Власникам вебсайтів потрібно постійно спілкуватися зі своїми клієнтами: розповісти про акції, повідомити про зміни в тарифах, а також не забути привітати з днем народження. Основним каналом спілкування з клієнтами все ще залишається відправка електронних листів, і ось чому:
- 4 мільярди людей користувалися поштовими сервісами в 2020 році — це половина населення Землі. До 2024 року вже 4,4 мільярда осіб будуть використовувати електронну пошту.
- 42% маркетологів вважають листи головним інструментом їх стратегії контент-маркетингу.
- Протягом першої години після відправлення користувачі відкривають 21% листів.
- Кожен вкладений $1 в відправку листів приносить $42 повернення інвестицій.
- Реклама за допомогою листів впливає на рішення 50,7% користувачів купити щось.
Залежно від кількості ваших клієнтів може знадобитися відправити сотні або тисячі листів. Використовувати email-акаунти для відправки листів кожному окремому клієнту — довго і складно. Крім того, часто хостингові провайдери обмежують кількість вихідних листів, особливо, якщо ваш домен розміщений на віртуальному хостингу. Тому зручний спосіб організувати розсилання листів клієнтам — використовувати сервіси email-розсилок.
Якщо ви раніше не стикалися з email-маркетингом, то може постати питання: навіщо використовувати якийсь сервіс, коли можна відправляти листи з особистої або корпоративної пошти.
Переваги сервісу розсилки в порівнянні з використанням особистої пошти:
- Сервіси для email-розсилок дозволяють аналізувати email-кампанії. Ви побачите статистику прочитання листів, переходів за посиланнями в листі та інші показники взаємодії з клієнтами.
- Листи з більшою ймовірністю потраплять в папку «Вхідні». Коли ви масово надсилаєте листи з особистого електронного ящика, вони часто падають в папку «Спам», тому що ваш email в принципі не призначений для розсилок.
- Є готові шаблони для листів. З ними можна додавати картки товарів, банери, кнопки — все це робить лист від компанії більш професійним.
Які бувають сервіси розсилок
Програми для розсилок листів діляться на три основні категорії:
- Маркетингові сервіси. Ви можете завантажити свою базу даних клієнтів і створити розсилку на її основі. За допомогою такого сервісу можна створити лист в простому редакторі, перетягуючи потрібні блоки в готовому шаблоні. Можна аналізувати статистику за листами та відписками, але не можна отримати доступ до інформації про замовлення та взаємодію з сайтом.
- Сервіси «маркетинг +» або «маркетинг CRM». Крім того, що дозволяє просто маркетинговий сервіс, вони збирають профіль кожного підписника з інформацією про замовлення та роботу з сайтом. Зазвичай ці дані включають історію відвідування сайту та авторизації, статуси замовлень, взаємодію з кошиком і категорією «Вибране». На основі цієї інформації можна виділити певний сегмент для розсилки, наприклад, вибрати користувачів, які додали товари в кошик, але не завершили покупку.
- Плагінові сервіси. Це скоріше не сервіс, а функціонал email-маркетингу, який вже вбудований в інший сервіс. Наприклад, модуль всередині CRM-системи або CMS-платформи. Їх складно назвати повноцінними сервісами розсилки: зазвичай їх функціонал дуже обмежений. Такі сервіси можуть не потягнути великомасштабні email-розсилки.
Всі інструменти, які ми розглядаємо в статті, належать до категорії «маркетинг +», покривають більшу частину завдань власників сайту і пропонують безкоштовні сервіси розсилки email.
Спробуйте якісний хостинг з рейтингом 9,7 з 10 балів
на основі 1900 відгуків клієнтів!
З чого почати вибір інструменту email-розсилки
Вибір сервісу email-розсилок можна зробити, використовуючи наш чек-лист:
Крок 1.Подумайте, що саме ви хочете отримати від розсилки, наприклад:
- з якою частотою будете відправляти листи;
- як хочете працювати з базою даної клієнтів: звідки експортувати контакти, яку інформацію про підписників збирати;
- які елементи листа потрібно налаштовувати, наприклад, таймер, карусель, каталог товарів;
- які завдання хотілося б автоматизувати.
Крок 2.Оцініть функціонал, який повинен бути у сервісу, щоб закривати ваші завдання. Прикиньте, який функціонал може знадобитися в майбутньому, якщо вебсайт почне розвиватися.
Крок 3.Визначте, які дані про користувачів вам потрібно отримувати, щоб аналізувати аудиторію та покращувати ефективність розсилки.
Крок 4.Порахуйте ваш бюджет на email-маркетинг.
Список варіантів великий, тому потрібен час, щоб зрозуміти, який сервіс розсилок вибрати. Але якби ми шукали інструмент для своєї email-розсилки, то вибирали б з популярних сервісів поштових розсилок: Sendpulse, MailChimp, Campaign Monitor, GetResponse та eSputnik. Про ці сервіси ми детально розповідаємо далі.
Сервіс розсилки листів SendPulse
Особливість сервісу SendPulse — це можливість робити масову та автоматичну розсилку через різні канали зв’язку з клієнтами: email, web push, SMS-повідомлення, Viber. З його допомогою можна також надсилати повідомлення з транзакціями та створювати свого чат-бота в Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp.
Функціональність
Використовуючи SendPulse, можна побудувати весь процес email-маркетингу:
- зібрати базу клієнтів,
- створити лист для розсилки,
- відправити розсилку,
- отримати доступ до аналітики.
Сервіс дозволяє створювати автоматичні ланцюжки тригерних повідомлень: в залежності від того, що користувач робить на сайті, йому відправляється 2-3 листи, які ненав’язливо підштовхують його до прийняття рішення. У такий ланцюжок можна також включити SMS і web push повідомлення.
Якщо створити чат-бота, то можна знизити навантаження на службу підтримки клієнтів або відділ продажу.
Що ще є в SendPulse:
Блоковий конструктор листів
Створіть в редакторі лист в стилі вашого сайту за допомогою 130 готових шаблонів. Основні види шаблонів листів, які пропонує SendPulse:
- Базовий — готовий шаблон, який можна змінювати під ваші цілі.
- Новинний — вже заточений під новинні розсилки. Основний блок листа містить заголовок, опис, кнопку та картинку.
- Магазинний — включає блоки товарів, які відображаються за типом «плитки».
- Текстовий — простий варіант, який включає тільки текст. Можна використовувати для сервісних повідомлень, нагадувань про оплату або підтверджень дій користувача.
У будь-якому типі шаблону можна міняти блоки місцями, додавати YouTube-відео, кнопки заклику до дії та соціальних мереж. Можна зберігати в редакторі створені вами елементи, щоб використовувати їх в інших листах. Всі листи добре відображаються на ПК і мобільних пристроях користувачів. Можна подивитися готовий лист на різних пристроях до його відправлення.
Детальна інструкція: Як створити власний шаблон листа від SendPulse
Можна налаштувати параметри відправки для листа: час відправки, мова сторінки відписки, збір email-статистики. Окрема корисна фішка — можна повторно відправити лист через email або через web push повідомлення тим, хто його не читав. Це підвищить відкриття та конверсію ваших листів.
Конструктор форм підписки
У сервісі є конструктор, за допомогою якого легко створити форму підписки для збору email-адрес і розмістити її у себе на сайті.
Щоб створити форму, потрібно вибрати її вигляд:
- Вбудована форма — розміщується на сайті в зручному для вас місці.
- Pop-up вікно — з’являється на сайті тільки через якийсь час перебування користувача на сайті.
- Плаваюча форма — завжди знаходиться в полі зору користувача, але не заважає йому працювати з сайтом.
- Фіксована форма — форма закріплюється в нижній частині сайту і завжди видна користувачеві.
Обрану форму можна гнучко налаштовувати:
- Вставити потрібні поля: «Ім’я», «Телефон», «Адреса».
- Додати зображення, кнопку, чекбокс, налаштувати шрифт, колір, фон.
- Налаштувати умови показу: коли буде відображатися форма та на яких сторінках її показувати.
Щоб додати форму на сайт, скопіюйте її код і вставте у вихідний код вашого сайту.
Авторозсилки
Налаштуйте сервіс розсилки email по своїй базі на автоматичну відправку повідомлень за допомогою інструменту Automation 360: лист про кинутий кошик, підтвердження оплати, подяка за покупку, запит на відгук та навіть цілі ланцюжки листів.
Для цього потрібно налаштувати в інструменті події-тригери, заповнити змінні для кожної з них і розробити сценарій автоматичних повідомлень за допомогою спеціальних блоків «Email», «Push», «SMS» та інших. Так ви зможете прописати повідомлення для кожної дії підписника та автоматизувати відправку. А щоб не морочитися зі схемою сценарію, використовуйте готові шаблони автоматичних ланцюжків, які пропонує сервіс.
Наприклад, автоматична розсилка листів клієнтам може відбуватися за таким сценарієм:
A/B тестування
З цією функцією ви дізнаєтеся, який з варіантів одного і того ж листа виявився найуспішнішим. Надішліть кілька варіацій листа, змінивши один з параметрів, наприклад, час відправлення, заголовок або вміст. А потім проаналізуйте, який варіант користувачі відкривали частіше та що в ньому робили.
За допомогою цього тестування можна дізнатися, як впливає час відправки на відсоток відкриття листів, на листи з якими заголовками клікають частіше за все або в який день тижня користувачі більш лояльні до прочитання електронних листів.
Підтримка
На сайті в розділі «Підтримка 24/7» ви знайдете розділ з питаннями-відповідями, довідкові матеріали і відеоуроки. Цього достатньо, щоб самостійно налаштувати email-розсилку.
Якщо залишилися питання, можна звернутися до служби підтримки через контактну форму на сайті, онлайн-чат або за телефоном. Служба підтримки працює цілодобово без вихідних і доступна на 6 мовах, включаючи українську.
Вартість
Є дві категорії тарифів: підписка та оплата за відправлення.
В обох випадках можна безкоштовно використовувати сервіс, якщо у вас до 500 підписників і вам потрібно відправити до 15 000 листів на місяць. На такому тарифі функціонал буде обмеженим. Наприклад, недоступна функція А/В тестування.
Платні тарифи по підписці стартують від 180 гривень на місяць за умови не більше 500 підписників. При цьому ви отримуєте ширший функціонал, ніж при безкоштовному використанні. При оплаті на 6 місяців можна заощадити 10%, а при оплаті на 1 рік — 20%.
Платні пакети з оплатою за відправлення стартують від 600 гривень за 10 000 листів, тобто 0,06 гривень за 1 лист, а також дають доступ до більш широкого функціоналу SendPulse.
Коротенько про SendPulse: плюси та мінуси
Сервіс SendPulse підійде тим, хто збирається відправляти свої перші email-розсилки. Безкоштовний тариф покриє завдання новачків. Інтерфейс зрозумілий та інтуїтивний. Присутні корисні функції для ведення email-маркетингу: багатоканальність, автоматизація, шаблони листів і форми підписки. Є навчальні матеріали, а цілодобова служба підтримки відповідає на українській мові. Мінусів у цьому сервісі ми не знайшли.
Сервіс email-маркетингу HelpCrunch
HelpCrunch — це комплексна платформа, яка закриває всі основні потреби бізнесу щодо спілкування з клієнтами: сервіс email-розсилок, чат на сайті, спільну скриньку для повідомлень з різних соцмереж і чат-бот.
Функціональність
З email-сервісом HelpCrunch ви можете:
- писати масові email-розсилки;
- додавати форми підписки;
- налаштовувати автоматичні розсилки листів за заздалегідь продуманими сценаріями;
- переглядати базову аналітику за кампаніями.
Візуальний редактор email-листів
У HelpCrunch простий візуальний редактор для створення email-листів. Можна редагувати, перетягуючи елементи на сторінці, чи через HTML-код.
З мінусів — готових шаблонів листів мало, на момент написання статті — чотири штуки. Але зазвичай компаніям в роботі треба 1-2 шаблони, тому більшості цього буде достатньо. Також можна створити свій дизайн і зберегти його як шаблон для розсилки.
Автоматизовані розсилки
Автоматизація розсилок — одна з ключових функцій HelpCrunch. Ви можете налаштувати тригерні листи, які надсилатимуться на основі дій користувачів, таких як реєстрація, покупка або інші важливі події.
Конструктор попапів
Зручний візуальний редактор попапів. Можна створювати прості спливаючі вікна на сайті, exit-попапи, попапи з лід-магнітами. Є шість простих шаблонів.
Спільна скринька
Спільна скринька збирає повідомлення з усіх каналів звʼязку з клієнтами: чат на сайті, email-листи, Facebook, WhatsApp, Viber, Instagram, Telegram. Так ви не пропустите питання від клієнтів і витратите менше часу на відповідь.
Підтримка
Українськомовна служба підтримки, що працює з понеділка по пʼятницю з 10 до 21:30. В чаті відповідають протягом кількох хвилин. На кожну функцію в особистому кабінеті є навчальне відео. Є база знань з добре прописаними інструкціями.
Вартість
Базовий тариф на одного оператора з 1 000 листів на місяць коштує $29 на місяць. У вартість входить чат на сайті, 15 каналів в месенджерах, 3 попапа, база знань.
При оплаті на рік — знижка 20%.
Українці можуть тестувати сервіс безплатно протягом трьох місяців.
Коротенько про HelpCrunch: плюси та мінуси
Один цей сервіс закриває всі базові потреби бізнесу щодо спілкування з клієнтами. Це не тільки зручно, але і вигідно, адже платити треба лише за один сервіс.
Сервіс розвивається, зʼявляється все більше функцій, навчальних відео і статей. Українськомовна та швидка служба підтримки в чаті, зрозумілий інтерфейс.
З мінусів — мало готових шаблонів для листів і попапів.
Омніканальна CDP eSputnik
eSputnik — це українська омніканальна платформа клієнтських даних. Сервіс пропонує комунікацію з клієнтами за допомогою масових і тригерних розсилок одразу в декількох каналах: email, SMS, web push, mob push, Viber, in app, app inbox.
Платформа має вбудовані інтеграції із сервісами Хорошоп, Weblium, Wix. Якщо ви маєте свій мобільний застосунок, його також можна легко інтегрувати з eSputnik за допомогою їх software development kit (SDK). Крім того можна підʼєднати платформу до свого сайту, використовуючи API.
З eSputnik ви зможете легко додавати віджети на сайт: форми підписки, інформери тощо, а також створювати блоки персональних рекомендацій.
Підключення баз даних Google Sheets, PostgreSQL, BigQuery дозволяє збагачувати дані про клієнта.
Функціональність
Для малого бізнесу eSputnik пропонує:
- розсилки: email, SMS, Viber, web і mobile push, app inbox, inn-app;
- послуги маркетингового агентства;
- віджети.
Для великого бізнесу eSputnik пропонує:
- email- і мобільний маркетинг;
- омніканальність;
- сегментацію аудиторії;
- багатомовне спілкування з клієнтами;
- збір даних в уніфікований профіль клієнта;
- роботу з рекомендаціями на сайті та в розсилках;
- використання штучного інтелекту для розвитку бізнесу.
Розібратися з інтерфейсом сервісу допоможе онбординг для тих, хто щойно зареєструвався.
Конструктор шаблонів листів
Сервіс пропонує два типи редакторів:
- drag-and-drop редактор, за допомогою якого можна скласти лист, перетягуючи потрібні блоки;
- HTML-редактор, для роботи з яким потрібно вміти верстати.
У системі є 1200+ шаблонів для листів з 39 категорій: їжа, ігри, бізнес тощо.
У редакторі можна додавати картинки та відео, клікабельні елементи, готові AMP-механіки, зокрема карусель, акордеон, форми. Модулі значно скорочують час на створення листа. Серед них є прехедери, хедери, банери, інфоблоки, картки товарів, футери.
Також можна зберігати власні смартмодулі, а потім додавати їх до листа, просто перетягуючи на робочу область. Не потрібно кожного разу створювати з нуля або копіювати зі старих листів стандартні блоки — усе під рукою.
У редакторі ви можете заздалегідь переглянути, як відображатиметься лист на десктопі та мобільному пристрої. Можна налаштовувати різні параметри відправки, наприклад, час доставки та рівень занепокоєння, щоб клієнт не отримував занадто багато листів.
Тестування
З eSputnik ви можете відправляти один лист із різними темами, аби перевірити, яка з них краще спрацює. У сценаріях взаємодії можна протестувати різні гіпотези через блок розділення.
Персоналізований контент в листах
Скрипт вебтрекінгу eSputnik дозволяє збирати інформацію про вподобання, дії та активність клієнта на сайті. Ці дані використовує штучний інтелект, аби на їхній основі запропонувати користувачам товарні рекомендації.
Наприклад, якщо клієнт покинув товар у кошику та не купив його, можна використати блоки «З цим також купують» або «Вам також можуть сподобатися». Листи з такими рекомендаціями спонукають повернутися на сайт і завершити покупку.
Сегментація
eSputnik дає змогу створювати гіперцільові сегменти. Ви зможете використовувати до 50 умов для формування однієї групи. Цей функціонал дозволяє виділити аудиторію, для якої ваша пропозиція буде найбільш релевантною.
Для сегментації можна використовувати різні дані про клієнта, наприклад:
- поведінку на сайті, в застосунку чи повідомленнях;
- кастомні події та параметри в них;
- дані про покупки;
- геолокацію.
Є можливість створювати предиктивні сегменти на основі алгоритмів штучного інтелекту. Так, у сегмент потраплять люди, які найімовірніше готові до покупки.
Автоматизація
У конструкторі сценаріїв ви можете налаштувати автоматичну відправку повідомлень. Сервіс пропонує готові шаблони для автоматизації, які легко змінити для власних потреб. У тригерних ланцюжках можна додавати до email інші канали, щоб комунікувати з клієнтом там, де йому зручно.
Налаштування сценаріїв гнучке та має багато функцій:
- додавання таймера;
- підтвердження, створення та оновлення контакту;
- додавання та видалення контакту з групи;
- перевірка на виконання дії;
- розділення групи для тестування гіпотез;
- запуск подій тощо.
Підтримка Accelerated Mobile Pages
З сервісом eSputnik ви зможете використовувати Accelerated Mobile Pages (AMP). Це технологія, за допомогою якої користувач може купити товар, забронювати готель, переглянути каталог сайту, залишити відгук або пройти опитування прямо в листі.
Аналітика
eSputnik пропонує різні типи звітів, наприклад:
- статистику бази контактів;
- звіт email-розсилки;
- візуалізацію доходу від розсилок;
- звіт AMP-розсилки;
- когортний аналіз — дозволяє розділити клієнтів на групи за певними ознаками та відстежувати поведінку цих груп у часових проміжках;
- RFM-аналіз — допомагає розділити підписників за активністю в розсилках, а також за частотою та сумою покупок. З цим звітом ви зможете прогнозувати майбутні дії клієнтів, виходячи з їх попередньої поведінки.
У звітах є дані про відправлені листи та результати масових і тригерних розсилок. Система автоматично додає до кожного посилання в email UTM-мітку, щоб аналізувати результати в Google Analytics. На сайті сервісу є докладна стаття про аналітику.
Підтримка
Платформа містить велику базу документації українською мовою з детальними інструкціями.
Зі службою підтримки можна зв’язатися телефоном, замовивши зворотний дзвінок, поштою та в чаті. Можна забронювати онлайн-зустріч зі спеціалістом eSputnik щодо функціональності системи.
Вартість
Для email-розсилки є кілька варіантів тарифів:
- «Вільний» — вартість за відправку 1 email — 0,09 гривень. База контактів не обмежена.
- «Оптимальний» — сплачуєте підписку залежно від кількості контактів. Наприклад, до 1000 контактів — 235 гривень на місяць, до 5000 контактів — 780 гривень на місяць, до 50 000 контактів — 4700 гривень на місяць.
- «Для великого бізнесу» — щоб підключити весь комплекс email-маркетингу, потрібно замовити зворотний дзвінок.
У рамках тарифу «Оптимальний» можна використовувати сервіс безплатно, якщо ваша база містить до 500 контактів. У цьому випадку перші 2500 листів email-розсилки безплатні. Якщо потрібно відправити SMS, то вони оплачуються окремо: 0,52 гривні за SMS. А ось повідомлення web push можна використовувати безплатно, якщо база містить до 25 000 токенів (ідентифікатор браузеру, який присвоюється користувачеві при підписці). Mob push і Viber у такому пакеті не підключені.
Коротенько про eSputnik: плюси та мінуси
eSputnik — це платформа з доступними цінами, гнучкими налаштуваннями, омніканальністю та зрозумілими інструментами аналітики. У сервісу широкий функціонал з акцентом на ecommerce, інтерфейс із безліччю підказок для новачків, а також живий чат з підтримкою. Мінусів ми не знайшли.
Сервіс email-розсилок MailChimp
MailChimp — один з найпопулярніших сервісів поштових розсилок. Це англомовний сервіс і українського перекладу у нього немає. Єдиний вихід для тих, хто з англійським інтерфейсом працювати ніяк не може — це перевести його за допомогою вбудованого в браузер перекладача, наприклад, Google Translate.
За допомогою MailChimp можна налаштувати кампанії, які допомагають:
- Налагодити спілкування з користувачами.
- Підштовхувати клієнтів до певних дій.
- Підвищити лояльність клієнтів.
- Повернути втрачених клієнтів.
Функціональність
За допомогою сервісу можна:
- створювати новинні розсилки;
- автоматизувати відправку листів;
- налаштувати інтеграцію контенту в соціальні мережі, наприклад, Facebook, Twitter;
- керувати базою контактів;
- аналізувати статистику email-кампаній;
- імпортувати дані в різні формати: Excel, Google Docs, .csv, .xml;
- налаштувати автоматичне оновлення даних, наприклад, при роботі з файлами на Google Диску;
- інтегрувати в email-кампанії 250+ додатків, наприклад, Google, Shopify, SurveyMonkey, популярні CMS і SaaS-платформи.
Редактор шаблонів
Створіть лист за допомогою функції Creative Assistant, яка аналізує дизайн вашого сайту та пропонує відповідні шаблони.
Вибирайте один з шаблонів і редагуйте його: міняйте заголовки та текст, додавайте картинки і гифки, вставляйте кнопки соціальних мереж. Розміщення блоків легко міняти за допомогою спеціальної функції «Shuffle Layout».
Крім того, можна просто вибрати один з 300+ готових шаблонів. Всі вони розбиті за тематиками, наприклад, e-commerce, event, holiday і newsletter.
A/B тестування розсилок
Можна використовувати функцію A/B тестування, щоб визначити, який з варіантів листа спрацював краще. У тесті потрібно порівнювати тільки один параметр — наприклад, тему листа, зображення або текст заклику до дії.
Конструктор форм підписки
У сервісі є чотири варіанти форм підписки:
- Вбудована форма — згенеруйте HTML-код для вставки блоку реєстрації на сайті.
- Pop-up форма — створіть вікно підписки, яке спливає на сайті через певний час.
- Форма зворотнього зв’язку — додайте на сайт контактну форму, яка дозволить користувачеві безпосередньо зв’язатися з вами.
- Інтегрована форма — створіть форму підписки на окремій сторінці сайту.
Автоматичні розсилки
Конструктор Customer Journey допомагає:
- продумати взаємодію користувача з сайтом;
- налаштувати автоматичну відправку листів, яка залежить від дії користувача.
Аналітика
Після кожної розсилки листів потрібно аналізувати їх ефективність. Для цього в MailChimp є зручний набір інструментів з простим і зрозумілим візуальним інтерфейсом. Ви отримаєте дані про кількість підписників, відсоток відкриття листів, кількість кліків за посиланнями. А якщо інтегрувати Google Analytics, що MailChimp дозволяє робити, то аналіз ефективності ваших email-розсилок буде ще докладніше. Так можна відстежити поведінку відвідувачів як в розсилці, так і на вашому сайті, на який вони будуть переходити з листів. Це дозволяє сегментувати базу клієнтів.
Підтримка
Є велика база знань, спільноти для розробників, агентств і фрілансерів, а ще чат-бот. Можна написати підтримці в онлайн-чаті і на email.
Вартість
Що стосується вартості email-розсилки, у сервісу є кілька тарифів на вибір, залежно від кількості ваших підписників. Якщо хочете зробити email-розсилку безкоштовно, то підключіть тариф «Free»:
- до 2 000 підписників в базі;
- до 10 000 листів на місяць;
- до 2 000 листів на день.
Платні тарифи:
- «Essentials» — до 100 000 підписників, вартість від $13 на місяць.
- «Standard» — до 100 000 підписників, вартість від $20 на місяць.
- «Premium» — до 200 000 підписників, вартість від $350 на місяць.
Крім того, в платних тарифах більш широкий функціонал сервісу.
Коротенько про MailChimp: плюси та мінуси
MailChimp — багатофункціональний сервіс, перевірений користувачами в усьому світі. У MailChimp багато можливостей, детальна аналітика та чимало варіантів створення свого дизайну листів і форм. Мінус сервісу — це відсутність української мови. Розібратися в тому, як зробити розсилку електронних листів, дуже просто: інтерфейс хоч і англійською мовою, але досить інтуїтивний. А ось щоб використовувати чат-бот і базу знань, які теж англійською, вже треба володіти мовою хоча б на середньому рівні.
Сервіс для розсилки листів Campaign Monitor
За кордоном Campaign Monitor досить популярний: за інформацією з головної сторінки сервісу його використовують більше двох мільйонів маркетологів в 250 000 компаній. Але у нас він не так сильно поширений, тому що це англомовний сервіс для розсилки email. І це несправедливо, адже сервіс гідний і заслуговує на увагу.
Налаштувати розсилку листів за допомогою Campaign Monitor просто, для цього не потрібні глибокі технічні знання. Справитися можна навіть не маючи уявлення про те, що таке, наприклад, HTML. Все налаштовується за допомогою шаблонів і перетягування потрібних блоків. Сервіс можна підключити до 250+ готових додатків та інтеграцій: до CMS-движку, CRM або вебсайту, наприклад, Shopify, Google Analytics, WordPress, WooCommerce, Salesforce, GetFeedback, Zendesk.
Функціональність
Основні функції Campaign Monitor:
Редактор шаблонів
Виберіть один з 80 доступних шаблонів, які можна гнучко налаштовувати: додати текст, логотип, кнопки соціальних мереж, зображення та відеоматеріали.
Відредагований вами шаблон можна зберегти з усіма параметрами, щоб використовувати повторно.
За допомогою кнопки «Preview» можна побачити, як буде виглядати лист на комп’ютері або мобільному пристрої користувачів, ще перед тим, як зробити email-розсилку. Так ви будете впевнені, що ваші клієнти отримають все саме в тому вигляді, в якому ви задумали.
Якщо у вас є вже готовий лист, написаний в HTML-коді, його можна імпортувати в сервіс. Звичайний текстовий лист теж можна відправити, але сервіс не зможе відстежити по ньому кількість кліків і відкриттів.
Автоматизація
За допомогою сервісу можна створити цикл взаємодії клієнта з сайтом. На його основі можна налаштувати розсилку автоматичних листів користувачам. Це гарантує більш персональний підхід до кожного відвідувача сайту.
Можна оптимізувати доставку листів, відправляючи кожен електронний лист в один і той же місцевий час по всьому світу. Аналітика сервісу підкаже вам, коли краще відправити листи, щоб більше користувачів їх прочитали.
Конструктор форм підписки
Можна використовувати декілька варіантів форм підписки:
- Кнопка «Sign Up» — додайте на свій вебсайт фірмову кнопку, щоб підписати відвідувачів сайту на розсилку новин.
- Цільова сторінка — використовуйте простий конструктор форм Campaign Monitor, щоб створити цільову сторінку, яка буде відповідати бренду та збирати точні дані про вашу аудиторію.
- Вбудована форма — додайте вбудовану форму реєстрації на вебсайт та оформіть її відповідно до вашого дизайну.
Аналітика
У Campaign Monitor є повний пакет для аналітики, який дає уявлення про ефективність вашого email-маркетингу. Є зручне вбудоване А/B тестування. Крім того, ви отримаєте практичні поради про те, як поліпшити свою стратегію email-маркетингу.
Також можна інтегрувати сервіс з Google Analytics, щоб відстежувати успіхи маркетингових кампаній і коригувати їх.
Підтримка
На сайті можна знайти статті та відеоуроки по роботі з сервісом. Зв’язатися з підтримкою можна тільки через спеціальну форму на сайті, попередньо пройшовши ряд питань чат-бота. Альтернативних способів, наприклад, чату або Skype, поки немає. Але є підтримка за телефоном, яка доступна для власників найдорожчого тарифу «Premium».
Вартість
Якщо вам потрібен повністю безкоштовний сервіс email-розсилок, то Campaign Monitor вам не підійде, безкоштовного тарифу в ньому немає. Але є безкоштовна пробна версія: можна відправити листи 5 підписникам. Використовувати її безглуздо навіть для маленького бізнесу. Тому відразу дивіться платні тарифи, наприклад, для бази в 500 підписників:
- «Lite» — до 2 500 листів на місяць і базовий функціонал сервісу. Вартість — €11 на місяць.
- «Essentials» — без обмежень на відправку листів, розширений функціонал і пріоритетна підтримка поштою. Вартість — €27 на місяць.
- «Premier» — без обмежень на відправку листів, найширший функціонал і пріоритетна підтримка за телефоном і поштою. Вартість — €147 на місяць.
Коротенько про Campaign Monitor: плюси та мінуси
Campaign Monitor не такий популярний на вітчизняному ринку, як MailChimp. Але сервіс теж непоганий, особливо для новачків: налаштовувати просто, а функцій сервісу досить для ефективної email-розсилки. Недоліками можна назвати англійський інтерфейс, не найдоступнішу підтримку і тарифи, які вище, ніж у конкурентів.
Купуйте хостинг у HOSTiQ за вигідною ціною
і з компетентною підтримкою 24/7
Сервіс email-розсилки GetResponse
GetResponse — це польський сервіс email-розсилки. Платформа доступна на 26 мовах, але українського інтерфейсу поки що нема. Крім послуг розсилки та її автоматизації, компанія пропонує автоматичний генератор воронок продажу і лендінги. Є інтеграція з соціальними мережами і по API, галерея безкоштовних зображень, автовідповідачі листів та опитування, що вбудовуються в листи. Компанію радять авторитетні інтернет-маркетологи, наприклад, аналітик і блогер Ніл Патель.
Функціональність
Інструменти, які пропонує сервіс:
- шаблони кампаній — готові воронки продажу та лідогенераціі;
- шаблони листів і лендінгів;
- web push повідомлення;
- живий чат для прямого спілкування та підтримки клієнтів;
- форми реєстрації;
- автовідповідач;
- аналітику;
- транзакційні листи,
- A/B тестування.
Конструктор шаблонів листів
Конструктор листів в GetResponse зручний і функціональний. У блочному редакторі виберіть один з 116 готових шаблонів і створіть лист, змінюючи комбінацію блоків і текст, додаючи кнопки, відео, зображення та блоки з товарами. Можна використовувати брендові кольори та шрифти.
Є кілька функцій тестування та попереднього перегляду створеного листа:
- попередній перегляд на комп’ютері та мобільному пристрої;
- попередній перегляд в папці «Вхідні»;
- відправка тестового листа;
- перевірка листа на спам.
Якщо ви вмієте працювати з HTML, то зможете створити будь-який лист з нуля, використовуючи HTML-редактор.
У сервісі є функція «Ідеальний час»: GetResponse проаналізує, в який час одержувачі читають ваші розсилки, і відправить листи тоді, коли їх найімовірніше відкриють. Для відправки розсилок з урахуванням місцевого часу одержувачів скористайтеся функцією «Часові пояси».
Автоматизація листів
Автоматизуйте розсилки з GetResponse — використовуйте готові сценарії відправки листів в залежності від того, що відвідувач робить на сайті. Налаштуйте ці процеси, як вам потрібно, простим перетягуванням блоків. Також можна відстежувати події і відправляти автоматичні листи тільки певним сегментам користувачів.
Конструктор форм
За допомогою конструктора можна створити форми для реєстрації, оформлення замовлення і завантаження з готових шаблонів. Також є форми, які залучують підписників та встановлюються як додаток, наприклад:
- Форма для реєстрації — збирає підписників, періодично з’являючись на сайті.
- Форма на виході — привертає увагу користувачів, перш ніж вони підуть з сайту.
- Форма зі скачуванням — пропонує скачати корисний контент.
Форми-додатки також можна налаштовувати.
Є редактор HTML-коду, якщо ви готові написати форму з нуля. Копіюйте та вставляйте HTML-код своїх форм, додавайте стилі CSS, а також використовуйте поля, що налаштовуються, з облікового запису GetResponse.
Аналітика
У GetResponse є вбудовані інструменти для аналітики розсилки. Можна відстежити рівень залученості підписників і що їм подобається. Ви дізнаєтеся, які листи генерують продаж, реєстрацію та трафік на сайті, а також побачите кліки, відкриття, помилки доставки та відписки. Є функціонал для порівняння кампаній та відстеження ефективності розсилки на комп’ютерах і смартфонах. Також можна підключити Google Analytics, щоб отримати розширені дані.
Підтримка
Клієнтська підтримка англійською мовою працює цілодобово. Підтримка електронною поштою доступна на восьми мовах.
На сайті компанії є розділ «Ресурси», де ви знайдете блог, звіти, статті та відео по роботі з сервісом.
Вартість
Цей сервіс розсилки можна використовувати безкоштовно протягом 30 днів з моменту реєстрації. Вартість платних пакетів залежить від розміру бази ваших підписників. Є чотири види платних підписок, які підтримують різний функціонал:
- «Email Marketing» — ціна стартує від $19 на місяць при базі до 1 000 підписників.
- «Marketing Automation» — ціна стартує від $59 на місяць при базі до 1 000 підписників.
- «Ecommerce Marketing» — ціна стартує від $119 на місяць при базі до 1 000 підписників.
- «GetResponse MAX» — від $1099 на місяць.
Якщо заплатити на один рік, то можна заощадити 18%. Оплачуючи на два роки, економія — 30%.
Коротенько про GetResponse: плюси та мінуси
GetResponse — популярний сервіс розсилки по email. У ньому широкі можливості дизайну, шаблонів і персоналізації листів. Тому можна зробити барвисті та незвичайні листи. Інтерфейс інтуїтивний, все зрозуміло навіть тому, хто ніколи не робив електронні розсилки листів. З мінусів — відсутність україномовного інтерфейсу та україномовної підтримки, обмежений час роботи багатомовної підтримки.
Сервіс для розсилки листів Zoho Campaigns
Zoho Campaigns — це сервіс розсилки email від поштового сервісу Zoho. Незважаючи на те, що інтерфейс англійською мовою, він зрозумілий і зручний: є багато підказок про те, як зробити розсилку на пошту. Якщо ви не володієте англійською, сервіс можна перевести українською за допомогою вбудованого в браузер перекладача, наприклад, Google Translate. Є можливості персоналізації та автоматизації розсилок, форми підписок і авторизації. Це кращий сервіс розсилки листів для тих, хто використовує інші сервіси Zoho: можна інтегрувати, наприклад, СRM або Mail. Але за них потрібно платити окремо.
Функціональність
У Zoho Campaigns доступні:
- масова поштова розсилка;
- управління базою підписників;
- форми підписки;
- автоматична розсилка листів за заздалегідь продуманим сценарієм;
- А/В тестування;
- автовідповідачі;
- управління кампаніями;
- аналітика.
Конструктор шаблонів листів
У конструкторі можна вибрати один з 240+ адаптивних шаблонів і налаштувати його простим перетягуванням потрібних блоків.
Можна додати картинки, відео, таблиці, колонки, віджети соціальних мереж, кнопки, опитування, вкладення, динамічний контент. Відредаговані шаблони можна зберігати та використовувати в майбутніх розсилках.
Також є HTML-конструктор, в який можна імпортувати ваш код і доопрацювати його в редакторі Zoho.
Конструктор форм підписок
Використовуйте готові шаблони, щоб налаштувати свою форму підписки. За допомогою простого редактора типу drag-and-drop змінюйте поля, кольори, кнопки. Є вбудовані та спливаючі форми підписки, форми для роботи з користувачами в соціальних мережах.
Тестування
Як ми вже говорили, зміна теми листа або часу відправки може істотно відобразитися на реакції користувачів. За допомогою А/В тестування можна зрозуміти, які листи подобаються вашим підписникам більше та підвищують їх відгук.
Автоматизація
Автоматизація Zoho робить розсилку більш персональною для кожного користувача. Створіть сценарії взаємодії клієнта з сайтом. Продумайте, які листи відправляти, в залежності від того, що клієнт робить на сайті. Далі сервіс сам надсилатиме листи за заданим алгоритмом.
Аналітика
У Zoho Campaigns є інструменти для аналітики, де можна дізнатися:
- скільки користувачів відкрили листи, хто ці користувачі та на які посилання вони натискали;
- географічне розташування підписників;
- які пристрої, браузери та операційні системи використовують користувачі;
- які листи не були доставлені та чому;
- результати кампаній в соціальних мережах: лайки, репости, твіти, коментарі.
Є можливість інтегрувати Google Analytics в Zoho-аналітику.
Підтримка
Україномовної підтримки немає. Є цілодобова підтримка в будні дні за телефоном і поштою англійською мовою. Також сервіс пропонує широку базу знань: керівництво користувача, FAQ, інструкції, відеоуроки, вебінари. Є блог і спільнота користувачів.
Вартість
Є безплатний тариф і два платні:
- Standard — від $4 на місяць за 500 контактів.
- Professional — від $6 на місяць за 500 контактів.
При оплаті на рік ви економите до 25%.
Також є варіант оплати за так звані email-кредити — ви оплачуєте певну кількість листів і відправляєте їх, коли потрібно. Це варіант для тих, хто рідко робить розсилки і не хоче платити за постійну підписку.
Безкоштовна масова розсилка листів на електронну пошту можлива, якщо у вас не більше 2 000 контактів і 6 000 листів на місяць.
Коротенько про Zoho Campaigns: плюси та мінуси
Zoho Campaigns — це сервіс від популярного поштового сервісу Zoho, тому його зручно поєднувати з іншими послугами компанії. Є зручний редактор листів і форм підписки, можливість збирати інформацію про клієнтів і робити персоналізований контент, хороша аналітика з інтеграцією Google Analytics. З мінусів — англомовний інтерфейс і відсутність україномовної підтримки.
Порівняння тарифів сервісів email-розсилок
Завершуючи огляд сервісів email-розсилок, пропонуємо порівняння сервісів email-розсилок за вартістю послуг:
Сервіс | Безкоштовний тариф | Платні тарифи |
eSputnik | 2 500 листів разово | Від $24 на місяць за безлімітну кількість листів і до 5 000 підписників |
HelpCrunch | Українці можуть тестувати будь-який тариф безплатно 3 місяці | Від $23 на місяць за безлімітну кількість підписників і до 1 000 листів |
SendPulse | 📌до 500 підписників 📌до 15 000 листів на місяць | Від $10 на місяць за безлімітну кількість листів і до 500 підписників |
MailChimp | 📌до 500 підписників 📌до 1 000 листів на місяць (ліміт 500 листів в день) | Від $20 на місяць за 6 000 листів і до 500 підписників |
Campaign Monitor | до 5 підписників | Від $12 на місяць за 2 500 листів і до 500 підписників |
GetResponse | будь-який тариф безплатно протягом 30 днів | Від $19 на місяць за безлімітну кількість листів і до 1000 підписників |
Zoho Campaigns | 📌до 2 000 підписників 📌до 6 000 листів на місяць | Від $4 на місяць за безлімітну кількість листів і до 500 підписників |
У таблиці наведено не повний перелік тарифів. Для точної інформації переходьте за посиланнями в назвах компаній.
В кінці ще раз нагадаємо про те, які кроки необхідно потрібні перш, ніж зробити вибір сервісу розсилок:
- Визначте, що ви хочете отримати від розсилки: частоту відправки, роботу з базою контактів, автоматизацію завдань.
- Оцініть функціонал, який повинен бути у сервісу, щоб закривати ваші завдання.
- Визначте основний спосіб створення листів (шаблони, конструктори, HTML), а також додаткові канали комунікації, якщо вони потрібні.
- Подумайте над тим, чи потрібна вам аналітика, а якщо потрібна, то які дані ви хочете отримувати.
- Прикиньте ваш бюджет на email-маркетинг.
- Вивчіть і порівняйте популярні сервіси поштових розсилок.
- Виберіть той сервіс, який максимально підходить під ваші цілі і можливості.
Спробуйте швидкий хостинг на чистих SSD-дисках!
Наша тепла підтримка на зв’язку 24/7
Читайте також: