Facebook — це найпопулярніша соцмережа у світі, яку використовують 3,05 мільярди людей. Це величезна аудиторія, серед якої ви можете знайти нових клієнтів.
Щоб просувати бренд в цій соцмережі, вам знадобиться бізнес-сторінка Фейсбук, де відвідувачі зможуть знайти інформацію про вашу компанію, список послуг чи товарів і відгуки інших користувачів. Також ви зможете використовувати бізнес-акаунт Фейсбук, щоб розмістити рекламу в FB та Instagram, спілкуватись з клієнтами та напряму продавати свої товари.
В статті ми детально розповідаємо, як створити сторінку у Фейсбуці для компанії.
Перед тим як зареєструвати у Фейсбуці сторінку для бізнесу, давайте розберемося, чим вона відрізняється від особистої сторінки.
🔎 Бізнес-сторінка у Фейсбуці — це загальнодоступний профіль компаній, організацій та брендів. На відміну від особистого облікового запису бізнес-акаунт призначений для взаємодії з потенційними клієнтами та партнерами. В ньому є додатковий функціонал, з яким власники бізнесів можуть:
- створювати рекламні кампанії в Facebook і Instagram та аналізувати їх,
- збирати статистику про взаємодію з аудиторією,
- призначати декількох адміністраторів, щоб керувати контентом сторінки,
- спілкуватися з клієнтами,
- отримувати відгуки та реагувати на них,
- створювати та просувати події, наприклад, акції та розіграші,
- підключати онлайн-магазини.
В свою чергу відвідувачі сторінки можуть спілкуватися з компанією та однодумцями, залишати свої відгуки та читати відгуки інших користувачів, і просто бути більш залученими в життя бренду.
Тобто, щоб мати ефективний інструмент онлайн-просування, який принесе користь як власникам бізнесу, так і користувачам, потрібно знати, як створити сторінку компанії у Фейсбуці.
Як зробити бізнес-сторінку у Фейсбук
Щоб створити бізнес-сторінку у Фейсбуці:
1️⃣ Увійдіть у свій особистий акаунт Facebook.
2️⃣ Натисніть на значок «Меню» у верхньому правому куті екрану на головній сторінці та оберіть пункт «Сторінка» зі спадного меню.
3️⃣ Вкажіть назву вашої бізнес-сторінки, наприклад, імʼя бренду.
4️⃣ Додайте категорію, яка найкраще описує ваш бізнес.
5️⃣ Напишіть біографію — коротку розповідь про вашу компанію. Це необов’язкове поле.
6️⃣ Натисніть на кнопку «Створити сторінку», щоб завершити створення бізнес-сторінки Фейсбук.
Якщо ви плануєте розвивати свій бізнес в Facebook, подумайте і про створення власного сайту.
Чому це важливо:
👉 Сторінку в соцмережах можуть заблокувати: це особливо часто зараз трапляється з українськими акаунтами. Сайт — стабільний канал звʼязку.
👉 Якщо ви запускаєте свій інтернет-магазин, власний сайт — мастхев. Ви витрачатимете менше часу на оформлення замовлень для клієнтів, автоматизуєте процес, а вони зможуть зручно роздивлятися повний каталог товарів, не чекаючи на відповідь в дірект. Бо чим більше людина чекає, тим більша ймовірність, що вона піде до конкурентів.
👉 Сайт має ширший перелік інструментів для просування бренду: більше можливостей реклами, налаштування розсилок з акціями та спеціальними пропозиціями, детальна аналітика.
Спробуйте безплатно створити сайт з HOSTiQ.ua: у нас є безліч опцій і для новачків, і для досвідчених сайтобудувальників.
Якщо у вас вже є свій сайт — ми допоможемо перенести його до нас. У нас турботлива цілодобова служба підтримки, швидкі сервери та зручна панель керування 💪
Великий плюс — наш хостинг можна протестувати безплатно протягом 30 днів. Сподобається — сплатите продовження, ні — нічого не втратите.
Тепер налаштуємо новостворену сторінку, додавши більше інформації про вашу компанію.
1️⃣ Додайте контактну інформацію про ваш бізнес: вебсторінку, номер телефону, електронну адресу, адресу розташування, години роботи.
Натисніть на кнопку «Далі», щоб продовжити налаштування.
2️⃣ Завантажте фото обкладинки та профілю для вашої сторінки.
3️⃣ Натисніть «Додайте кнопку дії» і далі «Спробувати», щоб налаштувати спосіб взаємодії з користувачами, який вам найбільше підходить.
4️⃣ Оберіть варіант для кнопки дії вгорі сторінки:
- забронювати, зареєструватися,
- створити замовлення,
- переглянути магазин,
- придбати квитки,
- надіслати повідомлення в Facebook Messenger,
- відкрити чат у WhatsApp,
- зателефонувати,
- відправити листа,
- відкрити сайт або контактну форму,
- відкрити відео на сайті,
- перейти в Facebook-групу,
- відкрити гру,
- купити продукт.
Натисніть «Далі», щоб налаштувати кнопку. Наприклад, для варіанту «Надіслати повідомлення» вам потрібно просто підтвердити сторінку, яка отримає повідомлення, та натиснути «Зберегти».
5️⃣ Натисніть на кнопку «Далі», щоб продовжити налаштування бізнес-сторінки Фейсбук.
6️⃣ Приєднайте WhatsApp до своєї сторінки, додавши номер телефону та надісланий на нього код. Якщо це не потрібно, натисніть «Пропустити».
7️⃣ Додайте ваших друзів, натиснувши на кнопку «Запросити друзів», щоб сформувати початкову аудиторію. Натисніть на кнопку «Далі», щоб завершити останні налаштування сторінки.
8️⃣ Виберіть опцію «Сповіщення сторінки в профілі», якщо хочете отримувати новини з бізнес-сторінки у вашому особистому профілі, та опцію «Електронні листи з маркетинговими й рекламними матеріалами щодо вашої сторінки», якщо хочете отримувати розсилку про можливості сервісів компанії Meta.
9️⃣ Натисніть на кнопку «Готово», щоб завершити всі налаштування.
Як бачите, створити бізнес-сторінку у Фейсбуці просто та швидко. Тепер ви можете додавати цікавий контент, щоб залучати нову аудиторію, спілкуватись з клієнтами та рекламувати ваш бізнес.
При купівлі на рік — знижка 30%
Як зробити бізнес-сторінку у Фейсбуці цікавою та привабливою
Ми підготували для вас основні поради, як налаштувати бізнес-сторінку Facebook, щоб приваблювати аудиторію та підвищувати її залученість.
Порада 1. Оптимізуйте вигляд сторінки
Зробіть сторінку більш зручною для користувачів:
- змініть URL-адресу бізнес-сторінки, щоб користувачі могли її легко прочитати;
- створіть закріплену публікацію, яка допоможе користувачам швидко познайомитись з вашим бізнесом.
Як змінити назву бізнес-сторінки у Фейсбуці
Стандартний вигляд URL сторінки:
Оптимізований вигляд URL сторінки:
- Перейдіть в меню «Settings» в панелі «Керування сторінкою».
- В меню «Загальні налаштування сторінки» відредагуйте поле «Ім’я користувача», натиснувши на кнопку «Змінити».
- Введіть назву бренду та натисніть на кнопку «Зберегти зміни».
Як створити закріплену публікацію
Закріпіть вгорі допис-знайомство чи промокод на знижку для підписників. Для цього опублікуйте вибраний контент і відкрийте спадне меню в правому верхньому куті допису. Виберіть опцію «Pin post», щоб закріпити публікацію.
Порада 2. Працюйте з контентом
Цікавий і корисний контент — найефективніший спосіб просувати свій бізнес. Якщо аудиторії подобаються ваші публікації, користувачі будуть ними ділитися — це безплатне просування сторінки.
Ми підготували кілька ідей, щоб урізноманітнити вашу стрічку:
- Поділіться життям компанії. Якщо ваша компанія ще не дуже відома, такі дописи допоможуть аудиторії дізнатись про ваші цінності та місію. Показуючи робочі будні та команду, ви створюєте зв’язок з вашою аудиторією та будуєте її довіру до вас.
- Покажіть основні послуги чи продукти. Це допоможе познайомити користувачів з тим, що ви пропонуєте, та дізнатись, яку користь вони можуть отримати від вашої компанії. Також ви можете створити онлайн-магазин прямо в Facebook або Instagram. Про те, як створити сторінку, що продає, у Фейсбуці та інших соцмережах, читайте в нашій статті Як просувати інтернет-магазин у соціальних мережах: 4 важливі етапи.
- Опублікуйте відгуки та історії клієнтів. Постійні клієнти — це лояльна аудиторія, яка може вам допомогти залучити нових клієнтів. Публікуйте відгуки та відмічайте облікові записи клієнтів з їх дозволу, щоб збільшити видимість дописів і підкреслити їхню правдивість.
- Проведіть розіграш. Залучайте користувачів через конкурси чи розіграші з простими умовами, наприклад, підписатися, поставити лайк, поділитися дописом тощо. Це підвищить активність аудиторії та впізнаваність бренду. Пам’ятайте, що потрібен гарний приз за перемогу, щоб користувачам дійсно було цікаво та корисно. Наприклад, це може бути велика знижка, мерч чи один з ваших продуктів.
- Анонсуйте нові матеріали, що вийшли на сайті чи в інших соцмережах. Розповідайте про контент вашого сайту чи додаткових соцмереж, щоб збільшувати аудиторію на інших майданчиках компанії.
- Просувайте заходи. Розкажіть про подію, флешмоб, вечірку чи маркетингову кампанію, яку ви проводите, щоб залучити більше людей до брендових заходів.
Краще постити контент регулярно, щоб користувачі не втрачали зацікавлення та знали, коли очікувати на оновлення.
Дослідження не знайшли єдиного кращого часу чи дня для публікацій, тому не довіряйте універсальним порадам. Краще відштовхуйтеся від вподобань саме ваших потенційних клієнтів, адже ЦА магазину офісної канцелярії та ЦА магазину речей для немовлят можуть заходити в соцмережі в різний час.
Слідкуйте за своєю аудиторію та час від часу експериментуйте, щоб визначити найбільш вдалі години та дні для публікації.
Порада 3. Спілкуйтеся з аудиторією
Спілкуйтеся з аудиторією всіма доступними способами, щоб показати користувачам, що вам важлива їх думка:
- відповідайте на коментарі та повідомлення,
- реагуйте на всі відгуки,
- проводьте опитування,
- створюйте групи та обговорення.
Так ви не тільки визначите настрої та вподобання користувачів, але й знайдете шляхи, як покращити ваш бізнес.
Порада 4. Використовуйте live-стріми
Проводьте прямі трансляції, щоб:
- відповісти на питання аудиторії,
- показати вашу експертність і досвід,
- доєднати аудиторію до заходів компанії, якщо вони не можуть відвідати їх вживу?
- просунути новий товар чи послугу.
Наприклад, компанія Birchbox, яка щомісяця надсилає передплатникам коробку зі зразками косметики, провела пряму трансляцію у Facebook, щоб презентувати нову туш. Під час стріму глядачі могли ставити запитання візажисту, а серед найбільш залучених користувачів проводили розіграш. Це був простий та ефективний спосіб отримати коментарі та зацікавити глядачів, не витрачаючи багато коштів на маркетинг.
Також можете надихатися прикладами того, як проводять прямі трансляції великі та відомі бренди:
- Lego збирають набір з Botanical Collection в День Святого Валентина.
- Starbucks показують, як відвідувачі разом малюють мурал.
- Redbull транслюють змагання з кайтбоардингу.
Порада 5. Взаємодійте з іншими компаніями чи блогерами
Співпраця з іншими компаніями чи блогерами на Facebook може принести вам нових підписників і клієнтів. Для цього підійдуть такі стратегії:
- обмінюйтесь рекомендаціями з іншими компаніями,
- проводьте спільні акції та розіграші,
- робіть публікації та прямі ефіри з відомими блогерами чи компаніями, щоб зарекомендувати себе як експерта в галузі,
- домовляйтесь з інфлюенсерами про публікацію чесного відгуку про вас на їх сторінках.
Класно, коли компанії не існують в інфовакуумі, а співпрацюють одна з одною. Наприклад, якщо у вас магазин товарів для малюків і їх мам, можете провести прямий ефір з відомим лікарем-акушером про те, що зібрати в сумку для пологового будинку. Для спортивних залів або магазинів спорттоварів підійдуть колаборації з відомими спортсменами.
Порада 6. Підключайте рекламу
Одна з основних причин, чому ми розбирались, як створити бізнес-сторінку у Фейсбуці — це запуск реклами. Без реклами розкрутити бізнес-сторінку лише через контент значно складніше.
Бізнес-сторінка у Фейсбук відкриває доступ до Центру реклами Meta, де ви можете керувати оголошеннями та переглядати їх статистику.
Щоб запустити рекламні кампанії в Facebook чи Instagram:
- Натисніть на кнопку «Створити рекламу».
- Ознайомтесь з правилами недискримінації в рекламних оголошеннях та натисніть на кнопку «Приймаю».
- Налаштуйте різні параметри рекламної кампанії. Детальніше про налаштування параметрів таргетованої реклами читайте в нашій статті Як просувати партнерське посилання у соціальних мережах.
- Натисніть на кнопку «Опублікувати», щоб запустити оголошення.
Фейсбук — це одна з найпопулярніших соцмереж з великою аудиторією користувачів, яких можна знайомити з вашим продуктом або послугою. Створити бізнес-акаунт Фейсбук легко та швидко, а сама сторінка корисна як власнику бізнесу, так і потенційним клієнтам.
Є багато прикладів успішного ведення бізнес-сторінок у Фейсбук. Наприклад, сторінка компанії Netflix має 91 мільйонів підписників. Компанія створює контент, який не тільки розважає, але й викликає відчуття спільноти серед шанувальників. Ексклюзивні трейлери, залаштункові кадри, інтерактивні дописи пожвавлюють хвилювання та очікування навколо їхньої платформи, зберігаючи зацікавленість їхніх підписників. Це підтверджує і статистика — Netflix отримує найбільшу кількість коментарів з усіх Facebook-сторінок.
Тобто публікуючи корисний і цікавий контент, проводячи акції та рекламні кампанії, ви можете залучити нових клієнтів і збільшити впізнаваність бренду. А спілкуючись з клієнтами через повідомлення та відгуки, матимете змогу покращувати свій сервіс і продукти.
Сподіваємося, що наша стаття допомогла вам створити бізнес-сторінку Фейсбук. Поділіться в коментарях своїм улюбленим бізнес-акаунтом в FB — хай це буде прикладом для натхнення 💬