CRM-система — це програма, що допомагає управляти угодами та взаємодіями між компанією та клієнтами. Впроваджуючи CRM-систему, ви зможете:
- збирати та зберігати дані про клієнтів: контактну інформацію, історію покупок, звернення,
- відслідковувати стадії продажів, керувати воронкою продажів, планувати та аналізувати активність клієнтів,
- відстежувати запити клієнтів, керувати завданнями та підтримувати високу якість обслуговування,
- автоматизувати маркетингові кампанії, сегментувати аудиторію та аналізувати результати,
- використовувати інструменти для звітів та прогнозування, що допоможе приймати обґрунтовані рішення.
У цій статті ми розкажемо про переваги CRM для бізнесу, та зробимо огляд топ CRM-систем.
Переваги СRM для інтернет-магазинів
Система CRM робить взаємодію з клієнтами більш організованою і ефективною. Переваги CRM знайдуть будь-які компанії, адже їх можна налаштувати під конкретні задачі конкретного бізнесу.
Завдяки основним перевагам будь-якої платформи можна:
- Поліпшити роботу з інформацією про клієнтів і ефективніше використовувати її в роботі. Вся інформація про клієнтів, їхні покупки, запити і взаємодії зберігається в одному місці. Завдяки таким детальним даним можна налаштовувати індивідуальні пропозиції і покращувати обслуговування.
- Автоматизувати постійні процеси та скоротити час на їх виконання. CRM-системи можуть автоматично відстежувати угоди, нагадувати про завдання та генерувати звіти, що знижує навантаження на працівників. Ви можете створювати і автоматизувати маркетингові кампанії для email-розсилок, соціальних мереж і реклами, щоб підвищити їх ефективність.
- Покращити обслуговування. В CRM можна інтегрувати електронну пошту, дзвінки та чати, за рахунок чого ви матимете зручний доступ до історії спілкування з клієнтами. Завдяки сповіщенням і нагадуванням працівники можуть швидше реагувати на запити клієнтів.
- Отримувати детальну аналітику та звітність в режимі реального часу. В CRM-системах часто можна аналізувати дані про продажі, поведінку клієнтів та ефективність кампаній, що дозволяє приймати обґрунтовані рішення.
- Покращити роботу всередині команди. CRM-система — це централізована платформа для спільної роботи, що дозволяє командам обмінюватися інформацією і співпрацювати більш ефективно.
- Збільшити лояльність клієнтів. В CRM-системах можна управляти програмами лояльності і винагород, що допомагає заохочувати клієнтів до повторних покупок.
Найкращі українські CRM-системи
Компанія Ringostat провела дослідження щодо використання бізнесом українських CRM. Частка запитів на них зросла з 2021 року майже у 8 разів. На жаль, у топі популярних CRM-систем все ще є російські продукти, хоч їх використання і зменшилося в 4 рази.
На українському ринку є багато CRM-систем, що значно поліпшили свої послуги за останні роки та спокійно конкурують з міжнародними платформами. А ще вони розроблені місцевими компаніями, пропонують підтримку українською мовою, адаптовані до локальних потреб та краще розуміють специфіку українського бізнес-середовища. Ми зробили детальний огляд найкращих з них.
SendPulse
SendPulse — це багатофункціональна CRM-система для продажів та автоматизації маркетингу, яка має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Платформу не треба встановлювати, доступ є з будь-якого браузера. Широка база знань, навчальні відео та підтримка 24/7.
Безкоштовна CRM версія дозволяє підключити 5 співробітників, створити 2 воронки, автоматизувати 5 ланцюжків продажів. Платні пакети надають більші можливості та коштують від $5.65 до $193 на місяць, при оплаті на рік можна зекономити до 20%.
Основні можливості CRM-системи:
- прийняття замовлень,
- контроль процесу угод з покупцями,
- збір бази контактів і їх сегментація,
- спілкування з клієнтами через email, Facebook Messenger, Telegram або WhatsApp,
- запуск авторозсилок і маркетингових кампаній,
- створення воронок продажів,
- розподіл звернень клієнтів між менеджерами,
- аналітика та звітність,
- інтеграція з Gmail, Google Calendar, Binotel,
- API для розширення функціональності,
- підключення інших продуктів SendPulse, наприклад, чат-ботів, конструктора лендінгів, web push повідомлень.
Worksection
CRM програма для управління проєктами та командної роботи. Надає різноманітні інструменти, щоб координувати роботу, відстежувати прогрес та управляти ресурсами. Є готові рішення для digital маркетинг агенцій, проєктного менеджменту, продуктових і будівельних компаній, державних і соціальних проєктів. Платформа має багатомовну підтримку 24/7.
Протягом 14 днів можна протестувати програму безплатно. Базовий тариф коштує $3.5 на місяць за підключення одного користувача, максимально можна підключити до 20 людей і створити до 20 проєктів. При оплаті за рік можна зекономити до 15%.
Основні можливості:
- інформаційна панель для контролю за ходом проєкту, залученням команди та відстеженням витрат,
- створення проєктів і завдань,
- встановлення пріоритетів і термінів,
- розподіл завдань між співробітниками,
- аналітика та звітність,
- календарний план,
- інтерактивна діаграма Ґанта, що показує всі задачі проєкту, терміни та відповідальних на шкалі часу,
- вбудований чат для співробітників,
- канбан-дошки,
- інструменти для управління персоналом,
- збір бази контактів,
- таймер для виконання задач,
- мобільний додаток для iOS і Android,
- щоденні резервні копії,
- інтеграція з Google Calendar, Slack, Gmail, Telegram,
- API для інтеграції з іншими системами.
Швидкість сайту — перше, на що дивиться відвідувач магазину. Якщо сайт працює повільно, потенційний клієнт піде до більш спритного конкурента.
Наш хостинг під інтернет-магазин працює на надшвидких SSD-дисках. Сайти на них літають у 5 разів швидше, ніж на звичайних HDD. Це означає, що відвідувач затримається у вас, щоб детальніше розглянути товари.
Якщо ви тільки плануєте створювати сайт, вам сподобається наш хостинг, бо у нас є зручний автовстановлювач движків і розумна та турботлива служба підтримки. Якщо вже маєте готовий магазин — безплатно допоможемо перенести його до нас 🔥
Gincore
Це зручна CRM-система для інтернет-магазину, яка допомагає управляти замовленнями, продажами, клієнтами і фінансами компанії. Має готові віджети для встановлення на ваш сайт. Є підтримка в чаті.
Платформу можна використовувати протягом 14 днів безплатно. Платні пакети стартують від $19.99 до $99.99 на місяць.
Основні можливості:
- інтеграція з фіскальним РРО та POS,
- повноцінний бухгалтерський облік,
- фінансові та операційні звіти,
- запис всіх дій співробітників,
- SMS-розсилка для клієнтів,
- записи телефонних розмов,
- інструменти контролю виконання замовлень,
- сканер штрихкодів,
- збір відгуків клієнтів,
- створення воронок продажів,
- система мотивації для відділу продажів,
- інтеграція з IP-телефонією та Google Analytics,
- функціонал для нарахування заробітної плати,
- інструменти для інвентаризації та ведення складу,
- автоматичне резервне копіювання даних,
- конструктор документів.
SalesDrive
Українська CRM, яка допомагає автоматизувати продажі, покращити спілкування з клієнтами та отримати детальну аналітику. Ця CRM для продажів легко інтегрується з інтернет-магазинами та маркетплейсами, наприклад, Prom, Rozetka, OpenCart, WordPress, Хорошоп.
Вартість використання платформи залежить від кількості користувачів: мінімальний пакет на 1-2 користувачів коштує $20 на місяць при оплаті за квартал, а найбільший пакет на 100 користувачів — $225. Можна зекономити до 20% при оплаті за рік. Також є безплатний тестовий період на 14 днів.
Основні можливості:
- збір бази контактів,
- автоматичний збір заявок з сайту та маркетплейсу,
- авторозподілення замовлень між співробітниками,
- автоматична відправка SMS, email і Viber повідомлень,
- можливість підключення чат-ботів Viber, Telegram, Instagram і Facebook,
- інструменти для інвентаризації та ведення складу,
- контроль виконання замовлень,
- робота з документами,
- інструменти для співпраці з дропшиперами,
- аналітика рекламних кампаній,
- створення завдань для співробітників,
- фінансові та операційні звіти,
- таймер для виконання задач,
- інтеграція з фіскальним реєстратором РРО та Checkbox,
- підключення ПриватБанк і Монобанк,
- функціонал доставки від Нової Пошти, Укрпошти, точок видачі Rozetka, Meest,
- інтеграція з IP-телефонією Phonet і Binotel,
- API для інтеграції з іншими системами.
KeyCRM
CRM-система для товарного бізнесу та сфери послуг. Система може збирати замовлення з різних маркетплейсів, наприклад, Etsy, eBay, Amazon, Rozetka, Prom, Allo, Shopify, та сайтів на WordPress WooCommerce, OpenCart, PrestaShop тощо.
Спробувати функціонал без обмежень можна протягом 30 днів. Вартість базової оплати — $19 на місяць, також ви сплачуєте за додаткові налаштування, наприклад, інтеграція з маркетплейсами — $19 на місяць, підключення номеру Telegram — $15 за номер.
Основні можливості:
- інтеграція з фіскальним реєстратором пРРО, POS,
- підключення ПриватБанк, Монобанк, WayForPay, LiqPay, Fondy,
- єдиний інтерфейс для заявок з сайту, маркетплейсів, месенджерів,
- спілкування з клієнтами в Instagram Direct, коментарях, реакціях до постів і сторіз,
- історія переписки та аналітика по чатам,
- збір бази контактів,
- створення воронок продажів,
- відслідковування лідів,
- розподіл заявок між співробітниками,
- інструменти для інвентаризації та ведення складу,
- можливість підключення IP-телефонії Binotel, StreamTelecom, Phonet, Nextel, Ringostat, Київстар, а також Telegram, Viber, Instagram, Facebook Messenger,
- функціонал доставки від Нової Пошти, Укрпошти, Justin, FedEx, DHL, TNT, UPS,
- створення та друк документів,
- планування задач з прив’язкою до часу,
- історія дій співробітників,
- аналітика якості клієнтської підтримки та ефективності роботи менеджерів,
- фінансові та операційні звіти.
IMOOX
Українська CRM-система для бізнесу, яка пропонує широкий спектр інструментів для оптимізації продажів, маркетингу, обслуговування клієнтів і управління проєктами. Має гнучкі налаштування функцій та дизайну для будь-якої сфери бізнесу. Платформа встановлюється в хмарі компанії IMOOX або на вашому сервері.
Базове підключення до платформи коштує від $7.6 на місяць за одного користувача. Вартість мінімального стартового пакета для нових клієнтів становить $24.
Основні можливості:
- збір бази контактів та її сегментація,
- можливість запустити службу підтримки,
- інструменти для управління проєктами та завданнями,
- планування цілей для відділів і співробітників,
- чат для спілкування всередині команди та з клієнтами,
- формування лід-бази та воронок продажів,
- створення бази знань для співробітників,
- функціонал для бухгалтерського обліку та контролю оплат,
- розподіл ролей між співробітниками та управління їх задачами,
- архів документів компанії,
- можливість створити особистий кабінет клієнта,
- календар для всіх процесів,
- статистика та звітність,
- інтеграція з соцмережами, банківськими та аналітичними додатками, месенджерами, сервісами розсилок, IP-телефонією.
Sales Creatio
Українська багатофункціональна CRM-платформа, що працює і на міжнародному ринку. Має готові рішення для автоматизації 20 галузей, включаючи сферу послуг, медіа та рекламу, виробництво, транспорт і логістику. З мінусів — програма доступна лише англійською та російською мовою.
Платформу можна потестувати безплатно протягом 14 днів. Вартість підписки від $25 до $85 на місяць за одного користувача. Окремо потрібно обирати план для технічної підтримки за доплату від 10 до 20% від вартості пакету. Є базова безплатна підтримка, але вона не цілодобова та може реагувати на запит протягом 8 годин.
Основні можливості:
- збір бази клієнтів і постачальників, їх сегментація,
- історія взаємодії з клієнтами,
- вбудовані засоби спілкування,
- створення бази знань для співробітників,
- контроль за продуктивністю команди,
- автоматизація маркетингових кампаній і роботи з лідами,
- аналітика ефективності реклами,
- створення воронок продажів,
- збір відгуків клієнтів і вимірювання індексу їх лояльності,
- AI/ML для побудови клієнтських стратегій,
- звітність та моніторинг KPI,
- інструменти для організації спільної роботи команди,
- масові та тригерні email-розсилки,
- інтеграція з різними сервісами, наприклад, ChatGPT, Microsoft Power BI, Jira, Shopify, Zoom, Viber, Telegram, Facebook Messenger,
- можливість створити функціонал під себе.
UGLA
Це система управління підприємством, яка дозволяє підключити в один інтерфейс облік і управління фінансами, постачання, виробництво, продаж та інші ключові функції компанії. Має інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс, який можна гнучко налаштувати під ваші потреби. Пропонує готові рішення для сфери будівництва та нерухомості, онлайн і офлайн магазинів, виробництва та ресторанів. Технічна підтримка працює 24/7.
Вартість підключення: пакет з 10 користувачів — $25 за кожного співробітника, доступ для кожного додаткового користувача — $30.
Основні можливості:
- інформаційна панель для контролю за основними показниками підприємства,
- збір бази клієнтів і їх сегментація,
- функціонал для роботи з персоналом,
- календар розрахунків з постачальниками, підрядниками та співробітниками,
- вбудований месенджер для спілкування з командою,
- щогодинне резервне копіювання даних в хмару,
- можливість підключити будь-яку мову інтерфейсу,
- підпис документів за допомогою Дія,
- інструменти для роботи зі складом,
- можливість організувати колл-центр,
- доступ до CRM зі смартфонів,
- інтеграція штучного інтелекту,
- аналітика та звіти,
- портал самообслуговування клієнтів,
- інтеграції з ПриватБанк, Монобанк, LiqPay, Fondy, Вчасно.Каса, Google Calendar, месенджерами та іншими сервісами.
Keeping CRM
Платформа для автоматизації продажів, маркетингу та обслуговування клієнтів. Має готові рішення для інтернет-магазину, малого бізнесу, call-центру. Є служба підтримки в чаті, по телефону та через пошту.
Якщо ви шукаєте безкоштовні CRM, то Keeping CRM з обмеженим функціоналом доступна безплатно для 1 користувача. За кожного додаткового користувача ви сплачуєте $7.30 та отримуєте повний доступ. При оплаті за один рік можна отримати знижку 10%.
Основні можливості:
- збір бази клієнтів,
- історія взаємодії з клієнтами,
- автоматизація будь-яких робочих процесів,
- SMS та email-розсилки,
- створення та контроль завдань з прив’язкою до часу,
- контроль виконання угод,
- аналіз фінансових та операційних показників,
- створення воронок продажів,
- функціонал для роботи зі складом,
- створення та друк документів,
- вбудовані засоби спілкування та інтеграція з Viber, Telegram,
- функціонал доставки, наприклад, від Нової Пошти та Укрпошти,
- інтеграція з IP-телефонією, фіскальним реєстратором Checkbox, ПриватБанк, Monobank, LiqPay та іншими сервісами.
Perfectum
Це система управління підприємством, яка допомагає організувати різні бізнес-процеси у межах однієї платформи. Є готові рішення для IT, маркетингу, освіти, медицини, фінансів і сфери послуг. Платформа встановлюється в хмарі компанії або на вашому сервері.
Одноразова оплата базової ліцензії CRM залежить від кількості користувачів: від $730 за 5 користувачів до $4 390 за необмежену кількість співробітників. При замовленні хмарної базової версії ви сплачуєте місячну вартість від $36.50 за 5 користувачів до $146 за 1000 співробітників.
Основні можливості:
- інформаційна панель для контролю за основними показниками підприємства,
- календар для відстеження завдань, термінів, документів і подій,
- чат для спілкування з співробітниками та клієнтами,
- створення бази знань для співробітників,
- функціонал для роботи з документами,
- створення опитувань для команди та клієнтів,
- модулі для роботи з персоналом і нарахуванням заробітної плати,
- система мотивації для відділу продажів,
- функціонал для роботи зі складом,
- SMS та email-розсилка,
- функціонал доставки від Нової Пошти, Укрпошти, Meest, Justin,
- звіти та аналітика,
- конструктор нових функціональних модулей,
- створення онлайн-чату для сайту,
- єдиний портал для комунікації в Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp,
- можливість підключити IP-телефонії Binotel, Київстар, Intelco, Asterisk, Morix,
- автоматичний збір заявок з сайту та маркетплейсів, наприклад, Rozetka та Prom,
- функціонал POS-терміналу,
- таймер робочого часу,
- інтеграція з Вчасно, YouControl, ПриватБанк, Monobank, PayPal, LiqPay, Wallet One, WayForPay, Checkbox,
- API для інтеграції з іншими системами.
Стаття з теми:
Зарубіжні популярні CRM-системи
У великих міжнародних CRM-систем перевірена репутація, вони враховують міжнародні стандарти безпеки та часто можуть дозволити собі «щедрі» безплатні тарифи. Зарубіжні CRM часто першими впроваджують нові технологій, такі як штучний інтелект, машинне навчання і аналітика великих даних, що може дати вашому бізнесу конкурентні переваги.
Ще у міжнародних CRM-систем часто більше користувачів. А значить більше форумів і спільнот, де можна знайти рішення для різних питань і отримати поради від інших людей.
Нижче зібрали найкращі CRM-системи, що зроблені закордоном.
Zoho CRM
CRM-система для товарного бізнесу, допомагає збільшити кількість клієнтів та автоматизувати продажі. Є готові рішення для різних галузей, наприклад, фінансових послуг, нерухомості, роздрібної торгівлі, сфери послуг, освіти.
Безкоштовна версія Zoho CRM підтримує до 3 користувачів і пропонує базові функції для малого бізнесу. Вартість підписки від $23 до $73 на місяць за одного користувача. При оплаті за рік ви економите до 34%.
Основні можливості:
- інформаційна панель для контролю за основними показниками підприємства,
- збір бази клієнтів та їх сегментація,
- автоматизація маркетингових кампаній і роботи з лідами,
- редактор зовнішнього вигляду CRM,
- конструктор процесів продажу та їх автоматизація,
- інструменти для створення шляху клієнта,
- спілкування з клієнтами по пошті, в соцмережах,
- можливість підключити IP-телефонію,
- звіти та аналітика,
- створення воронок продажів,
- функціонал особистого кабінета для клієнта та партнерів,
- AI для пошуку інформації, прогнозів, виявлення аномалій, автоматизації завдань,
- підключення багатьох мов і валют для глобальних продажів,
- мобільний додаток для Android, iOS, iPadOS,
- розподіл ролей між співробітниками та управління їх задачами,
- функції захисту даних, включаючи відповідність GDPR і HIPPA,
- інтеграція з Google Workspace, Office 365, Google Ads, Google Drive, DocuSign, MailChimp, Slack, Shopify, WhatsApp, Zoom,
- API для інтеграції з іншими системами.
Salesforce CRM
Одна з провідних платформ CRM для автоматизації продажів, маркетингу, обслуговування клієнтів та інших бізнес-процесів.
Вартість підписки на CRM для малого бізнеса починається від $28 на місяць за одного користувача. Є безплатний тестовий період на 30 днів.
Основні можливості:
- збір бази контактів і їх сегментація,
- відслідковування лідів,
- аналітика ефективності продажів і прогнозування доходів,
- створення воронок продажів,
- автоматизація маркетингових кампаній,
- історія взаємодії з клієнтами,
- автоматизація процесів обслуговування,
- створення бази знань для співробітників,
- чат для спілкування з співробітниками та клієнтами,
- можливість організувати колл-центр,
- AI для створення персоналізованих повідомлень, автоматичних підказок по робочим процесам, аналітики, автоматизації бізнес-процесів, візуалізації даних,
- можливість підключити чат-бот,
- автоматичний розподіл заявок між менеджерами,
- інтеграція 2600+ додатків, наприклад, Zoom, Slack, Google Drive, Jira,
- API для інтеграції з іншими системами.
monday CRM
Просте та зручне рішення для управління клієнтами та угодами. Компанії можуть налаштувати зовнішній вигляд платформи під свої робочі процеси та потреби.
Підписка коштує від $16.75 до $36.85 на місяць за кожного користувача. Для великих підприємств тарифи розраховуються за запитом. При оплаті на рік можна зекономити до 18%. Є безплатний тестовий період на 14 днів.
Основні можливості:
- вбудовані засоби спілкування,
- розподіл завдань між співробітниками,
- контроль виконання угод,
- історія взаємодії з клієнтами,
- керування післяпродажним менеджментом,
- AI для автоматичного формування завдань, написання електроних листів, формування звітів,
- автоматизація продажів,
- запуск авторозсилок та маркетингових кампаній,
- мобільний додаток,
- канбан-дошки,
- інтерактивна діаграма Ґанта, що показує всі задачі проєкту, терміни та відповідальних на шкалі часу,
- аналітика ефективності продажів і прогнозування доходів,
- статистика в реальному часі,
- інструменти для організації спільної роботи команди,
- таймер для виконання задач,
- інтеграція з Google Calendar, Gmail, Zoom, Slack, LinkedIn, DocuSign, Jira, Shopify.
HubSpot
Компанія HubSpot пропонує комплексне рішення для малого бізнесу HubSpot Starter Сustomer Platform. Воно поєднує шість основних продуктів компанії для маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Якщо вам потрібна безкоштовна CRM для лендінгу, це одна з небагатьох платформ, що має вбудований конструктор сайтів.
HubSpot Starter Сustomer Platform можна підключити безкоштовно для команди до 5 людей. Вартість платної підписки стартує від $15 на місяць за кожного користувача.
Основні можливості:
- збір бази контактів і їх сегментація,
- історія взаємодії з клієнтами,
- відслідковування лідів,
- автоматизація продажів,
- інструменти для роботи з контентом,
- автоматизація та відстеження ефективності маркетингових кампаній,
- інструменти для SEO-оптимізації,
- аналітика та звіти,
- AI для створення контенту, налаштування чат-боту,
- запуск авторозсилок,
- автоматичний збір заявок і їх розподіл між менеджерами,
- функціонал для приймання платежів,
- мобільний додаток для Android і iOS,
- інтеграція з Shopify, Gmail, Slack і ще 1600+ додатками.
Apptivo
Хмарна платформа для управління бізнесом. Має вбудовані інструменти для роботи з клієнтами, проєктами, фінансами та іншими бізнес-процесами.
Підписка коштує від $20 до $50 на місяць за кожного користувача. При оплаті на рік ви економите до 25%. Для великих підприємств тарифи розраховуються за запитом.
Основні можливості:
- інформаційна панель для контролю за основними показниками підприємства,
- збір бази клієнтів і їх сегментація,
- конструктор процесів продажу та їх автоматизація,
- контроль виконання угод,
- створення воронок продажів,
- інструменти для ведення розрахунків і створення графіків платежів,
- розподіл і контроль виконання завдань,
- робота з документами,
- мобільний додаток,
- аналітика ефективності продажів і прогнозування доходів,
- інтерактивна діаграма Ґанта, що показує всі задачі проєкту, терміни та відповідальних на шкалі часу,
- інструменти для управління співробітниками, розрахунку заробітної плати та інші HR-функції,
- інтеграція з G-Suite, Google Forms, Office 365, Google Maps, Slack, Stripe, PayPal,
- API для інтеграції з іншими системами.
При купівлі на рік — знижка 30%
Бонус: як вибрати CRM для інтернет-магазину
Щоб обрати найкращу CRM-систему для свого бізнесу:
- Сформулюйте, які завдання хочете вирішити за допомогою CRM. Це може бути управління продажами, автоматизація маркетингу, спілкування з клієнтами тощо.
- Визначте конкретні функції, які вам потрібні, наприклад, збір контактів, авторозсилки, вбудований чат.
- Виберіть декілька CRM-систем і порівняйте їх між собою: функції, особливості встановлення, вартість тощо.
- Переконайтеся, що CRM можна інтегрувати з системами, які ви вже використовуєте. Перевірте сумісність з бухгалтерськими та платіжними системами, поштовими сервісами тощо.
- Оцініть інтерфейс користувача, щоб він був зручним і зрозумілим — це мінімізує час на навчання співробітників.
- Дізнайтеся, які ресурси та підтримка є в CRM для навчання та допомоги.
- Перевірте вартість, враховуючи можливі додаткові витрати на впровадження додаткових сервісів.
- Переконайтеся, що система відповідає стандартам безпеки та захисту даних, особливо якщо ви працюєте з конфіденційною інформацією. Перевірте, чи відповідає CRM вимогам локальних та міжнародних стандартів, наприклад, GDPR.
- Запросіть демонстрацію або демоверсію CRM, щоб оцінити, як система працює на практиці.
- Ознайомтеся з відгуками та рекомендаціями інших користувачів, щоб дізнатися про реальний досвід використання CRM.
- Оцініть, наскільки легко CRM може масштабуватися зі зростанням вашого бізнесу.
Сподіваємося, що були вам корисні. Пишіть про свій вибір в коментарях 💬