Стаття від експерта з агентства інтернет-маркетингу Inweb
Звична справа, коли у бізнесу є соціальні мережі і сайт. Але це не всі можливості бути помітним.
У цій статті розповімо про безкоштовний і дієвий сервіс для просування бізнесу — Google Мій Бізнес (Google My Business, GMB). Обговоримо, яку користь сайту може принести інструмент, як правильно зареєструватися в ньому і налаштувати його.
[Toc]
Що таке Google Мій Бізнес
Google Мій Бізнес — це сервіс для бізнесів, які працюють з клієнтами в офлайні через точки продажів (ресторани, агентства, магазини) або надають послуги (банкомати в ТЦ, кейтеринг, клінінг).
У Google Мій Бізнес ви можете вказати адресу компанії, години роботи, контакти та будь-яку іншу корисну для клієнта інформацію. Тут в профілі будуть відображатися ваші записи, ціни на товар або послугу, фото і відеоматеріали, графік завантаженості, питання і відгуки клієнтів.
Для деяких компаній, наприклад, магазинів, салонів або закладів, профіль в Google Мій Бізнес необхідний в першу чергу. Більшість клієнтів таких бізнесів шукають послугу або товар через Google Maps. Google My Business зручний для користувачів: вони можуть з легкістю прокласти маршрут до потрібної компанії, розрахувати відстань, зателефонувати.
Картка з профілем GMB може відображатися не тільки на карті. Вона може виводитися в тому числі за запитами користувачів, де на думку пошукачів, важливо знати наявність компанії поблизу.
Які чинники впливають на видачу в Google Мій Бізнес
На те, чи буде ваша компанія показуватися на вимогу і на якому місці у видачі, впливають такі чинники:
- Наскільки вичерпно заповнений профіль компанії.
- Місцезнаходження: як ваше, так і користувача. За запитами «ресторан Полтава», «готель Одеса», «доставка суші», компанія може зайняти перші місця у видачі по картах і отримати трафік, навіть якщо не знаходиться в топі по органіці. Імовірність потрапити в топ підвищується ще й за рахунок адреси користувача: чим ближче він на мапі, тим імовірніше компанія потрапить в видачу.
- Ваш рейтинг і кількість відгуків. Це не означає, що потрібно закуповувати відгуки на стороні. Зазвичай штучні відгуки система відстежує і видаляє, і може навіть заблокувати профіль в GMB. Спробуйте змотивувати відвідувачів залишати відгуки за допомогою системи заохочень.
- Активність користувачів. Чим більше людей знаходять вашу картку, взаємодіють з вашим профілем і сайтом, тим краще для видачі.
- Інтереси. Показники трафіку ростуть, коли користувач сам шукає ваш продукт або цікавиться темою, де він може бути представлений.
Як створити профіль компанії в Google My Business
Для початку перевіряємо, чи створила ваш профіль пошукова система самостійно. Подивіться в Google Картах за адресою або номером телефону компанії.
Якщо профілю немає:
- Перейдіть на сторінку додавання компанії;
- Заповніть форму;
- Через два тижні перевірте пошту — в ній повинний бути лист від співробітників GMB. Якщо листа не буде, напишіть в службу підтримки;
- У листі знайдіть код підтвердження для активації облікового запису — введіть і активуйте;
- Заповніть профіль компанії в GMB.
Якщо сторінка вже створена:
- Запросіть на неї права у поточного власника через форму;
- Йому на пошту або вказаний номер телефону прийде інформація з доступом до аккаунту. Якщо цього не відбувається — зверніться до тех. підтримки.
Стаття з теми:
Як вибрати хостинг
Чим наповнювати профіль Google Мій Бізнес
Після отримання доступу до аккаунту потрібно заповнити в ньому максимальну кількість полів для кращого ранжування.
Радимо обов’язково:
- додати фото будівлі, офісу, команди і товарів. Це допоможе користувачеві зорієнтуватися при зустрічі з вами;
- розповісти клієнтам в листі або соцмережах про ваш профіль в GMB і попросити їх залишити відгуки про роботу з вами. Це допоможе запустити потік трафіку;
- перевірити, чи правильно ви відзначені на карті і детально розписати, як вас знайти. Особливо актуально для тих, чиї компанії знаходяться в торгових центрах;
- додати кнопку, яка дозволяє користувачеві запитати про ціну товару або послуги відразу в пошуковій видачі. Для цього потрібно завантажити додаток на телефон, перейти в розділ «Клієнти» — «Повідомлення» і включити отримання повідомлень;
- регулярно публікувати новини про компанію та спеціальні пропозиції, поповнювати список товарів і оновлювати ціни, щоб зачепити увагу користувача у видачі;
- самостійно підвищувати активність в профілі. Наприклад, скласти список поширених запитань і додавати їх від імені різних користувачів, а потім відповідати на них від імені адміністратора.
Профіль в Google My Business впливає на лояльність клієнта і пошукових систем. Правда, тільки обзавестися аккаунтом недостатньо. Щоб поліпшити комунікацію з клієнтами і позиції сайту в органічній видачі, важливо повністю заповнити профіль і регулярно оновлювати сторінку.