Що таке сайт-візитка
Сайт-візитка — це віртуальна візитна картка компанії або окремої людини. Мета створення сайту-візитки — познайомити потенційних клієнтів із брендом або його послугами.
Візитки підійдуть усім, хто пропонує свої послуги: майстерням з ремонту одягу, творчим студіям, психологам і фотографам. Ось приклад сайту-візитки для послуг адвоката.
На сайті є основна інформація про засновника компанії, про послуги, що надаються, та про переваги перед конкурентами. На видному місці контакти та кнопка зворотного дзвінка. Сайт зроблений у вигляді лендінгу, але при бажанні розділи можна винести на окремі сторінки.
Для чого потрібен сайт-візитка
Сайт-візитка потрібен для презентації вашого бізнесу в інтернеті. За допомогою візитки ви можете залучати нових клієнтів і підтримувати інтерес існуючих. Наприклад, на сайті можна вести корисний блог або розповідати про акції.
Переваги віртуальної візитки для бізнесу:
- Швидкий запуск. Візитки — одні з найпростіших сайтів, тому їх можна зробити за 2-3 дні неспішної роботи.
- Низька вартість. Ви можете створити найпростіший сайт-візитку без залучення розробника, а ще для такого типу сайтів підійде навіть самий бюджетний тариф хостингу.
- Безкоштовні та оперативні правки. Якщо у вас зміниться номер телефону або адреса, вам не доведеться витрачати гроші та час на виправлення інформації, як у випадку з паперовими візитками.
- Додатковий канал для реклами. Ви можете просувати свій бізнес за допомогою реклами сайту в пошукових системах.
Робіть сайт-візитку на хостингу з передвстановленим WordPress!
Наша тепла підтримка на зв’язку 24/7
З чого складається сайт-візитка для бізнесу
Візитки — це невеликі сайти. Зазвичай вони складаються з 3-5 сторінок. Ось стандартна структура сайту-візитки:
Головна сторінка з інформацією про компанію
Це перша сторінка, яку бачить відвідувач сайту, тому з неї відразу повинно бути ясно, хто ви та чим займаєтеся. Додайте на неї тільки важливу інформацію — не потрібно розписувати всю історію створення компанії або перераховувати хобі директора фірми, це навряд чи буде цікавим для потенційного клієнта. Краще складіть короткий та ємний заголовок, напишіть про переваги своїх послуг і додайте якісну фотографію свого продукту, команди або себе, якщо ви працюєте один. Пам’ятайте, що головною сторінкою вам потрібно залучити й утримати увагу відвідувача сайту.
Сторінка з описом послуг
Якщо на головній сторінці ви описуєте послуги коротко, то тут приділіть увагу їх презентації. Дайте докладний перелік своїх послуг, покажіть їх — додайте портфоліо або відео з їх оглядом. Обов’язково напишіть про вигоди, які отримає клієнт, якщо вибере саме вас. Наприклад, розкажіть про знижки для постійних клієнтів або про гарантійне обслуговування своїх товарів.
Відгуки клієнтів
Блок з відгуками найчастіше розміщують на головній сторінці або на сторінці з описом послуг. Додайте скріншоти з відгуками клієнтів в соціальних мережах або інтегруйте на сайт відгуки з Google. Використовуйте тільки справжні відгуки, тому що куплені або придумані вами огляди будуть помітні відразу.
Прайс
Навіть найпростіший сайт-візитка повинен мати розділ із цінами.
Додайте прайс на сторінку з послугами або винесіть його окремо. Оформіть прайс-лист так, щоб клієнтам було зручно його переглядати:
- якщо ви пропонуєте багато товарів або послуг — розділіть їх за категоріями;
- вказуйте повні назви позицій, а не шифр з абревіатур;
- додайте позначки для популярних товарів, послуг або тарифів — так клієнту буде простіше визначитися.
Розділ з новинами або блог
Якщо у вашої компанії регулярно з’являються новини, які будуть цікаві клієнтам — додайте на сайт новинний розділ. Більш простим рішенням буде ведення блогу. Розміщуйте в ньому статті за сферою своєї діяльності. Наприклад, пишіть про те, як вибрати хорошу зимову гуму, якщо у вас сайт автомайстерні, або діліться мастхевами серед засобів для укладки волосся, якщо у вас візитка перукарні. За допомогою корисного блогу ви зможете підтримувати зв’язок з поточними клієнтами та залучати нових.
Контакти
Вкажіть адресу офісу та карту проїзду, бажано інтерактивну. Додайте час роботи, електронні пошти для зв’язку та номери телефонів. Залиште посилання на соцмережі, якщо ви ведете сторінки компанії в них.
Додатково на сайті розміщують форму зворотного зв’язку, інформацію про партнерів і клієнтів, різні сертифікати та ліцензії на ведення діяльності. Всі розділи можна розміщувати на різних сторінках або комбінувати між собою. А щоб було зручно переміщатися між ними, створюють меню.
Як зробити сайт-візитку на WordPress
Ви можете зробити візитку самостійно або доручити це фрілансеру-розробнику, справа за вами. Але ми радимо спробувати перший варіант, тому що створення сайту-візитки з нуля у звичайного користувача займає в середньому 2-3 дні. З плюсів крім економії — зможете в будь-який момент самостійно правити сайт, адже ви точно знаєте, як він працює.
Якщо ви обрали створення сайту-візитки власноруч, з’являється наступне запитання: «на чому зробити сайт-візитку?». На наш погляд, відповідь тут проста. Новачкові для створення візитки краще використовувати:
б) CMS.
Конструктори сайтів прості у використанні, але у них сильно обмежений функціонал, в цьому вони поступаються CMS. CMS — це «двигун», на якому працює сайт. З таким двигуном вам не доведеться працювати безпосередньо з кодом сайту — замість цього у вас буде зрозуміла панель управління контентом.
Вибір CMS для сайту-візитки дуже широкий, але найпопулярніший варіант — це WordPress. На цьому двигуні працює більше третини всіх сайтів, тому майже на кожне питання ви знайдете інструкцію в інтернеті.
У створенні сайту-візитки на WordPress є чотири основні кроки і один опціональний.
Домен — це ім’я сайту, наприклад, wikipedia.org, google.com та hostiq.ua. Постарайтеся купити домен, який пов’язаний з назвою вашої компанії або родом діяльності. Так вашим клієнтам буде простіше його запам’ятати.
Хостинг — це місце, де розташовані файли сайту. Ви орендуєте місце на серверах у хостинг-провайдера, щоб розмістити там свій сайт. На професійному хостингу, на відміну від вашого комп’ютера, веб-ресурс буде доступний в інтернеті цілодобово.
Вибрати хостинг для сайту-візитки нескладно. Як ми вже говорили, візитки відносяться до невеликих сайтів, тому їм не потрібно багато ресурсів. Вибирайте стартові тарифи у перевірених хостерів, бонусом буде наявність автоматичного встановлювача движків.
Встановлення движка — один з найскладніших етапів створення сайту для новачка. У нас є покрокова інструкція з установки WordPress, але ми рекомендуємо використовувати автовстановлювачі або шукати тарифи з уже налаштованою CMS.
При купівлі на рік — знижка 20%
Шаблони — це чудовий спосіб швидко створити сайт-візитку на WordPress. Крім того, вам не доведеться шукати ідеї для сайту-візитки – дизайнери все вже передбачили за вас.
Ось добірка з п’яти безкоштовних тем для бізнес-сайтів. Клікніть на них, щоб перейти на офіційний сайт WordPress для перегляду та скачування шаблону:
Також ділимося докладною інструкцією зі встановлення теми WordPress з нашої Wiki.
Стаття з теми:
Готовий шаблон — це тільки каркас для сайту. Якщо ви залишите стандартне оформлення сайту-візитки з шаблону, то він буде схожий на сотні інших візиток з цією ж темою. Тому пограйте з кольорами шаблону, замініть зображення на свої та напишіть тексти для розділів. Користуйтеся простими та читабельними шрифтами. Не забудьте додати іконки з посиланнями на сторінки в соціальних мережах, якщо вони у вас є. Пам’ятайте про те, що дизайн сайту-візитки повинен бути цікавим, але не відволікаючим увагу від суті — від презентації вашої компанії.
Якщо хочете дізнатися більше про те, як зробити інтерфейс сайту і привабливим і зручним для користувачів, читайте нашу статтю «Огляд книги «Дизайн для недизайнерів»: базові принципи дизайну гарного сайту».
Якщо ви плануєте залучати на сайт нових клієнтів, то приділіть увагу SEO-просуванню. Мета SEO — поліпшити позицію сайту в пошуковій видачі. Чим вище ваш сайт у видачі, тим більше шансів, що його побачить потенційний клієнт. Тому краще відразу додати сайт в пошукові системи.
SSL-сертифікат шифрує інформацію, яка передається між сервером і відвідувачем вашого сайту. Сертифікати обов’язкові для інтернет-магазинів, але будуть корисні і для сайтів-візиток. З SSL-сертифікатом в адресному рядку браузера буде замочок, а не напис «Небезпечно», який може відлякати потенційного клієнта. Крім того, пошукові системи враховують наявність SSL-сертифікату при ранжуванні сайтів. Це не означає, що ваш сайт після установки сертифіката злетить на перші місця в Google, але за інших рівних умов ваш сайт буде вище у видачі, ніж такий самий сайт без SSL-протоколу.
За допомогою цих п’яти кроків ви зможете зробити сайт-візитку на WordPress для свого бізнесу. Але це коротка версія інструкції. У нас є максимально докладний гайд про те, як швидко створити сайт-візитку на WordPress. Читайте його за посиланням:
📌 Посібник зі створення вебсайтів на WordPress
Якщо ви вже створили свій сайт — діліться враженнями від процесу в коментарях і розкажіть, скільки часу це зайняло у вас!
Корисні статті про WordPress:
➔
10 WordPress-плагінів для пошуку на сайті