Стаття від експертки з маркетингового агентства Inweb
Давайте перевіримо, чи хвилюють і чи відкликаються вам наступні речення:
- я нещодавно створив сайт і не впевнений, що добре попрацював над контентом;
- в мене низька конверсія посадкової сторінки;
- сайт робили дуже давно і треба перевірити якість контенту, можливо щось переробити;
- мені треба допомога з формулюванням унікальної торговельної пропозиції;
- я не знаю, як відрізнятися від конкурентів;
- позиціювання… до нього ми ще поки не дійшли.
Якщо вас хвилює якість, повнота та інформативність контенту на сайті, то є дієвий спосіб знайти точки росту — це аудит якості контенту сайта.
Мене звуть Ната Заяць, я — контент-маркетолог і партнер HOSTiQ.ua. Я провела аудит контенту декількох клієнтів HOSTiQ.ua і в цій статті на прикладі studento.com.ua покажу вам, як це зробити самостійно.
В кінці статті ви знайдете перелік типових помилок та універсальні поради щодо самоперевірки наповнення сайту.
Інформація про клієнта та завдання аудиту
Замовник: стартап, сайт IT курсів для дітей і дорослих studento.com.ua.
Продукт:
- базові онлайн-курси, курси для тих, хто вже щось знає, вузькоспеціалізовані курси, вебінари, консультації;
- в майбутньому є бажання долучити як продукт курси англійської мови для IT.
Цільова аудиторія:
- 90% учнів зараз — діти та підлітки. Це говорить нам, що справжня ЦА — батьки цих дітей;
- 10% учнів — дорослі, що точково розв’язують проблеми на курсах, зроблених під запит.
ГЕО: Україна, також є заняття для школярів, що тимчасово перебувають в Польщі.
Канали просування сайту: платна реклама — результат не влаштував.
Запит:
- Як покращити контент на сайті?
- Якій контент допоможе просувати стартап?
- Яких сторінок не вистачає?
- Як підготувати сторінку для реклами?
Перші враження від сайту
Що кидається в очі, коли вперше заходиш на сайт:
- Сайт зроблено нашвидкуруч: це стосується як зовнішнього вигляду, так і контенту.
- Немає атрибутів бренду — продуманого лого, колірної гами, шрифтів, стилю.
- Немає позиціювання, пропозиції, що відрізняла б стартап від конкурентів.
- Плутана структура сайту: деякі кнопки меню відкривають окремі сторінки, а деякі ведуть на розділи головної сторінки.
- Немає окремої форми зворотного зв’язку для консультації.
- Кнопка «Про нас» в меню повертає на перший екран головної сторінки, де нічого не написано про компанію.
Загалом після перегляду сайту лишається багато питань: чому я можу вам довіряти? Чим ці курси відрізняються від конкурентів? Які переваги навчання саме у вас?
Маркетингове дослідження галузі перед аудитом
Дані розвідки показали, що сфера онлайн-освіти для дітей дуже конкурентна. На ринку є гіганти з онлайн- та офлайн-форматом навчання та філіалами в багатьох містах України.
Більшість шкіл мають стильні, сучасні, «прокачані» сайти, великі команди кураторів і вчителів. Всі показують лекторів як фахівців з великим досвідом, доробками, портфоліо, всі роблять курси в Minecraft. Абсолютно у всіх є безплатне перше заняття, у деяких є безоплатні курси або пакет відео.
Значна перевага — особисті кабінети та LMS, де батьки можуть контролювати прогрес дитини, бачити динаміку, мати в одному місці всі навчальні матеріали. Це зручно.
Деякі школи наполягають на «живому» онлайні. Це так, уроки в записі — не завжди добре.
Якщо узагальнити, ось які найпоширеніші описи шкіл і курсів конкурентів я помітила:
- висока якість отриманих знань,
- індивідуальний підхід,
- невеликі групи дітей, де кожному приділяється достатньо уваги,
- постійна підтримка викладача,
- можливість спілкуватись тет-а-тет і ставити питання,
- викладачі — ІТ спеціалісти, які навчають дітей і діляться власним досвідом,
- широкий вибір напрямів і спеціальностей, щоб кожен міг знайти саме те, що його зацікавить і заохотить до навчання;
Ці пункти вже ніяк не можна назвати унікальною торговельною пропозицію, перевагами та особливостями, адже їх вказує майже кожна IT школа.
Також є дві «плюшки», які зустрічаються рідше:
- особистий кабінет;
- демонстраційний матеріал, записані заздалегідь відео, які можна подивитися, якщо пропустив онлайн-лекцію.
На них можна робити акцент, бо вони відрізнятимуть вас від інших.
Як ще маленькому стартапу показати себе добре на фоні колег, що вже давно на ринку? Нумо розбиратися.
Позиціювання бренду: що цінного можете запропонувати клієнту
Коли я розмовляла з клієнтом, зрозуміла, що ці маленькі IT курси мають не масовий, а суто бутиковий підхід. Я — мама підлітка, який навчався в великій мережевій IT школі, тому добре знаю плюси та мінуси навчання на умовному IT заводі. Через це звернула увагу ось на що:
✔️ Курси для дорослих проходять в онлайні, для кожного учня є підбір програми під запит. Клієнти приходять з типовими запитами на кшталт «хочу нову професію», та з особливими: «мені треба вивчити й зробити те і те для роботи».
✔️ Є соціальні ціни для дітей-сиріт, дітей, чиї батьки в ЗСУ. Місія закладу — дати можливість здобувати якісну IT освіту кожному. Періодично проводять безоплатні майстер-класи.
✔️ Є реферальна програма «Приведи друга».
✔️ Дитячі групи маленькі, тому вчитель має тісний зв’язок з кожним учнем. Якщо учень захворів, пропустив, не може догнати по записах лекцій сам — є додаткові безоплатні зустрічі, де йде пояснення матеріалу.
✔️ Кожен місяць вчитель зустрічається з батьками та розмовляє про успіхи, настрій дитини.
✔️ В кінці кожного курсу дитина під керівництвом куратора захищає свій проєкт, який реально можна покласти в портфоліо.
✔️ Сильна сторона закладу — IT англійська, хочуть ввести окремий курс з неї.
Всіх цих важливих деталей, чіткого опису переваг курсу, а також відповідей на часті питання батьків зараз на сайті немає.
Спробуємо подумати:
що турбує батьків 👇
- Чи дійсно дитина набуде потрібні навички, чи це просто «розважальні» курси?
- Чи приділять увагу саме моїм дітям, чи це масове навчання?
- Чи не буде занадто складно для дитини, чи враховують вікові особливості?
- Чи буде цікаво дитині, чи не втратить вона інтерес до навчання? «Адже її крім телефона нічого не цікавить!»
- Чи комфортно буде дитині в колективі, чи немає булінгу?
- Чи зможе дитина після курсів працевлаштуватися в IT?
- Чи виправдана ціна курсів отриманими знаннями та навичками?
- Чому у інших дітей виходить, а в моєї дитини не дуже?
що турбує дітей 👇
- Програмування — це напевно нудно та складно.
- Я не люблю математику, значить я не зможу бути програмістом.
- Якщо в мене не вийде, батьки будуть сварити.
- Чи встигну я зробити уроки, коли ще курси є?
- Мені складно зізнаватися про труднощі.
- Чому не виходить з першого разу?
- Мені складно пояснювати, що я хочу, слів не вистачає.
- А що як мені вчитель не сподобається, як про це сказати?
- Боюся писати щось в загальний чат.
- Хочу бути першим на курсі, а змагань нема.
- Хочу цікавих вправ.
- Чи дадуть якусь винагороду?
- Що робити, якщо я курси закінчу, а програмістом бути не захочу?
Отже, ключове для батьків — щоб дитина отримала реальні навички, мотивацію та перспективи за прийнятної ціни та індивідуального підходу. А для дітей важливий такий спосіб навчання, щоби було не нудно, щоби бути як з друзями, щоби відчувалася підтримка.
Майбутнє позиціювання стартапу в онлайн-освіті ховається десь в цій таблиці. Від мене кілька ідей:
- Ввести в програму вивчення промптінгу ШІ: це додаткова перевага при працевлаштуванні та необхідна навичка
- Додати до дитячих курсів трохи IT англійської: батьки точно будуть задоволені.
- Зробити бонус до занять для дорослих за індивідуальною програмою — безплатну IT англійську. Якщо людині сподобається, вона точно приведе ще 3-5 людей. А ще можна давати такий бонус в обмін на відеовідгуки.
- Можна проводити відкриті захисти проєктів і кликати на них потенційних роботодавців. Додатково влаштовувати пробні співбесіди з незручними питаннями, щоби як слід підготувати учнів до реального життя.
І про це все треба повідомляти на сайті. Але є одне «не можна».
Не можна, маючи низьку на ринку ціну на курси, пропонувати ще й великі знижки. Треба пояснювати свою цінність, тоді клієнти знайдуться.
Аудит контенту та структури сайту: необхідні зміни
Ось поточна структура сайту studento.com.ua.
Пропоную цю структуру дещо розширити:
- Додамо окрему сторінку «Про нас». Там можна у подробицях розповісти про цінності, місію проєкту, історію, особливості. Ця сторінка не для реклами, вона працює на виникнення довіри.
- Розділимо сторінки «Курси для дітей» і «Курси для дорослих». Це дасть можливість розповісти про переваги підходу до навчального процесу, давати рекламу на різні аудиторії.
- Якщо академія Studento організовує безоплатні мітапи, заходи, потрібна сторінка «Івенти». На таку сторінку добре давати рекламу, посилатися, коли вперше запрошуєш відвідати школу.
- Гарно працює та підживлює бажання записатися до Академії сторінка «Роботи учнів».
- Добре зробити сторінку з програмою лояльності. Там будуть акції, реферальна програма.
- За бажанням можна виокремити сторінку «Відгуки». Це не обов’язково, але додає зручності.
- Пропоную подумати над сторінкою «Партнерам». Це можуть бути IT компанії, що готові надати реальний проєкт для розробки або прийняти на стажування підлітка без батьків, військового, що навчається у вас. Можна співпрацювати з різними ГО або благодійними фондами.
В цій темі добре працює оптимізований блог. Якщо є бажання та ресурси вести його, треба розглядати блог як окремий проєкт.
⚠️ Якщо ви хочете органічного трафіку (а це абсолютно справедливе бажання), перед тим як змінювати структуру сайту, обовʼязково треба порадитися з SEO-фахівцем.
Змінена структура сайту виглядатиме так:
Тепер давайте визначимо, що про що варто писати на конкретних сторінках, які блоки та інформацію слід додати.
Головна сторінка
Спочатку розберемо наявний контент.
Перший екран виглядає так:
Що тут правильно: одразу видно, які курси є, чітко вказано, для кого ця академія.
Що треба переробити: академія для дітей і дорослих, але на фото підлітки. Доречно на першому екрані одразу вказати вік дітей, тому що незрозуміло, чи можна привести дитину, якщо їй 6 років, наприклад.
Круто одразу показати турботу, наприклад, додати про «безплатне навчання для дітей-сиріт і дітей, чиї батьки в ЗСУ». Можливо, підключитися до програм благодійних фондів і навчати новим професіям ветеранів ЗСУ — це як пропозиція. Таку інформацію можна буде вказувати на першому екрані.
Заклик до дії, CTA «Пробне заняття» на кнопці невиразний. Можна замінити його на «Консультація» — а далі відкриватиметься форма запису чи зворотного дзвінка. Колір кнопки варто змінити, щоб він відрізнявся від назви курсів.
Також якщо курсів ставатиме більше, їх можна категоризувати, щоб не вказувати кожен окремо.
Можна додати значки месенджерів, щоби дати можливість швидко зв’язатись з адміністратором у зручний спосіб.
Другий екран виглядає так:
Форму запису на пробний урок можна спростити, тому що промокод на знижку на цьому етапі — зайве поле. Спрощену форму можна розмістити на першому екрані. Можна зробити її такою, що спливає, коли людина наводить чи клацає на певну кнопку.
На другому екрані варто показати щось важливе: вашу соціальну відповідальність, цінності, позиціонування, переваги в навчанні дітей та дорослих.
Наприклад, так:
- IT освіта без кордонів: відкриваємо дітям і дорослим світ технологій через ігрове навчання та реальні проєкти.
- Підтримуємо високу мотивацію навчатися програмування та вивчати англійську.
- Готуємо до майбутньої роботи: кар’єрні консультації, допомога в реєстрації на LinkedIn, складання резюме. Прокачування навичок самопрезентації, тренувальні співбесіди.
- З нами не нудно, у нас тепла атмосфера, підтримка, є звіти для батьків.
- Допомагаємо наздогнати програму, якщо виникли труднощі.
- Формати навчання: онлайн-курси для дітей, курси та менторське супроводження за індивідуальною програмою для дорослих.
Можна перемістити п’ятий екран нагору, додати одразу після першого:
Важливе завжди має бути зверху. Інформація на сторінці іде за принципом від важливого до нюансів.
Третій екран виглядає дивно, тому що якщо клацнути кнопкою, то повертаєшся наверх, до форми.
Замість цього можна закликати обрати курс і перевести на потрібну сторінку.
Курси для дітей 👇
Написати списком, що за курси, перелінкувати зі сторінками курсів, вказати ціни та вік, на який орієнтовані.
Курси для дорослих 👇
Написати списком перелік курсів, запропонувати прочитати деталі на окремій сторінці.
Вкажіть, що у вас поетапна та гнучка система IT освіти для дітей, дорослі ж можуть обрати існуючий курс чи замовити індивідуальне навчання.
Не забудьте розповісти щодо програми лояльності — другий та третій курс зі знижкою, як приклад, про реферальну програму.
Четвертий екран — пряма мова засновника академії.
Я б радила керівнику розповісти у подробицях, як академія виникла, у щирому короткому відео або на сторінці «Про нас» .
Далі іде неінформативний блок, в якому текст дублює те, що вже було вище. Крім того, блок погано оптимізований під різні розміри екранів, що теж псує загальне враження від сайту. Його треба просто прибрати:
Замість цього блоку я б описала, що вмітиме та матиме людина після закінчення курсів.
Блок нижче теж варто видалити — він буквально повторює все те, що можна побачити на сторінках конкурентів.
Блок відгуків зверстано неакуратно, відгуки відредаговані. Діти так не говорять.
Що потрібно зробити? Зібрати реальні відгуки та не редагувати їх. А краще, хоча це і складніше — зняти відеовідгуки та змонтувати з них ролик. Живі емоції учнів, підзнятий процес проходження уроків ліпше покажуть вашу фаховість.
Останній блок:
Тут питання дещо повторюють інформацію, що вже є на головній сторінці. І так зрозуміло, що ви навчаєте дорослих, замість цього можна написати питання «Скільки років було найстаршому учню?». Я знаю відповідь — 63. І це дуже стимулює та надихає.
Подумайте над питаннями, хай вони будуть дійсно важливими, тими, що найчастіше ставлять батьки, ми про них вже говорили вище.
В кінці головної сторінки можна знов запропонувати звернутися на консультацію.
План дій з перероблювання головної сторінки:
- Попрацювати з дизайнером щодо шрифтів і кольорів, в ідеалі зробити бренд-бук.
- Визначитися з позиціюванням, підкреслити свої сильні сторони, придумати слоган.
- Зібрати відгуки або відзняти відео.
- Коротко описати кожен курс, зверстати блок з прев’ю курсів, з підказками щодо того, який курс для якого віку підходить, одразу вказати ціну.
- Переписати тексти, відзняти відеозвернення засновника.
- Відкоригувати верстку.
- Додати блок цін або відразу вказувати ціну на курс на прев’ю, запропонувати різну систему оплат.
- Запропонувати підписатися на вас в соцмережах і вказати чому це варто зробити, яка там буде інформація тощо.
Сторінка «Про нас»
Це може бути 2-3 екрани. Ціль сторінки — викликати довіру, показати ваші сенси. Ця сторінка доповнює головну, більше розкриває те, що за лаштунками.
Що можна зробити на сторінці:
- Розповісти історію створення академії через призму емоцій та цінностей засновників. Наприклад, бажання допомогти людям реалізувати себе, подолати страх перед технологіями, отримати гідну роботу тощо.
- Додати фотографії команд і студентів, де вони посміхаються, спілкуються, працюють над проєктами онлайн чи офлайн. Це створить відчуття справжнього живого колективу.
- Показати текстові відгуки або відеовідгуки викладачів і студентів, де вони чесно розповідають про свої емоції, враження, результати навчання.
- Описати не тільки досягнення випускників, але й те, як змінилося їхнє життя після курсів, показати їхню трансформацію.
- Розповісти про соціальну відповідальність школи: благодійні проєкти, підтримка постраждалих від війни тощо.
- Висвітлити цінності школи: чесність, відкритість, повага до людей, бажання робити світ кращим.
Так сторінка «Про нас» стане не просто набором фактів про компанію, а яскравим образом школи з душею та серцем.
Сторінка «Команда»
Важливо показати досвід кожного лектора не тільки в IT, а й як викладача. А ще можна показати, як ви відбираєте викладачів, яким критеріям вони мають відповідати.
Скільки років викладає, які проєкти були, скільки було учнів, чим захоплюється, чи любить котиків. Треба додати «піксель людяного», деталі, які допоможуть уявити характер людини.
⚠️ Можна не робити окрему сторінку «Команда», а познайомити потенційних клієнтів з колективом на сторінці «Про нас». реба порадитися з SEO-фахівцем.
Сторінка «Курси для дітей»
Завдання цієї сторінки: відповісти на всі питання. Якщо людина приходить з рекламного оголошення: таргетована реклама, або реклама в пошуку, вона має побачити всю необхідну інформацію:
- процес навчання,
- особливості вашого підходу для дітей,
- чи є загальні чати для спілкування,
- чи може бути присутнім на навчанні хтось з батьків,
- переваги,
- результати дітей,
- скільки вже навчалося дітей на кожному курсі,
- чому програма вибудована послідовно, від курсу рівня basic, чи можна одразу обрати складний рівень, чи є тестування,
- які проблеми зустрічаються та як ви їх долаєте.
Крім відповідей на питання має бути кнопка, що веде на консультацію-допомогу в підборі курсів, а також прев’ю кожного курсу, яке б вело вже на сторінку конкретного курсу.
На превʼю розмістіть:
- назву,
- вік, для якого підходить курс,
- ціну,
- короткий змістовний опис курсу,
- кнопку «Записатися на відкритий урок»,
- кнопку «Детальний опис курсу», яка вестиме на сторінку конкретного курсу.
Сторінка «Курси для дорослих»
Напишіть, що ви пропонуєте як курси в групах, так і індивідуальні заняття за запитом. Саме це може вирізняти вашу академію від конкурентів: коли людина з вашою допомогою розв’язує точкову проблему.
Опишіть в деталях переваги індивідуального навчання. Тільки робіть це «в світі клієнта», приблизно так:
«Ми пишаємося тим, що маємо індивідуальний підхід до кожного студента. Це означає, що ми адаптуємо програму занять під ваші потреби та цілі, чим гарантуємо максимально ефективний процес навчання.»
Або так:
«На відміну від групових, наші індивідуальні заняття дозволяють повністю зосередитися на ваших потребах. Ми разом складаємо гнучкий графік, добираємо зручний темп навчання, коригуємо програму під ваші завдання та постійно надаємо зворотний зв’язок. Ви можете ставити будь-які запитання в процесі.»
Використовуйте особисті звернення до читача, наприклад: «Ми будемо раді бачити вас у нашій дружній команді» 📌
Як я писала раніше, я знаю, що у вас навчався студент, якому було 60+ років. Обовʼязково вкажіть це, бо такі приклади дуже надихають та дають право писати, що у вас дійсно «курси без вікових обмежень».
Дуже важливо переконливо описати трансформацію студента після навчання. Для цього можна використовувати відгуки, де студент розповідає, що було до навчання, як змінилося його життя після, чого він досяг, чи легко було почати нову кар’єру.
Якщо у вас є правила навчання, переносу занять, відтермінування платежів, академічних перерв в навчанні — про це все треба писати. Дайте стільки інформації, щоби людина зрозуміла, що її очікує, скільки годин в тиждень треба виділяти на навчання, як все відбуватиметься.
А ще важливо зробити окремий блок на цій сторінці та/або в кінці кожної сторінки курсів для дорослих про те, як саме ви допомагаєте знайти роботу, пройти перші співбесіди, скласти портфоліо, як спрямовуєте в новій професії.
В кінці запропонуйте поставити питання в месенджерах і дайте посилання на них іконкою, нагадайте про реферальну програму, яка у вас діє, та звісно ж спрямуйте на сторінки конкретних курсів, додавши їх превʼю з цінами.
Сторінка «Роботи учнів»
Роботи можна показати, наприклад, в форматі невеликих презентацій з описом на кілька слайдів. Більш просунутий варіант — записати відеопрезентацію проєкта самим учнем. За це можна давати знижку на наступні курси чи навіть повертати частину оплати.
В описі до робот варто пояснювати, що це, скільки років виконавцю, якщо це дитячий проєкт, скільки часу пішло на роботу.
Також на сторінку треба обов’язково додати заклик не зволікати спробувати самому та проконсультуватися щодо курсів.
Сторінка «Івенти»
Ця сторінка допоможе зібрати людей на онлайн-івент: майстер-клас, Q&A-сесію, вебінар тощо. Структура типова: що відбуватиметься, для кого цікаво, яка програма, хто спікер, коли. На цю сторінку зручно давати ситуативну рекламу, коли вам потрібно.
Сторінка «Партнерам»
Вона потрібна, якщо ви шукаєте партнерів, які набиратимуть стажерів, можуть дати навчальний проєкт чи провести івент для ваших слухачів. Треба описати, кого саме ви бачите партнером, які переваги такого партнерства. Ця сторінка «на виріст», її можна робити в останню чергу. Що там може бути:
- Інформація про те, чому варто стати партнером саме вашої ІТ-школи: її переваги, унікальність, репутація.
- Перелік вибраних форм співпраці: стажування для студентів, працевлаштування випускників, спільні проєкти, наставництво від фахівців компаній тощо.
- Конкретні пропозиції партнерства для компаній: стати спонсором, надати обладнання, провести майстер-класи.
- Історії успіху попередньої співпраці з партнерами: результати, відгуки.
- Логотипи та опис дійсних партнерів школи.
- Контакти для зв’язку: email, телефон, месенджери.
- Форма зворотного зв’язку або анкета для потенційних партнерів.
- Можливості брендування: розміщення логотипу компанії-партнера на сайті, сторінках в соцмережах, навчальних матеріалах.
- Відповіді на поширені запитання щодо партнерства.
- Фотогалерея заходів, в яких можуть брати участь партнери: дні відкритих дверей, хакатони, конференції.
Сторінка курсу
Насправді сторінка кожного курсу — це і є головна сторінка сайту. Тут, як в магазині, покупець приймає рішення спробувати чи ні, залишитися на сайті чи пошукати іншу школу, курс. А ще саме на ці сторінки варто вести таргетовану рекламу, якщо їх добре пропрацювати.
Приділіть особливу увагу першому екрану сторінки. На ньому мають бути:
- лого компанії;
- назва курсу;
- рекомендований вік;
- ціна;
- актуальна дата початку навчання;
- тривалість курсу;
- форма оплати чи запис на консультацію.
Далі опишіть детально по блоках:
- для кого цей курс: рівень учня, кому рекомендовано, після яких курсів можна проходити цей,
- завдання курсу,
- що будете вивчати,
- програму курсу, її нюанси,
- як побудований процес навчання, зв’язок з батьками для дитячих курсів,
- що в результаті,
- відгуки випускників цього курсу,
- детальний опис викладачів курсу та їх кваліфікації,
- яскраві фотографії та відео з навчання,
- форма реєстрації на курс або отримання консультації,
- контакти для додаткових запитань.
Загальні поради після аудиту studento.com.ua
Перед редагуванням сайту треба подумати про переваги, які у вас є, попрацювати над формуванням унікальної торговельної пропозиції та позиціюванням.
Візуал, логотип, кольорові рішення важливі. Впізнаваність бренду важлива. Тому це завдання треба делегувати. Якщо поки що немає на це бюджету, можна домовитися з початківцем-дизайнером, бо для нього це може бути гарною роботою для портфоліо та рекомендацією від реального клієнта. Такого дизайнера можна знайти в телеграм, наприклад, в чаті спільноти Навзаєм, чи на Behance.
Важливо знайти SEO-фахівця, звернутися до нього та ще раз передивитися структуру сайту, спираючись ще й на семантичне ядро у вашій тематиці. Від мене гаряча рекомендація: агенція Inweb. Почитайте, чому важливо створювати структуру сайту на етапі розробки. Ідеально, коли аудит якості контенту доповнює ще й SEO-аудит, тому що технічні помилки заважають пошуковій системі оцінити ваш сайт та показувати в результатах видачі.
Якщо ви плануєте робити версію сайту іншою мовою, хочете, щоби ваші курси люди знаходили по запитах «IT курси для дітей [певне місто]» — тут тільки SEO допоможе зробити все вірно. SEO-фахівець також допоможе правильно налаштувати адаптивну верстку та мобільну версію сайту. Це вкрай важливо для просування, адже значна частина трафіку надходить саме з мобільних пристроїв.
Далі в першу чергу треба зробити сторінки кожного окремого курсу. Це збільшить конверсію, якщо ви будете давати таргетовану рекламу або рекламу в пошуку.
Мої поради колективу studento.com.ua: прочитайте рекомендації, складіть план дій по переробці контенту, дійте. Щиро бажаю успіхів проєкту та вдячна за дозвіл показати цей кейс іншим.Для решти читачів я підготувала добірку найпоширеніших помилок в контенті сайту. Перевірте свій сайт, щоб переконатися, що він не містить цих проблем 👇
10 типових помилок, що я виявила після 15+ аудитів сайтів
Ось 10 помилок, які найчастіше повторюють власники різних сайтів:
🚫 На головній сторінці немає чітко сформульованих пропозицій, переваг продукту.
🚫 Користувач часто не розуміє, що робити далі, бо відсутні чіткі заклики до дії, CTA: підпишися, перейди, подивися, проконсультуйся.
🚫 Якщо СТА є, то тільки на першому та останньому екранах.
🚫 Локальний бізнес не вказує місто.
🚫 Не використані можливості футера: немає посилань на важливі розділи сайту, соцмережі, немає форми зворотного звʼязку чи інформації про контакти.
🚫 Застаріла інформація: старі цифри, закинуті блоги. Сайт — живий організм, за яким треба постійно наглядати.
🚫 Не продумана структура сайту: плутана ієрархія сторінок, погана навігація, незручні фільтри в інтернет-магазинах.
🚫 Неповна та непереконлива інформація в картках товару.
🚫 Погано оптимізовані тексти: неоригінальний контент, недостатня кількість ключових слів, відсутність заголовків і мікророзмітки.
🚫 Не має чітких аргументів, чому користувачу варто перейти та підписатися на соцмережі бренду.
Всі ці помилки зводяться до того, що можливості сайта як інструмента не використовують на 100%.
Якщо ж вам не вистачило теорії та прикладів в цьому розборі, читайте мою статтю Як покращити сайт: робимо аудит контенту в блозі Inweb. Вона вичерпно пояснить переваги аудиту контенту сайту, кому він потрібний, як він робиться та що очікувати після.
Всім гарних конверсій!