Партнерські посилання — хороший спосіб заробити в інтернеті, не прикладаючи великих зусиль. Наприклад, ми нараховуємо партнерам до $20 за одного приведеного клієнта віртуального хостингу. Всі в плюсі: у нас новий клієнт, у клієнта хороший хостинг, у партнера комісійні.
Але як просувати партнерку, якщо всі знайомі, друзі та родичі вже скористувалися вашим посиланням? Як достукатися до нових аудиторій?
На цьому моменті на допомогу приходять соцмережі.
На жовтень 2023 року 61.4% населення всього світу використовують соціальні мережі, незалежно від віку та доступу до інтернету. У 2023 році одна людина в середньому має аккаунт у 6-7 різних соцмережах, в які вона заходить щомісяця. Кожна соціальна мережа збирає свою унікальну аудиторію, яка формується у невеликі групки та спільноти. Середній час, який людина проводить у соціальних мережах, становить близько 2 годин 24 хвилини на день.
Уся ця статистика показує, що соціальні мережі — один з найпотужніших інструментів маркетингу, і не користуватися ним — отже, упускати величезні можливості. Створення груп і спільнот, просування таргетованою рекламою, теги та реклама у спільнотах — ось ті найефективніші та найпростіші інструменти, які ми можемо використовувати для свого бізнесу щодня.
Сьогодні ми підкажемо вам, як просувати посилання в соціальних мережах безкоштовно та на випадок, якщо у вас є хоча б мінімальний бюджет.
Просувати посилання за допомогою хештегів
Просування посилань за допомогою хештегів відмінно працює в Twitter та Instagram. Все, що потрібно зробити — писати невеликі пости з посиланням та хештегом. Ви можете це робити навіть з особистого облікового запису. Але перед початком робіт, перегляньте, які з тегів «живі» (це означає, що ви зможете знайти велику кількість постів на цю тему і вони постійно з’являються, а значить, тег популярний), а які немає сенсу залишати, тому що в пошуку ви змогли знайти лише 23 записи і то за минулий рік.
Ви можете користуватися вбудованим пошуком по хештегах у соцмережах:
Або використовувати онлайн-генератори хештегів, наприклад, Keyword Tool.
Однак не варто захоплюватися — велика кількість тегів в одному пості тільки відлякає, та й візуально виглядає не дуже гарно.
Також радимо комбінувати в постах хештеги популярні (загальні) та більш вузькоспрямовані.
Часто реферальні посилання бувають надто довгими та займають і так обмежену кількість символів у пості. Щоб заощадити місце, можна використовувати сервіси для скорочення посилань.
Стаття з теми:
Використовувати тематичні групи у Facebook
Знаходьте у пошуку відповідні групи та спільноти, публікуйте туди свої коментарі та пости з реферальними посиланнями. Головне, щоб ваші відповіді були доречні та інформативні, допомагали знайти відповідь користувачу.
Зверніть увагу, що іноді ви не зможете залишати просто так коментарі, поки не підпишетесь або не вступите до групи.
При купівлі на рік — знижка 30%
Створити групу у Facebook
Ви можете самостійно створити групу Facebook і залишати там пости з посиланнями та хештегами. Під час створення групи вам надають можливість вибрати вид спільноти. Це може бути загальнодоступна або закрита група. У нашому випадку можна вибрати вид «Загальнодоступна» та починати оформляти спільноту.
Оформлення не займе більше години, якщо ви активний користувач графічних редакторів. Також у мережі є безліч сайтів із готовими безкоштовними шаблонами груп.
У групі краще одразу залишити кілька готових тематичних повідомлень. Порожня група викликає сумніви та недовіру. Якщо ви створили паблік, в якому писатимете про новинки в IT-технологіях, то залиште пару жартів на цю тему, напишіть цікавий пост, в якому розповідаєте, коли був зареєстрований перший домен. Проведіть парочку акцій та конкурсів — наша компанія пропонує допомогу всім зареєстрованим партнерам і надає всі необхідні для цього умови.
Проте просто чекати на підписників неефективно. Спробуйте створити групу та пустити рекламу на спільноту. Такий спосіб швидко принесе вам нових підписників та користувачів, що зареєструються за партнерським посиланням.
Налаштувати таргетовану рекламу Facebook
Якщо ви хочете скоротити час просування та готові за це платити, використовуйте можливості таргетованої реклами Facebook.
Не всі партнерські програми дозволяють використовувати афіліатські посилання для реклами. Уточніть заздалегідь у партнера, щоб не витратити гроші на рекламу даремно.
Рекламу Facebook можна створити натиснувши відповідний розділ «Ads Manager» в лівій частині сторінки. Докладніше про те, як створити рекламу в Facebook.
Ось кілька принципів створення таргетованої реклами Facebook:
1️⃣ Вибирайте помітні заголовок та опис. Не робіть їх надто короткими, використовуйте всі символи. Як заголовки можна використовувати такі: «скільки коштує хостинг», «як купити доменне ім’я», «де купити домен і хостинг», «партнерська програма з хостингу». А в описах варто давати трохи більше інформації, який саме хостинг, у чому переваги партнерської програми тощо.
2️⃣ Виберіть яскраву картинку, щоб привернути увагу. Ви можете налаштувати відповідний параметр та вибрати розмір зображення.
3️⃣ Заповніть максимально чітко, наскільки це можливо, налаштування цільової аудиторії, виходячи з портрета типового користувача. У нашому випадку це людина 25-40 років, яка цікавиться IT-тематикою. На свій розсуд ви можете додати більше інтересів, вибрати місто або ВНЗ.
4️⃣ Радимо вибрати спосіб оплати за переходи (кліки). Це означає, що ви платитимете виключно за перехід за потрібним вам посиланням і не витрачатиме нічого зайвого. Якщо людина не зацікавиться оголошенням, то просто пройде повз, а ваші гроші залишаться при вас.
5️⃣ Зверніть увагу на налаштування бюджету. Радимо налаштовувати бюджет на день і обов’язково вказати дату початку та закінчення кампанії. Так ви зможете обмежити кількість показів і використовувати бюджет максимально ефективно.
Напишіть у коментарях, який із перерахованих методів найбільше вам сподобався та який справді вам допоміг?
Корисні статті на тему: