від $74 за агента на місяць. Є безплатний тестовий період у 14 днів.
Основні функції:
- база знань, яку можна вбудувати в онлайн-чат;
- оцінка відвідувачами роботи операторів;
- відстеження даних про відвідувачів;
- спільний інтерфейс для обробки повідомлень з різних джерел;
- email-маркетинг;
- чат-боти.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
LiveAgent
Вартість: від $15 до $49 за агента на місяць. Є безплатний тарифний план та тестовий період у 14 днів.
Основні функції:
- база знань, яку можна вбудувати в онлайн-чат;
- спільний інтерфейс для обробки повідомлень з чату на сайті, пошти, месенджерів та соцмереж;
- оцінка відвідувачами роботи операторів;
- відстеження даних про відвідувачів;
- проактивні запрошення в чат із індивідуальними параметрами дизайну;
- відслідкування шляху клієнта на сайті;
- попередній перегляд тексту, що набирає клієнт;
- відеочат.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
Стаття з теми:
Binotel Online Chat
Вартість: від 150 гривень на місяць за 1 оператора. Два місяці можна користуватися безплатно.
Основні функції:
- контроль втрачених діалогів: нагадування про пропущені чати та звіт щодо втрачених повідомлень;
- оцінка відвідувачами роботи операторів;
- активні запрошення до діалогу;
- автоматичні повідомлення у неробочий час;
- функція замовлення дзвінка.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
Kwizbot
Вартість: від $3000 щорічно за одного бота та до 20 операторів.
Основні функції:
- зручний конструктор онлайн-чату;
- спільний інтерфейс для обробки повідомлень з чату на сайті, пошти, месенджерів та соцмереж;
- оплати у віджеті;
- офлайн-форма для збору даних.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
LiveChat
Вартість: від $16 за агента на місяць. Є безплатний пробний період у 14 днів.
Основні функції:
- база знань, яку можна вбудувати в онлайн-чат;
- спільний інтерфейс для обробки повідомлень з чату на сайті, пошти, месенджерів та соцмереж;
- оцінка відвідувачами роботи операторів;
- відстеження даних про відвідувачів;
- проактивні запрошення в чат із індивідуальними параметрами дизайну;
- чат-боти.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
Skibble
Вартість: є безплатний тариф. Платні коштують від 239 гривень на місяць за 1 менеджера.
Основні функції:
- можливість підключити Viber, Telegram, Instagram, Facebook Messenger;
- гнучкі налаштування для операторів;
- автовідповіді, шаблони, розсилки;
- чат-боти;
- можливість віддалено читати діалоги операторів;
- аналітика та сповіщення про пропущені діалоги.
Як за замовчуванням виглядає віконце чату:
Спробуйте хостинг з купою принад: автовстановлювачем 330 движків, конструктором сайтів та теплою підтримкою 24/7!
** усі тарифи та інша інформація бралася з офіційних сайтів сервісів і є актуальною на момент написання статті.
Online консультант на сайті — дуже корисна штука. А в інтернет-продажах вони взагалі потрібні, як повітря. Тому якщо ви до сих пір не використовуєте один з таких сервісів, то раджу вам почати це робити якомога швидше.
А якщо ви вже потестувати кілька подібних сервісів на своєму сайті, діліться в коментарях своїм особистим рейтингом онлайн-консультантів!
Вам можуть стати в пригоді інші наші статті:
➔
10 кращих безплатних HTML-редакторів
➔
Чим замінити російські сервіси: маркетинг, SEO та розробка сайтів